![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Uw zienswijze is een economische ramp.
Er komen Polen naar hier om doodnormale jobs te doen. Onderwijl 500000 werklozen van plaatselijke bodem. En die zouden dan geen moeite moeten doen? Geld gaat immers een stijgend probleem worden. (vergrijzing >> meer ziektekosten, meer pensioenen) Er gaat iets stinken. De volgende neerwaartse conjunctuur zal dit pijnlijk aan het licht brengen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, we moeten Polen en andere nationaliteiten aannemen, terwijl wij als werkloze Belgen machteloos mogen toezien. Onze zekerheid wordt schaamteloos weggegeven door een corrupte overheid en wij mogen ons er nog geen eens vragen bij stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Er zijn meedere standpunten van het VB die mijn steun krijgen, alleen hun katholieke gezindheid is niet mijn ding.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
als ik jouw was zou ik daar als partijgenoot zeer ernstige vragen bij hebben
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() en hun houding tegenover werklozen, kansarmen enz van het zg eigen volk ? of moet ik mss eens een paar links naar postings van cynicus opgraven ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
![]() of maw als werken niet baat wat kan staken ons dan nog verder schaden ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 mei 2006 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Laat ik het zo stellen, dat als onze wetten zo in elkaar zaten, dat iedereen echt gelijke kansen zou hebben en misdadigers echt enkel naar feiten en niet naar afkomst zouden berecht worden, we al een stap dichter waren.
Maar we hebben nu eenmaal een "democratie" die er op uit is om een bepaalde groep mensen te criminaliseren op hun gedachten, ongeacht of ze er anderen kwaad mee doen of niet en die de echte problemen ontwijken. De "correcte" politici verspillen liever hun krachten in het zoet houden van allochtone criminelen en het bestrijden van het Vlaams Belang, in plaats van er echt naar te luisteren. Indien ze dat gedaan hebben, zou er misschien nooit een VB nodig geweest zijn, want waren hun maatregelen al lang getroffen. Een sereen, open debat is in dit land op alle mogelijke fronten wettelijk onmogelijk gemaakt en dat maakt me inderdaad woest. En een kleine nuancering: ik ben een "nieuwe" racist, want ik veroordeel nieuwkomers op hun onaangepast gedrag, niet op hun afkomst of huidskleur. Persoonlijk heb ik geen problemen met mensen die er anders uitzien, alleen moeten ze hier de wetten niet komen veranderen en dat doen ze dus wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die 600 000 werklozen moet eens 1 ding goed in hun oren knijpen, hun toekomst is hun eigen verantwoordelijkheid. Vaak is de reden waarom ze geen job hebben hun achterlijke mentaliteit (cfr. VWS) of gewoon geen capaciteiten die nuttig zijn voor een werkgever. School u bij met dat dopgeld en ge zult werk vinden.....de aanhouder wint ! Wentel uzelf toch niet altijd in uw eigen miserie en gebruik het niet als excuus voor uw werkonbekwaamheid..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() Mijnheer woont zeker in een rustige villawijk ergens in de Westvlaanders, inclusief camerabewaking, elektrische poort en waakhond en met als enigste allochtoon contact zijn Oost- Europese poestvrouw die hij dan nog eens onderbetaalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Boadicea : 2 mei 2006 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Djiezes : 2 mei 2006 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Zelf poetsen is verstandig. Men kan heden ten dage de asielzoekers best niet vertrouwen. Naar het schijnt hebben ze geen bron van inkomsten (officieel) maar kunnen ze wel met sjieke auto's rijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() sorry maar er is een verschil tussen mensen helpen aan een job en mensen dwingen/chanteren tot werk die ze 9/10 na een jaar weer kwijt zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat weet jij daar van? Nog eentje die zo graag overhaaste conclusies trekt.
![]() Ik kom trouwens heel dikwijls buiten... Laatst gewijzigd door Djiezes : 2 mei 2006 om 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Ben al 3 maal aangerand geweest door bruinen Heb al verschillende malen bijna mijn nek gebroken over het sluikstort Moet uitkijken dat ik niet in drugsnaalde trap, achtergelaten door zowel allochtone als autochtone spuiters, die dit zonder problemen in het openbaar doen. Heb al 2 maal een mes in mijn keel gevoeld Hebben ze al 3 maal ingebroken Ben 5 maal met de dood bedreigd als ik niet opkras En dan zal ik de scheldpartijen die ik naar mijn hoofd geslingerd krijg maar niet citeren, wegens forumregels. Je wordt als blanke vrouw vies bekeken door troela's met hoofddoek Ik heb genoeg PV's liggen. En dan mag ik niet tegen het vreemd rucht zijn. Die paar conflicten die ik eens heb gehad met Belgen, vallen hiertegen in het niets. Bedankt, maar ik geloof niet meteen dat we van dezelfde buurt zijn. Of als man heb je het iets makkelijker. Tegen de mijne waren ze in oorsprong ook vriendelijk, maar ik mocht niet alleen over straat lopen, of ik was een prooi. Eerst wou hij het ook niet geloven, maar hij heeft de ware aard van de islam leren kennen en ik moet bekennen dat hij nog extremer geworden is dan mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heel bizar! Het komt me nochtans voor dat jij hier ongebreideld jouw meningen vrij kunt verkondigen... Tiens, tiens.
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
De regering is verantwoordelijk voor het jarenlang dulden van de straatcriminaliteit, waarvan Joe ten slotte slachtoffer is geworden; |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() ...maar de vreemdelingenhaat primeert toch altijd...
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() |
![]() |