![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1901 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat kan er dan wel aan gedaan worden om deze dienst terug valabel te maken? Ben niet zo thuis in de openbare diensten maar heb hier toch enige vragen over. Wat is eigenlijk nog de rol van de VDAB?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1902 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1903 |
Europees Commissaris
|
![]() Laat het me anders formuleren, als de VDAB niet meer "zorgt" voor de werklozen die op zoek zijn voor een job, wie dan wel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1904 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1905 |
Europees Commissaris
|
![]() Mitgard, jouw bijdrage kan belangrijk zijn. Ik ken je positie niet maar deze draad was nooit bedoeld om werklozen te bashen. Is er misschien wel uiteindelijk van gemaakt. De bedoeling van deze draad is voornamelijk om te zoeken naar oplossingen voor mensen die op zoek zijn naar werk en er geen vinden of op de een of andere manier uitgebuit worden of kortom, een kater overhouden van het zoeken. Kan het niet anders uitleggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1906 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk toch dat U zich echt vergist... Mensen (willen) helpen die geholpen willen worden, zal ik trachten te helpen (en doe ik ook)... Met werkzoekenden werklozen heb ik nooit gelachen... Wel met de pamperdragende mittekes van deze wereld... Die moeten uit het systeem... Niets aan te doen... Welke gek gaat daar zijn tijd en geld insteken om die aan het werk te krijgen... Daar moeten andere maatregelen voor getroffen worden... Vrijwillige werklozen, die dan nog de pretentie hebben om het lot van de (kans)armen te 'verbeteren' met 'tips om niet te moeten gaan werken of om aan de dop te kunnen blijven', daar kots ik als hardwerkende spitsmuis van (figuurlijk, hé) En geef toe, het is moeilijk ernstig te blijven in deze draad als men de Onsterfelijkz ziet verklaren: Citaat:
Wedden dat ons Mitteke hiermee nog akkoord gaat ook? ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 3 mei 2006 om 23:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1907 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom moeten die uit het systeem?
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 3 mei 2006 om 23:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1908 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1909 |
Minister-President
|
![]() Vraag dat aan Don Quiche Lorraine...
![]() |
#1910 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1911 |
Minister-President
|
![]() ... door de ogen gezien van iemand die heilig gelooft in het patronaat...
![]() |
#1912 |
Minister-President
|
![]() Geen enkele partij heeft dan ook interesse in sippie....
![]() |
#1913 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eigenlijk is het wel raar dat diegenen die zich het beste werklozen kunnen 'permitteren' er het hardste over klagen....
![]() |
![]() |
#1914 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Totaal naast de kwestie... En U... weet dat... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1915 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor alle duidelijkheid, mijn bericht over "bashen" was naar niemand specifiek bedoeld. Eigenlijk is het gewoon mijn bedoeling dat iedereen hier kan posten die over het onderwerp iets kwijt wil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1916 |
Minister-President
|
![]() Interessant voor op een debat
![]()
![]() |
#1917 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De VDAB is een instituut dat de gegevens over werk bijhoud,zorg is zeker niet haar karakter!Onderdrukking is dat dan wel als je ziet hoe ze werklozen dat niet in ga op haar oproep doorstuurt naar de RVA of werklozen verplicht werk te zoeken zonder inspraak of verplicht om een solicitatie training te volgen...Dan weet je genoeg!De onderdrukking uit zich door werklozen een minderheidscomplex te bezorgen.tju,dus toch ZORG...
![]() |
![]() |
#1918 |
Minister-President
|
![]() Zeg dan nu eens eerlijk Chipie: Wat zijn jouw concrete voorstellen dan om de werkgelegenheid op te krikken? Zal het makkelijk maken en je multiple choice geven: lastenverlaging, aantrekkelijker lonen, subsidies naar bedrijven toe, werklozen naar het ocmw sturen, basisinkomen, gemeenschapsdiensteninkomstenverzekering, laten creperen, polen importeren, ...... ?
![]() |
#1919 |
Europees Commissaris
|
![]() Beste Cookie,
ik weet dat je op een bepaald moment op zoek bent gegaan naar werk en dat je er gevonden hebt (vermits je dit zelf vertelde op dit forum). Toch zou het misschien interessant zijn om van jou te horen waar het "schort". Als ik het goed heb heb je niet zomaar van de ene dag op de andere werk gevonden. Deed je beroep op de VDAB (waarschijnlijk wel) en hebben die geholpen? Wat is het aandeel van de interims in de werkloosheid? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1920 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |