![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is TOTALE onzin. Als er een politiek strijdpunt is dat niet prioritair is voor PollyCorrect dan is het wel het Vlaams-Nationalisme. Jij slaat met de hamer op de tenen van degene die de plank vasthoudt en nog roep je dat de nagel op de kop is geraakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() [SIZE=3]Maar ging het dan om Marokkaanse daders??[/SIZE]
De zwijger ![]() Pool 25-APR-06 Updeet: De 16-jarige mededader is Pool en zit in de cel. Vond je ook niet dat de zaak 'Joe' wat werd opgeklopt? Pagina's werden gevuld met artikels over de zogenaamde mp3-moord. Elke keer werd in de richting van de Brusselse allochtonen gewezen. Die met Noord-Afrikaanse origine, welteverstaan. En nu blijkt de (mede-)dader een Pool te zijn. Een hele gemeenschap werd door sommige aan de kust levende commentaarschrijvers aan de schandpaal genageld terwijl het onderzoek nog volop aan de gang was en er geen verdachten waren. De stad Brussel werd opnieuw afgeschilderd als het 'Detroit aan de Zenne'. De moord is op zo'n vijfhonderd meter van mijn deur gebeurd. Ik moet je zeggen, ik loop al ruim vijf jaar elke dag omstreeks elf uur 's morgens en tien uur 's avonds voorbij het Centraal station. Op een incident na (gsm gestolen op de Kunstberg), heb ik er nooit iets meegemaakt. Brussel is een grootstad. In sommige wijken let je inderdaad best op je tellen, maar je moet nu ook weer niet overdrijven. Het onveiligheidsgevoel zit vooral vastgeroest in het hoofd van de Vlaming, vrees ik. En de media, die spelen daar handig op in. Verschil tussen kwaliteitsmedia en pulpkranten moet je niet zoeken. Soms vond ik dat Het Laatste Nieuws een positiever en waarheidsgetrouwer geluid lieten horen, dan mijn vrienden bij De Standaard. De Vlaamse mediawereld moet dringend eens nadenken over haar rol in deze samenleving. Voelt ze zich rechter en alleswetend orakel of gaat ze op een bedachtzame manier om met de feiten? Feiten, hé; niet het buikgevoel. Auteur: Bram Souffreau - http://www.kapingamarangi.be/ [SIZE=4]Waarom[/SIZE] moeten de media dan uit Polen of onbekenden Marokkaanse daders scheppen?? Om de racisten van het Vuil Belang te plezieren? ![]() Om racisme aan te wakkeren? De aasgieren en lijkenpikkers dachten iets gevonden te hebben... Laatst gewijzigd door filosoof : 3 mei 2006 om 20:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan dit een beetje licht in je wereldje scheppen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt duidelijk iets met het woordje ''racisme'' hé, zo erg dat je door het bos de bomen niet meer ziet. Hier beschuldig jij ook al een Turk ervan racistische praat te verkopen. Oorspronkelijk bericht door filosoof ![]() Zoals die azielzoeker die afgetuigd werd in een tankstation, met wat racistische taal erbij natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarmee dat ik ook zeg dat Filo het woordje rascist te pas en te onpas op het forum gooit. Hij ziet door het bos de bomen niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Europees Commissaris
|
![]() Mjah, alsof een Turk geen racist tegenover Congolezen kan zijn... Kleine wereld leven we in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of moet dat dan, volgens jou?? Gerolf A, Philip D en Frank VH trekken daar ook op, zoals Adolf H Kan dit een beetje licht in je wereldje scheppen ? Laatst gewijzigd door filosoof : 4 mei 2006 om 11:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allen wist filo dat nog niet en ging hij ervan uit dat het een autochtoon was waarna de onvermijdelijke beschuldiging van rascisme er kwam. Niet dat dat bij allochtonen niet bestaat maar dat zullen filosoof, feremans en andere blinde mollen natuurlijk nooit toegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de persoonsbeschrijving is: twee blonde ariers, beschuldig je dan ook een ganse bevolkingsgroep? Of geldt dat enkel als de persoonsbeschrijving is: twee noord-afrikanen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() Ik beschuldig enkel de Vuil Belang-propaganda van racisme: de Goebbels- achtige stroom van haatpropaganda en verdachtmakingen
Laatst gewijzigd door filosoof : 4 mei 2006 om 11:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je liegt dat je zwart ziet. Hier beschuldig jij een Turk van rascisme. Oorspronkelijk bericht door filosoof ![]() Zoals die azielzoeker die afgetuigd werd in een tankstation, met wat racistische taal erbij natuurlijk Laatst gewijzigd door daiwa : 4 mei 2006 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Europees Commissaris
|
![]() In de krant stond wel dat het slachtoffer racistische scheldtirades ontving voordat hij toegetakeld werd, volgens het slachtoffer zelf. Een Turk kan ook racistische taal uitspuien. Het is alsof dat onmogelijk is bij velen...
Ik zal nog eens wat straffers zeggen: een jood kan ook racistisch zijn... Raar hé? Het volk dat 5000 jaar vervolgd wordt kan ook racistisch zijn. Raar hé? Wist je trouwens ook dat Rimboe-negers ook kunnen haten? Ja, 't is toch zo. ![]() Niveau mensen... Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 4 mei 2006 om 11:48. |
![]() |
![]() |