![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Sexwerkers zijn sociaal! Beledig die mensen toch niet! Laatst gewijzigd door ericferemans : 16 april 2006 om 18:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en? Ook Bulgarije heeft die spreuk overgenomen...
![]() |
#103 |
|
![]() Zei het enkel omdat u insinueerde dat dat doodnormale concept, aangehaald door Vlaams-Nationalisten, zijn origine vond in het separatisme van 1830.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Minister-President
|
![]() Voil�*, dat is wat België zal breken. Er zijn niet genoeg Vlaamse volksnationalisten om België in gevaar te brengen maar als je ook nog alle mensen bijrekent die het Belgisch "beleid" beu zijn, dan is de nodige kritische massa zeker binnen bereik. Ik weet niet of we dat punt al bereikt hebben, maar één ding is zeker : er zijn niet genoeg Belgicisten meer om de splitsing tegen te houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik herinner mij Morel in een vrij blote reclamespot of zoiets, dat wel. Vond ik al erover, maar niet voldoende om haar hoer te noemen.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 4 mei 2006 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kwaliteit, dat is van tel. ![]() Gezien in België de politieke beslissingsmacht niet bij de burger ligt, is voor een splitsing een politieke meerderheid benodigd. Die is vooralsnog onbestaande. We hoeven als Belgicist de splitsing niet tegen te houden. Ze is nog niet eens gestart.
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() Mja, kwaliteit? De twee belgicistische partijen:
-NU: quasi onbestaande en nogal extremistisch -BUB: quasi onbestaande en argumentloos. In feite een bende kleuters verdwaald in de grote-mensen-wereld. Verder nog enkele drukkingsgroepen, waar de overige belgicisten bijzitten. Een drukkinggroep kan al evenveel verwezelijken als een nanopartijtje. En dan zijn er nog de onafhankelijke belgicisten (meer dan 50 zullen dat er niet zijn ![]() R.I.P belgië |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
Ik bedoel dat het beledigend is voor sexwerkers om vergeleken te worden met Morel ![]() Je zal maar hoer zijn en een Morel genoemd worden! Heel kwetsend hoor! Laatst gewijzigd door ericferemans : 4 mei 2006 om 16:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 4 mei 2006 om 17:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Je ganse betoog is gebaseerd op jouw veronderstelling dat cijfers geen argumentatiewaarde hebben. Dat is jouw stelling en een foute nota bene, dus daar gaat je weerlegging van een manifest dat je waarschijnlijk niet eens gelezen hebt. Leg dus maar eerst eens uit waarom cijfers geen argumentatiewaarde zouden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() die beslissingsmacht ligt volgens internationaal recht niet federaal, maar bij de gemeenschappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij als Belgicist beroept jou op voor jou 'ondemocratisch particratie' om België te beschermen. Met andere woorden wat de Burger denkt over België kan jou geen reet schelen zolang het maar jou Belgisch nationaal gedacht is! Zouden we niet best dure woorden als 'directe democratie' in de diepvries stoppen? Het is al langer duidelijk dat directe democratie (mis)gebruikt wordt om nog ondemocratische wantoestanden naar voor te schuiven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik bepleit integendeel dat het in eerste en laatste instantie de burger moet zijn die zich uitspreekt voor of tegen een secessie. Pas als dat kan, wil ik me bij zo een beslissing neerleggen, ongeacht mijn idee erover. Gezien hier het bindend referendum op burgerinitiatief wettelijk niet toegelaten is, blijven de separatisten afhankelijk van de goodwill van de vertegenwoordigers. Als die niet gehaast lijken, dan kan ik dat goedkeuren, en jij afkeuren, maar we hebben er geen van beiden schuld aan. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Veel, zoniet alles, zal afhangen van de verdere voortgang van het Vlaams Belang.
De cdv heeft al laten horen, dat hun programma afgestemd is op die voortgang. De vlaamse traditionelen zullen hoedanook moeten voor de rechten van Vlaanderen opkomen als ze willen vermijden dat er nog meer kiezersverlies is aan het VB. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees eens rond op dit forum, en acht je gelukkig dat ik mij aan dergelijke foute veralgemening niet bezondig. Citaat:
Maar zo simpel als dat is het niet. Zie hierover mijn interpretatie van het artikel van prof. internationaal recht, Eric Suy: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=112
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
Toch is de niet splitsing BHV spijts beloften een open doel. Nu gaat NVA in Vilvoorde een kartel aan met JLDH (die nooit zijn mond opende ivm BHV) die dank zij FDF burgemeester werd. Welke Vlaming heeft daar niet zijn bedenkingen bij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
|
![]() Nja, zie je, gemeenteraadsverkiezingen en -kartels mag je niet vergelijken met hun federale of gewestlijke equivalenten. Iedere gemeente heeft wel zijn eigen verhaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
Verduidelijk me nu eens het eigen verhaal van JLDH - FDF - NVA in Vilvoorde. En hoe jij dat ervaart. Ik zelf kan het bijna niet geloven. Laatst gewijzigd door luc broes : 6 mei 2006 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |