Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 mei 2006, 16:46   #21
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Vrouwen met maandstonden kunnen natuurlijk ook stinken.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2006, 16:48   #22
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
De cafe's zijn van stinkende werkers, dus hoe dan ook wij waren eerst!
Pfff, sinds wanneer houd jij een café open?
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2006, 16:49   #23
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De cafe's zijn van stinkende werkers, dus hoe dan ook wij waren eerst!
als dat cafe daar niet stond dan zou er een waterput zijn of gewoon een proper rivierke. In een cafe daar woont ge trouwens niet in - dus weeral ruimte die door de werkmens ingepikt wordt. En van zweten stinkt ge wel
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 mei 2006 om 16:50.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2006, 16:50   #24
debbie
Minister

Standaard

Citaat:
Vrouwen met maandstonden kunnen natuurlijk ook stinken.
Vooral als ze gaan werken, dan hebben ze blijkbaar geen tijd voor hun hygienische verzorging.
Oud 4 mei 2006, 16:53   #25
debbie
Minister

Standaard

Een tijd geleden zei er zo'n werkmens tegen me: "ik werk hele dagen voor jou". Toen de maand om was ging ik dus achter dat loon. Kreeg ik het wel niet zeker Als die nog eens zegt tegen me dat hij voor mij werkt, dan krijgt hij een pak slaag, die leugenaar.
Oud 4 mei 2006, 16:57   #26
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Tja...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2006, 16:57   #27

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE Bekijk bericht
Tja...
Wat ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Oud 4 mei 2006, 17:33   #28
Chipie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
Wat ?
Moet U dat nog vragen?...
Oud 4 mei 2006, 17:39   #29
Riksken
Parlementslid

Riksken's schermafbeelding

Standaard

Leuk om zo eens op zijn eentje, of in groep zijn plan te trekken en te overleven. Dagelijks op zoek naar voedsel en drinkbaar water. Is het te koud, rustig een vuurtje aansteken. Te warm, een verfrissende duik in het klaterende riviertje zorgt wel voor afkoeling.

Een mens wordt zeker 150 jaar oud na zo een zorgeloos luilekkerleventje.

Heb er nog zo'n praatjes horen verkopen. Tot ze er voorstaan. Langer dan 2 weken houden ze het niet vol. Eerste dagen verloopt alles goed. Wat een leven zeg. 3de, 4de dag zie je aan hun gezicht dat het eigenlijk toch zo tof niet is maar de wil is nog sterk genoeg om dat toe te geven. Na een weekje begint het gekibbel. Hé, gij hebt meer water in uwen beker dan ik. Uw stuk vis is groter dan dat van mij Ik heb de kop en gij een stuk van de borst. Van solidariteit geen sprake meer. Tegen het einde van de tweede week moet je ze uit elkaar halen of ze slaan elkaar de kop in voor 3 onrijpe braambessen.

Maar niets houd de bhairavs en VWS'ers tegen om het zelf eens te proberen. Misschien overteffen ze zichzelf wel.
Riksken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2006, 17:42   #30
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
als dat cafe daar niet stond dan zou er een waterput zijn of gewoon een proper rivierke. In een cafe daar woont ge trouwens niet in - dus weeral ruimte die door de werkmens ingepikt wordt. En van zweten stinkt ge wel
Meestal wonen ze boven hun café. En de waterput ligt op de koer vanachter.

En van zweten stinkt ge niet als ge goed gewassen bent.
Om dat te weten moet je eerst zweten natuurlijk.
En als ge me niet gelooft gaat dan maar eens naar een sauna in uw buurt. Veel zweet daar en geen stinkiewinkie lucht.
Oud 4 mei 2006, 17:44   #31
Don Quichote
Banneling

Standaard

Ja,
En Mietje-gaard niet vergeten.

Kinderen in een zandbak.
Wel grappig.
Don Quichote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2006, 17:45   #32
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Een tijd geleden zei er zo'n werkmens tegen me: "ik werk hele dagen voor jou". Toen de maand om was ging ik dus achter dat loon. Kreeg ik het wel niet zeker Als die nog eens zegt tegen me dat hij voor mij werkt, dan krijgt hij een pak slaag, die leugenaar.
Grappig maar uiteraard de werkmens heeft geen keus. Hij/zij moet verplicht en gedwongen mee of tegen zijn zin een serieus stuk van zijn eigen geld afgeven voor die leuke momenten van een ander.

Hadden wij als werkmens maar de keus; werken we voor een ander ook of werken we alleen voor onszelf?
Een keus die een niet werkende zich gelukkig niet hoeft te stellen, die werkt voor niemand!
Oud 4 mei 2006, 17:48   #33
Chipie
Banneling

Standaard

Citaat:
Grappig maar uiteraard de werkmens heeft geen keus. Hij/zij moet verplicht en gedwongen mee of tegen zijn zin een serieus stuk van zijn eigen geld afgeven voor die leuke momenten van een ander.

Hadden wij als werkmens maar de keus; werken we voor een ander ook of werken we alleen voor onszelf?
Een keus die een niet werkende zich gelukkig niet hoeft te stellen, die werkt voor niemand!
Oud 4 mei 2006, 17:49   #34
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riksken Bekijk bericht
Leuk om zo eens op zijn eentje, of in groep zijn plan te trekken en te overleven. Dagelijks op zoek naar voedsel en drinkbaar water. Is het te koud, rustig een vuurtje aansteken. Te warm, een verfrissende duik in het klaterende riviertje zorgt wel voor afkoeling.

Een mens wordt zeker 150 jaar oud na zo een zorgeloos luilekkerleventje.

Heb er nog zo'n praatjes horen verkopen. Tot ze er voorstaan. Langer dan 2 weken houden ze het niet vol. Eerste dagen verloopt alles goed. Wat een leven zeg. 3de, 4de dag zie je aan hun gezicht dat het eigenlijk toch zo tof niet is maar de wil is nog sterk genoeg om dat toe te geven. Na een weekje begint het gekibbel. Hé, gij hebt meer water in uwen beker dan ik. Uw stuk vis is groter dan dat van mij Ik heb de kop en gij een stuk van de borst. Van solidariteit geen sprake meer. Tegen het einde van de tweede week moet je ze uit elkaar halen of ze slaan elkaar de kop in voor 3 onrijpe braambessen.

Maar niets houd de bhairavs en VWS'ers tegen om het zelf eens te proberen. Misschien overteffen ze zichzelf wel.
Ik heb dat eens drie dagen gedaan in de ardennen met een groepje.
1 liter water mee en 1 levend konijn per twee man. Niks meer of minder.
Nou dat is verdikke weinig hoor.
Oud 4 mei 2006, 18:04   #35

Standaard

Citaat:

1. Wat kunnen de doppers daar aan doen dat de staat dat van u afpakt in plaats van van de rijken ?
2. Door te gaan werken onder deze condities waarbij gij voor mijnen dop moet opdraaien keurt ge die condities stilzwijgend goed. Daarmee vervalt dus verder ook uw recht om te klagen tegen diegenen die wel stilzwijgend die condities verwerpen door te gaan doppen. Ipv te zagen zoud ge dus beter ook gaan doppen

Er is dus nog een zeer ernstige vorm van overlast die de werkmens veroorzaakt. Door te gaan werken en gehoorzaam te plooien naar de belangen van enkele superrijken maakt hij zich medeplichtig aan de in stand houding van een systeem dat wereldwijde armoede organiseert waardoor er miljoenen en miljoenen slachtoffers vallen.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 mei 2006 om 18:06.
Oud 4 mei 2006, 18:10   #36
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
1. Wat kunnen de doppers daar aan doen dat de staat dat van u afpakt in plaats van van de rijken ?
2. Door te gaan werken onder deze condities waarbij gij voor mijnen dop moet opdraaien keurt ge die condities stilzwijgend goed. Daarmee vervalt dus verder ook uw recht om te klagen tegen diegenen die wel stilzwijgend die condities verwerpen door te gaan doppen. Ipv te zagen zoud ge dus beter ook gaan doppen

Er is dus nog een zeer ernstige vorm van overlast die de werkmens veroorzaakt. Door te gaan werken en gehoorzaam te plooien naar de belangen van enkele superrijken maakt hij zich medeplichtig aan de in stand houding van een systeem dat wereldwijde armoede organiseert waardoor er miljoenen en miljoenen slachtoffers vallen.
Dat de doppers daar niks kunnen aan doen tot daar.
Maar dat je als werkende daar niks kunt "tegen doen" dat is lastig.

Vandaar dat ik pleit voor afschaffing van de rsz en dat iedereen het dan maar zelf bekijkt hoe ze het doen.
Oud 4 mei 2006, 18:14   #37
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Een dopper die niet tijdig zijn dop heeft trekt de kas voor de rechtbank.
Een werkende die niet tijdig zijn rsz betaald (voor de dopper) wordt uitgenodigd op de rechtbank, met intrest en boete mag hij gaan.
Leuk hé?

En dan mogen we nog geen pintje drinken omdat we zweten.
t' is van ons zweet dat een ander daar kan zitten ganse dagen.

Laatst gewijzigd door Mambo : 4 mei 2006 om 18:15.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2006, 18:17   #38
debbie
Minister

Standaard

Citaat:
Dat de doppers daar niks kunnen aan doen tot daar.
Maar dat je als werkende daar niks kunt "tegen doen" dat is lastig.

Vandaar dat ik pleit voor afschaffing van de rsz en dat iedereen het dan maar zelf bekijkt hoe ze het doen.
Er zijn ook humanere oplossingen mogelijk.
Je zou er voor kunnen pleiten dat alles werklozen, invaliden, leefloners, weesjes,..... vergiftigd worden. Nodig ze bvb uit voor een dagje gratis zoo en meng iets in hun eten. Zo kan je beetje bij beetje van al die lastpakken afraken.
Oud 4 mei 2006, 18:18   #39
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Er zijn ook humanere oplossingen mogelijk.
Je zou er voor kunnen pleiten dat alles werklozen, invaliden, leefloners, weesjes,..... vergiftigd worden. Nodig ze bvb uit voor een dagje gratis zoo en meng iets in hun eten. Zo kan je beetje bij beetje van al die lastpakken afraken.
mag ik mag ik
Oud 4 mei 2006, 18:19   #40
debbie
Minister

Standaard

Citaat:
Een dopper die niet tijdig zijn dop heeft trekt de kas voor de rechtbank.
Een werkende die niet tijdig zijn rsz betaald (voor de dopper) wordt uitgenodigd op de rechtbank, met intrest en boete mag hij gaan.
Leuk hé?

En dan mogen we nog geen pintje drinken omdat we zweten.
t' is van ons zweet dat een ander daar kan zitten ganse dagen.
Ja maar gebruik dan toch tenminste een beetje deo.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be