![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouwen met maandstonden kunnen natuurlijk ook stinken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() als dat cafe daar niet stond dan zou er een waterput zijn of gewoon een proper rivierke. In een cafe daar woont ge trouwens niet in - dus weeral ruimte die door de werkmens ingepikt wordt. En van zweten stinkt ge wel
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 mei 2006 om 16:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Een tijd geleden zei er zo'n werkmens tegen me: "ik werk hele dagen voor jou". Toen de maand om was ging ik dus achter dat loon. Kreeg ik het wel niet zeker
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Tja...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() Leuk om zo eens op zijn eentje, of in groep zijn plan te trekken en te overleven. Dagelijks op zoek naar voedsel en drinkbaar water. Is het te koud, rustig een vuurtje aansteken. Te warm, een verfrissende duik in het klaterende riviertje zorgt wel voor afkoeling.
Een mens wordt zeker 150 jaar oud na zo een zorgeloos luilekkerleventje. Heb er nog zo'n praatjes horen verkopen. Tot ze er voorstaan. Langer dan 2 weken houden ze het niet vol. Eerste dagen verloopt alles goed. Wat een leven zeg. 3de, 4de dag zie je aan hun gezicht dat het eigenlijk toch zo tof niet is maar de wil is nog sterk genoeg om dat toe te geven. Na een weekje begint het gekibbel. Hé, gij hebt meer water in uwen beker dan ik. Uw stuk vis is groter dan dat van mij Ik heb de kop en gij een stuk van de borst. Van solidariteit geen sprake meer. Tegen het einde van de tweede week moet je ze uit elkaar halen of ze slaan elkaar de kop in voor 3 onrijpe braambessen. Maar niets houd de bhairavs en VWS'ers tegen om het zelf eens te proberen. Misschien overteffen ze zichzelf wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En van zweten stinkt ge niet als ge goed gewassen bent. Om dat te weten moet je eerst zweten natuurlijk. ![]() En als ge me niet gelooft gaat dan maar eens naar een sauna in uw buurt. Veel zweet daar en geen stinkiewinkie lucht.
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Ja,
En Mietje-gaard niet vergeten. Kinderen in een zandbak. Wel grappig. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hadden wij als werkmens maar de keus; werken we voor een ander ook of werken we alleen voor onszelf? Een keus die een niet werkende zich gelukkig niet hoeft te stellen, die werkt voor niemand!
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 liter water mee en 1 levend konijn per twee man. Niks meer of minder. Nou dat is verdikke weinig hoor.
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
2. Door te gaan werken onder deze condities waarbij gij voor mijnen dop moet opdraaien keurt ge die condities stilzwijgend goed. Daarmee vervalt dus verder ook uw recht om te klagen tegen diegenen die wel stilzwijgend die condities verwerpen door te gaan doppen. Ipv te zagen zoud ge dus beter ook gaan doppen Er is dus nog een zeer ernstige vorm van overlast die de werkmens veroorzaakt. Door te gaan werken en gehoorzaam te plooien naar de belangen van enkele superrijken maakt hij zich medeplichtig aan de in stand houding van een systeem dat wereldwijde armoede organiseert waardoor er miljoenen en miljoenen slachtoffers vallen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 mei 2006 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat je als werkende daar niks kunt "tegen doen" dat is lastig. Vandaar dat ik pleit voor afschaffing van de rsz en dat iedereen het dan maar zelf bekijkt hoe ze het doen.
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een dopper die niet tijdig zijn dop heeft trekt de kas voor de rechtbank.
Een werkende die niet tijdig zijn rsz betaald (voor de dopper) wordt uitgenodigd op de rechtbank, met intrest en boete mag hij gaan. Leuk hé? En dan mogen we nog geen pintje drinken omdat we zweten. t' is van ons zweet dat een ander daar kan zitten ganse dagen. Laatst gewijzigd door Mambo : 4 mei 2006 om 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je zou er voor kunnen pleiten dat alles werklozen, invaliden, leefloners, weesjes,..... vergiftigd worden. Nodig ze bvb uit voor een dagje gratis zoo en meng iets in hun eten. Zo kan je beetje bij beetje van al die lastpakken afraken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#40 | |