![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
... 't gaat hem om de inhoud, en niet over de punten en de komma's ... ik kan me niet van de indruk ontdoen dat U net daarover blijft doordrammen omdat u ook ingezien hebt dat het hier om een inside gaat ...
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Dus als ik over details "doordram", moet het zijn omdat ik stiekem in de inside theory geloof...
Als een "insider" het doet, is het omdat...? 't Wordt hoog tijd dat ze dit forum hernoemen naar "American Conspiracy Theories" of zo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelukkig heb ik geen TV |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Er nog steeds heilig van overtuigd dat dit het zoveelste conspiracy verhaal is dat geen grond heeft om op te staan? Of toch de mening bijgestuurd?
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Ik wantrouw het bijna algemene toeschrijven van moorden "op niveau" aan Eenzame Gekken.
Moest ik de officiële berichtgeving serieus nemen, dan vinden er al zowat een eeuw GEEN samenzweringen meer plaats voor zulke doeleinden. Vervelend alleen dat ik theorieën even weinig serieus neem (kan nemen) want feiten, indien al bekend/uitgezocht, worden te succesvol verborgen gehouden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() IDD, de TV verspreidt de meest verderfelijke en onjuiste informatie die er is ...
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U wantrouwt enerzijds de officiele berichtgeving, maar tegelijkertijd neemt u de "andere" theorieën ook niet serieus. Indien u nu gewoon zou zeggen dat het moeilijk is die theorieën te verifiëren omdat zoveel informatie wordt achtergehouden, oke, maar ze gewoon ook niet ernstig nemen omdat men ze niet kan "bewijzen", (juist vanwege het achterhouden van bewijsmateriaal) is toch absurd. Anyway, in de Kennedy-case is, anders dan bij 9/11, wél genoeg info "in the open", om te concluderen dat er een samnzwering was. Iemand die dat ontkent heeft ofwel al de relevante info nog niet gezien, ofwel is het iemand van die soort (er lopen er hier enkele rond) die nòòit een samenzweringstheorie geloven. In hun naiviteit gaan zij ervan uit dat elke samenzwering zowiezo ontdekt wordt. Dus zolang de samenzwering niet ontdekt is, (lees:op CNN is geweest) is er voor hun gewoon geen samenzwering.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 6 mei 2006 om 01:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() @Steve: een echte Ongelovige trapt in geen-van-zessen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb nog GEEN ENKELE theorie (over 9/11) op het web gevonden die IK geloof. Punt is dat ik de officiele versie òòk niet geloof. Probleem is dat nogal wat forummers het blijkbaar te moeilijk vinden om de nuance hierin te zien. Voor hen is IEDEREEN die de officiele versie niet gelooft, een "conspiracynut". Tja.
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Is me dit ff lachen ... Hollandse humor?
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 6 mei 2006 om 01:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Nee, ik heb nooit enige "humor" kunnen distilleren uit enig moord-bericht.
![]() |
#34 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
- U gelooft niets of net wel - U doet het omwille van angst of net niet - De geur is bepalend of net niet - Uw religie is uw leidraad of net niet Kan U uw gedachten eens gestructureerd formuleren want dit is pure kolder ... PS: bekijk gewoon het filmpje en laat ons weten of het uw gedachtengang heeft verruimd
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 6 mei 2006 om 08:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Wij zijn blijkbaar niet de enigen die het al eens moeilijk hebben om uit te vissen wat hij juist bedoelt met z'n schrijfsels.8)
![]() |
#36 |
|
![]() Ik denk dat ik bij tamelijk veel "nieuws" aangewezen ben op de uitingen van resp. misleiders, fantasten, gelovigen en overgangsvormen daarvan/daartussen.
Toch volgens mij niet echt "moeilijker" dan waar meerderheden gewend zijn aan toe te geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
In wat U schrijft vormt ongemeen overduidelijk zinsconstructies die door de gemiddelde daarvan niet worden geïnterpreteerd. Wat u ook tracht te onverduidelijk te veel. Volgens mij is het des al wel te plus nogmaals een bewijs geleverd. Een meerderheid heeft steeds niet het minste waarheidgetrouw.
![]() |
![]() |
#38 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() koekje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |