![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Erg "intelligent" komt "U" in "UW" antwoord hier dus niet over. Bovendien dubbel dwaas om maar meteen schoentjes te beginnen passen die misschien niet voor "U" waren klaargezet. Wat ik bedoel met de vuile ongewassen bekken van sommige extreem rechtse types, kan u in alle pracht bewonderen in het subforum "Vreemdelingenbeleid en Integratie" en dagelijks in het subforum "Politiek: binnenland". En ook in dit topic staan bijzonder fraaie voorbeeldjes van héél intelligente stellingnames. Schelden???? Hoe komt u erbij? ![]()
![]() |
![]() |
#102 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister
|
![]() Zeg dat nog eens, maar dan in de context van een vrouw die 's avonds verkracht is in het park?
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() Sommige mensen zoeken het, en gaan dan het slachtoffer uithangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door baarle : 4 mei 2006 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien moeten we met z'n allen maar eens wat harder gaan tanken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
ik zet deze kinderactige discussie niet langer voort, met u valt niet te praten. dit is te belachelijk voor woorden, als u ontkent dat u niet aan het schelden bent dan kunt u even goed ontkennen dat de gaskamers bestaan hebben. ik zal me niet op uw niveau plaatsen, en met de scheldpartijen doorgaan, maar wijselijk u in uw overtuiging laten voortdoen. groeten
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Minister-President
|
![]() @ alle
Neen, dat is niet schelden, mijn beste. Lees nog eens rustig na, geef uw "begrijpend lezen" eens even een goede opknapbeurt en zie dan dat ik op geen enkel moment een persoonlijke aanval inzet. Als u dat niet inziet, dan moet u het schoentje maar passen. Ik kan er anderzijds niets aan doen dat u zich persoonlijk aangesproken voelt en het dus nodig vindt om er een scheldpartijtje van te maken. ... helemaal irrelevant is deze woordenwisseling niet. Want aan de basis van veel zinloos verbaal en erger geweld liggen dergelijke kortzichtigheden. De man aan het tankstation was duidelijk helemaal "opgeladen", vol stress en adrenaline en één vonkje is genoeg om dat te doen exploderen. Ik heb zelf al mensen zien "ontploffen" in het verkeer, terwijl ze in hun normale doen nog geen vlieg zouden doodmeppen. Mijn reactie was duidelijk: elke vorm van recuperatie is verwerpelijk... Van de zijde van links door deze zaak zoveel media-aandacht te geven en te insinueren dat het hier gaat om een "hate-crime". En dan begint weer heel de rimram in een verwoede poging om de echte problemen zoveel mogelijk te maskeren. Van de extreme rechterzijde door "alweer" te focussen op de etnie en de eindeloos vastzittende vynilplaat van de "illealen, asielzoekers, allochtonen etc..." Het begint in z'n voorspelbaarheid niet alleen te vervelen, het is ook bijzonder grof, ongemanierd en onintelligent. Kwestie van bepaalde vooroordelen nogmaals te bevestigen? ... en nogmaals, alle & C°, als je je hierdoor aangesproken voelt en beledigd voelt, dan doe je het jezelf alleen maar aan.
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
beetje met een mp3-speler staan staan. Da's erom vragen eh.
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() Toch toch,
Onze maatschappij is vol van probleemzoekers die janken als ze het deksel op hun neus krijgen. Hier zitten er ook een aantal. Luiaards bijvoorbeeld, die klagen van geldgebrek. Ik relativeer dat allemaal dus. Als je gezicht jeukt, moet je aan het tankstation maar ruitjes gaan kuisen, en dan ook nog arrogant antwoorden als er een wachtende daar opmerkingen over geeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Burger
|
![]() Wat een belachelijke discusie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ze willen meer geld (for what?) maar zijn te onbeholpen om het zelf te bemachtigen tenzij bij de zwaksten. Zie hier onze grote kapitalisten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() Verleden week gehoord dat er iemand te snel tankte en dat hij door de pompbediende werd achtervolgd...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Europees Commissaris
|
![]() Komt dit fenomeen nu meer voor of wordt dit fenomeen nu meer opgemerkt???
Het is toch wel wat ziekelijk op voor zoiets mensen te gaan afmotten. [SIZE=3]Man geslagen voor te trage tankbeurt[/SIZE] [SIZE=2]ma 08/05/06 - In Buggenhout heeft een bende motorrijders gisterenmiddag een man in elkaar geslagen. De man raakte gewond.[/SIZE] De bende vond dat de man niet snel genoeg tankte en bedreigde hem aan het tankstation. De man kon in zijn auto stappen en wegrijden, maar de motorrijders volgden hem en sleurden hem een eind verder uit zijn auto. Van de motorrijders ontbreken voorlopig alle sporen. Vorige week gebeurde een gelijkaardig incident in Zellik. Laatst gewijzigd door Havana : 8 mei 2006 om 08:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een diepe context-studie lijkt dus nodig. Minimaliseren, vergoeilijken en ligitimeren van excessief geweld, maken deel uit van de oorzaken. Dat hoort thuis bij "cultureel" geweld. Kill Bill (1+2) is een reflectie op geweld, jammer dat er alleen naar het spectakel in de film wordt gekeken.
![]() |