![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1061 |
Partijlid
|
![]() totale vrijheid bedoelt u? of deeltijds anarchie?
![]() |
![]() |
#1062 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hoe meer vrijheid hoe beter he. maar niet zoveel vrijheid dat die van de anderen beknot wordt.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 mei 2006 om 18:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1063 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1064 |
|
![]() al eens anarchisten gekend ? er een paar weken mee samengeleefd ofzo ? wil u anders wel eens wat adressen van kraakpanden geven hoor. Ge zult dan wel merken dat daar zonder bazen en leiders toch niemand de vrijheid neemt om een ander zijn vrijheid te beroven.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1065 | |
|
![]() Citaat:
Anders gaan we elkaar's vrijheid beknotten, nietwaar?
![]() |
![]() |
#1066 |
|
![]() als ik geen onvoorwaardelijke toegang heb tot mijn natuurlijk erfdeel is mijn vrijheid zowieso al beknot. Moest ik er wel onvoorwaardelijk toegang toe hebben dan had je gelijk.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 mei 2006 om 01:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1067 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je 'geen onvoorwaardelijke toegang hebt tot je natuurlijk erfdeel' dan dien je te hopen op goodwill in plaats van het te (laten) stelen, waarbij de dief dan nog vaak een groot deel inpikt voor zichzelf.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#1068 |
|
![]() Opeisen, dus...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1069 | ||
Gouverneur
|
![]() D�*t is dus die bewuste tekst? Een van die grondbeginselen van jullie vereniging? Onderstaand fragment zegt imho veel:
Citaat:
En dat fragment over de notenboom en de fabriek is de eeuwige discussie tussen 'terug naar de natuur' en 'leve de vooruitgang'. Het lijkt mij ook aanlokkelijk hoor, terug naar het jager-verzamelaars tijdperk, geen auto's meer, geen PC's geen GSMs, geen chichi madammekes met oorlogsdiamanten in hun maandloonringskes. Lijkt me fantastisch, dat hippiegevoel, maareuh.... even serieus nu. Wanneer zijn de bezitters bezitter geworden en de bezitlozen bezitloos? Op het moment dat de bezitter actie ondernam en een bijl nam om de notenboom om te hakken en de bezitloze rustig verder op z'n apenootje zat te knabbelen misschien? Misschien had de bezitloze niet al z'n noten moeten opeten en er één gebruiken om een nieuwe boom te planten? Niet? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1070 |
Banneling
|
![]() Misschien had de bezitloze niet al z'n noten moeten opeten en er één gebruiken om een nieuwe boom te planten?
------------------------------------------------- Goede tip voor het VWS. Dit zullen ze wel begrijpen, medunkt. Van nootjes weten die veel. U had ook een voorbeeld met bananen kunnen geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1071 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1072 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een onzinnige discutie op die manier!!!! Waar zijn de echte argumenten?
![]() |
#1073 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1074 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1075 |
Minister-President
|
![]() bekijkt deze tekening dan maar eens: het hangt tussen de benen en ge speelt er graag mee....en de verpakking lijkt wat op u...
![]() |
#1076 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
in een land? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1077 |
|
![]() ik ben het met u eens dat een staat vooralsnog een noodzakelijk kwaad is. ben dan ook geen die hard anarchist maar heb wel sympathie voor de anarchisten.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 mei 2006 om 22:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1078 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Argumenten? RR Misschien had de bezitloze niet al z'n noten moeten opeten en er één gebruiken om een nieuwe boom te planten? Maar ja, dan had hij zich moe moeten maken zeker? Een: nootje niet opeten, heeeel moeilijk, twee: putje graven, dan worden zijn handjes vuil, drie: nootje erin gooien, dat zou nog wel lukken, vier: putje dicht doen en water geven, vijf: wachten en niks doen, zijn favoriete bezigheid toch? Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1079 |
Partijlid
|
![]() ik niet, hun idee is nog utopischer dan het nazi-regime was.
![]() |
![]() |
#1080 | |
|
![]() Citaat:
Indien u niet wilt bestolen worden dan staat het u vrij om niet meer te gaan werken en ook te gaan doppen. Gaat u werken dan aanvaard u daarmee impliciet de diefstal en over wat u zelf aanvaard moet u tegen mij niet zagen ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 mei 2006 om 04:43. |
|
![]() |
![]() |