![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Verdomme. Een of andere snodaard heeft deze topic verplaatst...daar gaat mijn reclame...
het geldt dus wel als voorstel hé, beste moderatoren... maar soit, volgens mij vreest de moderatie zelf uit de IQ-boot te vallen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maximus, waarom denk je boven het "plebs" te staan? Dat is wel een heel hautaine houding he!
![]() Laatst gewijzigd door Kim : 8 mei 2006 om 11:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ach...het is slechts een uitdrukking die ik gestolen heb en uit de context ruk, teneinde lekker arrogant uit de hoek te kunnen komen om mijn topic kracht bij te zetten. Meer valt er niet achter te zoeken... Maar...Kim... wanneer je jezelf tot het plebs rekent, heb je dan niet noodzakelijkerwijs last van een minderwaardigheidscomplex? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verberg dat door me uiterst arrogant op te stellen en te doen alsof ik boven het plebs sta.
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Zo een situatie lijkt mij niet houdbaar. Voor je het weet sta je boven het plebs...
Laatst gewijzigd door MaXiMuS : 8 mei 2006 om 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een harde strijd...
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 8 mei 2006 om 12:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ge kunt ze op z'n minst 'plebejers' noemen. Ze zijn toch te stom om door te hebben dat dat hetzelfde is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Het plebs zou wel eens hoger kunnen scoren in een IQ-test, dan de meesten die denken erboven staan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou toch leuk zijn ?
|
![]() |
![]() |