![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() het ging me gewoon over een posting van je een paar pagina s terug die ik de moeite vond om uitgebreid op te antwoorden maar nog geen tijd voor vond. Kan nog een paar dagen duren maar je zal wel zien welke ik bedoel als ik er aan toe gekomen ben.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 mei 2006 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
dat de niet werkende en zeker de niet fysiek werkende minder calorieen en energie gebruikt is immers evident en daaruit volgen onmiskenbaar twee feiten die als een paal boven water staan. 1. Werken is niet enkel positief ( want hoe meer men werkt hoe meer overlast ) 2. Niet werken is niet enkel negatief ( want hoe minder men werkt hoe minder overlast ) en natuurlijk is iemand die niet werkt daarom niet meer dan een ander sancho maar iemand die niet werkt is dus ook niet minder ! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
en vanaf het derde kind word je fiscaal gestraft en moet je meer belastingen betalen. zo kan iedereen zijn normale kinderwens in vervulling laten gaan maar worden de kweek fabrieken gedemotiveerd. |
|
![]() |
![]() |