![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
De kans dat uw kinderen op de eerste de beste provinciale steenweg op weg naar school overreden worden en nooit meer thuis komen ligt een pakske hoger dan hetgeen gisteren gebeurd is. Dat weet je zelf ook. Laatst gewijzigd door Raf C : 12 mei 2006 om 08:09. |
|
![]() |
![]() |
#442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#443 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zulke reacties krijg ik al tien jaar..... steek je kop maar in het zand....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#444 |
|
![]() Neen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#445 |
|
![]() De verloedering van de maatschappij, het doorbreken van alle taboes, geen respect voor het leven,... allemaal zaken van "het beleid"...
|
![]() |
![]() |
#446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zaken van de maatschappij zelf. politiekers kunnen daar bitter weinig aan doen. De mensen moeten ook verantwoordelijkheid opnemen!
|
![]() |
![]() |
#447 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
|
![]() Politici moeten OOK verntwoordelijkheid opnemen. Of zijn dat geen mensen ?
![]() |
![]() |
#450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
|
![]() Citaat:
wacht maar af.. hoeveel keer heb ik dat al gezegd en gelijk gekregen... jammer genoeg... de wereld is om zeep... 't stond zelfs lange tijd in mijn onderschrift...
|
![]() |
![]() |
#452 |
Minister
|
![]() 't Is maar goed dat u het zand in uw ogen gestrooid houdt, anders zou u bemerken dat het profijt dat uit zulke voorvallen wordt getrokken, vooral ligt bij haatzaaiende partijen die tot racisme aanzetten. En in de politiek hier in België is er dat maar één.
![]() |
#453 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
- WEDDEN DAT ER NOG TERRORISTISCHE AANSLAGEN ZULLEN ZIJN IN EUROPA? GE ZULT WEL ZIEN. - WEDDEN DAT ER NOG MOORDEN ZULLEN GEPLEEGD WORDEN IN BELGIE? AF EN TOE ZELFS TOTAAL ONZINNIGE. GE ZULT WEL ZIEN. - OVERSTROMINGEN... GE ZULT WEL ZIEN... DE WERELD GA NAAR DE KLOTEN. Tja, dan heb je zeker gelijk. Als je dat 40 jaar geleden zei, 30, 20, 10, vandaag, en binnen 10 jaar. Je draagt echter absoluut niet bij tot het aanreiken van oplossingen. Je geest is vertroebeld door allerlei fobieën. |
|
![]() |
![]() |
#454 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoe zal het Belang voordeel trekken uit de moorden en de hele mediasfeer die errond gecreëerd wordt? |
|
![]() |
![]() |
#455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ma goed, als het zo vroeger zo beter was, probeer dan te leven zoals in de middeleeuwen? geen luxegoederen zoals frigo, wasmachine, bril, deftige kledij, bakstenen huizen enz... |
|
![]() |
![]() |
#456 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Maar het VB is wel een meester in het bespelen van angstgevoelens van de bevolking, vnl. gebaseerd op a) feiten gepleegd door de straatjongeren van vreemde origine en b) hetgeen we dagelijks in het nieuws zien, gepleegd door zgn. aanhangers van de islam. |
|
![]() |
![]() |
#457 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
#458 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#459 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit terzijde, ik denk niet dat in andere werelddelen het er beter aan toe gaat. Moord en doodslag kom je overal tegen en als het geen politieke inslag heeft, dan heeft het een religieuze of een materialistische. De mens heeft niet veel nodig om over de schreef te gaan en nog veel minder sinds de overbevolking alsmaar toeneemt.
![]() |
#460 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als alle industrie vertrekt, wat blijft er dan nog over aan arbeid? Waar moet een mens zijn boterham nog mee verdienen, wanneer het grootkapitaal in China investeert? En qua zekerheid van uw kids; die zou ik 20 jaar geleden ook al niet aan Antwerpen hebben toevertrouwd. Wat betreft uw VB over-en-weer: wellicht is het omdat ontevreden kiezers zijn overgestapt op een racistische partij als het VuilB, dat er nog steeds niets is verandert. Want stemmen op iets illegaals werkt natuurlijk averechts. Hadden mensen het lef gehad iets te doen, in plaats van te luisteren naar de haatpreken van een sul als Flippo Koud van het VuilB, dan waren er nu wellicht stromingen in de maatschappij te vinden die daadwerkelijk verandering met zich mee zouden brengen ten goede. Het is in die zin niet de schuld van het VuilB, die hebben slechts handig gebruik gemaakt van het machtsvacuüm van de onvrede dat er in België schijnbaar al 20 jaar heerst. Was 20 jaar geleden de stemplicht afgeschaft, dan zou de situatie nu geheel anders zijn. Bijvoorbeeld. De maatschappij misschien niet, maar de stemming onder de bevolking wel. De roep om verandering minder huichelachtig, minder VuilB, bijvoorbeeld.
![]() |