![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En als hij belgistist blijkt te zijn, maakt dat dan alle belgicisten tot mogelijke moordenaars, of als het een walligant zou zijn zouden alle walliganten mogelijke moordenaars zijn. Neen, het was een debiel die een einde aan zijn leven wou maken en doodgeschoten wou worden.Een nietsnut die geen nut meer in het leven zag en waar de stoppen doorsloegen. Een niemand die dacht dat een paar mensen dood te schieten ZIJN problemen zouden oplossen. U schuldt het gehele forum, ook de bubleden, want U spreekt in naam van de Partij, een verontschuldigiging. En dat is nog véél te weingig. Ik zou een paar maand wegblijven Zelf als ik lid zou zijn van Uw Partij, stuurde ik direct mijn verscheurde lidkaart op. U bent te ver gegaan, véél te ver. Bah bah. bah. Zelfs de brave tom lanoye zei dat het nu niet aan de orde is het VB te viseren... P. Janssens zei net op 2vandaag dat hij nu niet over politiek wil praten, maar dat het tijd is om te rouwen ... Maar de doorluchtige Président-Fondateur gaat nóg verder. U komt hier doodleuk vertellen dat alle vlaams.nationalisten en het gehele gedachtengoed aan deze moord schuldig is. [SIZE=4]BAH!!!!![/SIZE] ![]() ![]() ![]() ![]() Dit mag nooit vergeten worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 12 mei 2006 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Aan het terugkrabbelen? En nog nooit gehoord van "Sales Flamands" zeker? BAH
Laatst gewijzigd door Miguelito : 12 mei 2006 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel indien de BUB een partij zou zijn die regelmatig aanzet tot rassenhaat zoals het VB dat dagdagelijks doet.
![]() |
#225 |
Minister-President
|
![]() wat bij deze bewezen is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Minister
|
![]() Ik zou het eerder hypocriet noemen. Maarja, dat kan je van Hans verwachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Minister
|
![]() De bub wil eigenaars van waalse hanen en Vlaamse leeuwen afranselen en vervolgen, ze wil de Ijzertoren opblazen, ... . Ik ga ophouden dit is echt te veel voor woorden, Dát had ik van HansI NOOIT gedacht...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Burger
|
![]() Wel laat me dan zeggen, ik ben Waal en vermoord een Vlaming....
![]() |
#229 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
|
![]() Wat waar rassenhaat? Waar zie jij rassenhaat? Zeggen dat criminelen hard moeten aangepakt worden en dat de vreemdelingen hun straf moeten uitzitten in hun land van herkomst is dat rassenhaat? Zij die niks mispeuteren daar heeft niemand iets tegen.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 12 mei 2006 om 19:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en .....???
![]() |
#232 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
|
![]() Leuk hoor, telkens gestigmatiseerd te worden door een groepje gekken dat je ideologie misbruikt. Ik denk dat ik stilaan begin te snappen waarom sommige moslims zo gefrustreerd geraken door enkele terroristen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Partijlid
|
![]() [quote=Miguelito;1702170]De bub wil eigenaars van waalse hanen en Vlaamse leeuwen afranselen en vervolgen, ze wil de Ijzertoren opblazen, ... . Ik ga ophouden dit is echt te veel voor woorden, Dát had ik van HansI NOOIT gedacht...[/quote]
idd, ik was al veel gewend van de uitspraken van le roi Hans I en keek er al niet meer van op, maar deze slaat toch wel alles hoor ronduit schockerend gewoon.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Luister eens naar de eerste de beste speech van Dewinter
![]() |
#238 |
|
![]() Doe geen moeite. Ze zijn zo overtuigd van hun gelijk, omdat ze er de wetten over dicteren, dat ze er geen bal meer van snappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
|
![]() Doe ik en die geeft me geen zin om mensen af te schieten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ronduit schandalig, ik hoop dat de bub afstand neemt van deze uitspraak! Vandaag moeten we rouwen, en dan komt hans I doodleuk zeggen dat mijn politieke overtuiging (vlaams-separtist, centrum-rechts, dus NV-A) mede verantwoordelijk is voor die afschuwelijke moord. Die daad doet me denken aan die schlachtpartij in Columbine, waar rechts-christelijke organisaties de dode leerlingen en leraars gebruikten om de muziek van Marlynn Manson (wel niet mijn muziek) te viseren. un saludo. |
|
![]() |
![]() |