![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anderen blijkbaar wel.
![]() |
#242 |
Banneling
|
![]() Doe ik soms : ik hoor (behalve de Vlaams-nationallistische standpunten), o.a. een oproep tot een strenge aanpak van criminaliteit (iets waar links het niet zo voor heeft omdat het grootste deel door allochtonen gepleegd wordt en die zijn nu te interessant kiesvee); een een streng migratiebeleid, en een streng vreemdelingenbeleid ( again iets waar links het niet voor heeft, louter uit electoraal opbod).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En als ik deze kan tegenhouden op een geweldloze manier, dan zal ik dat ook doen.
Er zijn er genoeg die niet naar toespraken van Dewinter luisteren en ook moorden plegen. Laatst gewijzigd door Boadicea : 12 mei 2006 om 19:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Burger
|
![]() Door één iemand z'n daden kun je niet iedereen beoordelen
(ps: ik ben geen vd'r)
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eén ?? Ik reken de feiten in Brugge er ook bij.
![]() |
#247 |
Burger
|
![]() Wie zegt dat, dat VB'ers waren?
Het is nog niet eens duidelijk dat deze 5 mensen (3 opgepakt) ook maar rechtse ideën hadden. SKINHEAD is NIET hetzelfde als RACIST verre van zelfs.
Vlaanderen wil in dezen afweer niet achterwege blijven. Vlaanderen wil medewerken om Europa te redden. Ook ons bestaan als volk staat op het spel. Vlamingen! -HOUZEE Laatst gewijzigd door lenco : 12 mei 2006 om 19:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toevallig ken ik "de Kastelein". En dat is voor mij voldoende.
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie inspireerde dan de moord op Joe, Pietje?
![]() |
#251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zover ik weet was dat een roofmoord.
![]() |
#252 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat wij een opmerking maken over marokkanen komen ze direct af met de zever : ja ge moogt ze niet over dezelfde kam scheren, het zijn niet allemaal criminelen. Bij skinheads mag dat precies niet want alle skinheads zijn racisten. Volgens links.
![]() |
![]() |
#253 | |
Burger
|
![]() Citaat:
-Skinhead-pub -Vooral oi-muziek gedraaid Maar een SKINHEAD is GEEN RACIST! Maak niet t§e snel vooroordelen makker ![]()
Vlaanderen wil in dezen afweer niet achterwege blijven. Vlaanderen wil medewerken om Europa te redden. Ook ons bestaan als volk staat op het spel. Vlamingen! -HOUZEE Laatst gewijzigd door lenco : 12 mei 2006 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Burger
|
![]() Ja, als jij jezelf blind wil houden voor sommige feiten...
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het grootste deel wel. Maar ik weet dat er al veel moet gebeuren voor jou, vooraleer je iets racistisch gaat vinden.
![]() |
#256 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Bij de jongeren opgepakt is niks teruggevonden dat ook maar met racisme te maken heeft... Toch raar dat Neonazis niks van materiaal hebben met verband tot racisme?
![]() |
![]() |
#258 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het grootste deel wel, zeg je. Dan ga je die, volgens jou, enkelen mee stigmatiseren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Minister
|
![]() En voor zover ik weet was dit een zinloze slachtpartij van een puber die zijn leven niet meer zag zitten, en die wou aanpakken die HIJ voor schuldig achtte.
Gaat morgen Jaan Duschidinges en andere communisten alle ondernemers aanvallen? Neen, net zo min kan het vb beschuldigd worden van deze moord, het is niet om dat ze er een radicalere opinie (en ik ben géén vb'er) op na houdt, dat familieleden van vb leden morgen gaan moorden Net zo min er andere partijen verantwoordelijk vóór misdaden die een een enkeling pleegt. Denkt U echt dat de praat van het vb verantwoordelijk is voor deze moord?
Laatst gewijzigd door Miguelito : 12 mei 2006 om 19:41. |
![]() |
![]() |