![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Parlementslid
|
![]() Je bent veel te goed voor deze wereld.
![]() |
![]() |
#302 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh... ik geef de mensen die dit lezen wat krediet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Banneling
|
![]() Hé mensen, de BUB roept op!!!!
Komt allen op straat!! ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Schepen
|
![]() De link tussen Vlaams-Nationalisme en die moord is mij ook niet echt duidelijk
Misschien kunnen we ook zeggen: hij noemde Hans, is dit het einde voor alle Hans'en? Misschien moeten we die ook allemaal als gevaarlijk en geweldadig beschouwen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die link is wel duidelijk. Ge kunt gewoon de slimmen uithange en wat tegenargumenten uitkramen. Die dan nog nergens op slagen ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
|
![]() Link= het was een VB simpatisant. En zaag ni dat dat nergens bewezen kan worden. Hij zaagde over de "makakken".
Nog iets? |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar haalt u die stelling vandaan dat "hij over de makakken zaagde" (sic)? Ook uit uw vingertje gezogen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
|
![]() Werd allemaal int nieuws gezegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
|
![]() Het parket heeft trouwens geen monopolie op de waarheid. Mss op papier maar we leven niet op papier.
Laatst gewijzigd door Bhairav : 13 mei 2006 om 09:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
|
![]() Kunt gij een reden zeggen waarom dat die dat, warempel, NIET zou zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat ik wel in de krant heb gelezen is dat hij in zijn afscheidsbrief schreef dat zijn haat tegenover vreemdeling ontstaan is in zijn kindertijd. Hij is vroeger veel gepest geweest door allochtonen. Het lijkt dus eerder dat die haat niet gevoed is door het VB maar door het ontspoorde gedrag van sommige allochtonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent de aanklager. Aan u dus ook om uw aanklacht te bewijzen. Niet omgekeerd. Trouwens, met een tegenvraag antwoorden bewijst onmiddellijk uw zwakte. Juist dat doet u nu juist. 't Is duidelijk dat u geen argumenten voorhanden heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Vreemdeling
|
![]() Deze moord verbaasd mij dus helemaal niet he. Sterker; ik denk dat steeds meer mensen in staat zijn tot zulke daden over te gaan. En het is nogal simplistisch om het vlaams belang met de vinger te wijzen. Steeds meer mensen geraken ervan overtuigd dat een multiculurele samenleving niet werkt...mensen voelen zich niet veilig met bendes marokanen en turken die door de straten trekken; en je kan die mensen geen ongelijk geven...het ZIJN geweldadige en onredelijke 'mensen'. Ik vind het wel verschrikkelijk dat er twee vrouwen en een kind zijn neergeschoten. Ik roep daarom ook iedereen op om te strijden tegen die bendes marokanen en er geen weerloze mensen bij te betrekken; dat is namelijk HUN werkwijze. Zorg dat lafheid ook niet ons handelsmerk wordt!!
Racisme is ruimer dan het vlaams belang...marokanen en turken werken de haat zelf in de handen...het zijn dieren, ze kennen alleen agressie en zijn op cognitief vlak bijzonder achtergesteld, face it! En aan al die politiek correcten; steeds meer mensen zijn hiervan overtuigd en het zijn zeker niet allemaal vlaams belangers...