![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u een zakkenvuller? | |||
Ik vul mijn zak. En anderen mogen dat ook doen. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 26,92% |
Ik vul mijn zak. Anderen mogen dat niet doen, de lelijkaards! |
![]() ![]() ![]() |
4 | 15,38% |
Ik vul mijn zak niet. anderen mogen doen wat ze willen. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,85% |
Ik vul mijn zak niet. En anderen mogen dat ook niet. |
![]() ![]() ![]() |
13 | 50,00% |
Geen mening. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Andere |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,85% |
Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Na het lezen van bovenstaande, dacht ik zo bij mijzelf: waarsch zijn degene die het luidst roepen dat politici allemaal onnozele zakkenvullers zijn, zelf de grootste zakkenvullers, als ze de kans krijgen. De vraag is dus simpel: Wat zou u doen als u, in de wetenschap dat het nooit zou uitkomen, even 1 miljoen euro in uw zak zou kunnen steken. En dit op kosten van de belastingbetaler... nog geen 10 cent per inwoner dus... En als u dat miljoentje zou cashen, vindt u dan dat anderen dat niet mogen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet van mezelf, als ik de kans zou krijgen ze met beide handen aan zou pakken. Daarom dat ik me zover mogelijk van politiek probeer te distancieren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [SIZE=6]GELD$$$$!!!![/SIZE][SIZE=2] Natúúrlijk vul ik mijn zakken, wanneer ik maar k...euh ik bedoel: we moeten de corruptie ten strengste bestrijden en bestraffen! Ik beloof u dat onder mijn regime de zakkenvullerij gepromoot...euh, pardon, de corruptie keihard zal worden aangepakt! Stem op mij! [/SIZE][SIZE=1]Héhéhéhé - dat miljoen en nog meer is voor mij...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Illegaal geld verdienen is toffer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() ik denk dat mijn libertarische principes wel de bovenhand zouden krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Dus volgens u is zakkenvullerij niet illegaal (en dus tof)
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maximus, macht corrumpeerd. Ik vermijd dus macht, om te vermijden dat ik nog dieper gecorrumpeerd word.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Wat is er nu mis met zakkenvullen? Meer verdienen dan je eigenlijk 'verdient', daar is toch niks illegaals aan?
Er zijn zoveel zakkenvullers: atleten, politici, kaderleden, ... Maar daar moeten die mensen zich toch niet schuldig voor voelen? Moest ik tot die categorie mensen behoren, zou ik ook niet beginnen pleiten voor minder verdiensten. Ah nee, tuurlijk niet. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik, en bijna iedereen anders ook, een een loon aangeboden krijg van pakweg 500000 euro/jaar, ga ik ook niet zeggen:"Das een beetje veel, doe maar de helft." En dat geldt voor topmanagers, politici, voetballers en alle andere veelverdieners. Ze hebben gelijk dat ze pakken wat hen aangeboden wordt. Zou ik ook doen, maar niemand biedt mij 500 000 euro per jaar... ![]()
![]() |