![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met complimenten van de Stoa.
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten staan er inderdaad ook steunbetuigingen aan de andere slachtoffers op de VB site. Ik vermoed dat je het nu ook schandalig zult vinden? wat moeten ze nu doen? steunbetuiging of niet steunbetuigen? Het wordt moeilijk hé? Citaat:
En nu Bruut? teveel steunbetuiging? of te weinig? of recuperatie? of onverschilligheid? of aanzetten tot? of verschoning? Je zegt het maar.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 mei 2006 om 10:42. |
||
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 15 mei 2006 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Met groetjes van mijn endeldarm ![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er is een verschil tussen oppositie voeren en constant tegen alles zijn. er wordt niet gevraagd dat de vreemdelingen bewierrookt worden, er wordt gewoon gevraagd niet alle vreemdelingen over dezelfde kam te scheren.
|
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geen VB'er.
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lees de originele post eens helemaal in plaats van er een dingetje uit te pikken.
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
EenVb site ? dat stuk rommel bekijk ik niet8)
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 15 mei 2006 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien U de VB site niet bekijkt, dan is dat uw goed recht. Echter, gelieve je dan ook te onthouden van commentaren als: ze hebben de andere nabestaanden geen steun betuigd. Beetje ridicuul van uwentwegen nietwaar?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zoiets als Paul Belien en zijn roofdieren-beeldspraak?
#31 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 15 mei 2006 om 10:50. |
||
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Ja hoor, dagelijks worden er Marokkanse moordenaars in triomf door de straten gedragen.
#33 | |
|
![]() Citaat:
dit geval zijn drie koelbloedige en racistische moorden. Maar de politiek moet daarbuiten blijven, het zijn geen politieke moorden. net zoals bij moord op joe, die was ook politiek enorm gerecupereerd, ook door álle partijen. |
|
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Neen, hoor. Ik heb het over de demonisering van één Vlaming op vier. Op zes miljoen maakt dat anderhalf miljoen gewone Vlamingen zoals jij en ik.
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ER ZIJN GEEN STEUNBETUIGINGEN VERSTUURD !! naar de anderen. Wél blijkbaar naar de ouders van Luna. Zoals al eerder gezegd wat op een haatdragende rommelsite nu staat , is slechts een PR poging om de schade wat in te perken. Dat jullie ook niet aanwezig waren op de mars van joe , is ook logisch, Als ze NIET BESCHAAMD WILDEN WORDEN MET RACISTISCHE SLOGANS KUNNEN JULLIE DAAR OOK NIETS GAAN DOEN ! ![]() Bovendien LIEG JE WEER ! Dat bordje hing op de plaats van de daad VOOR ENIGE OPROEP of wat dan ook.. Ridicuul? ja, je maakt je idd flink belachelijk ![]()
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 15 mei 2006 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Vooral VLD en VB, in de strijd om ene groep kiezers waarvan ze beide denken ze te binden. Die subtieliteit moeten jullie nog leren inzien.
Het volgende is dan ook begrijpelijk: CD&V/N-VA en SPa daarentegen zijn enorm "low profile" maw geen lijkenpikkerij (die denken beide dat ze dáár ook een bepaalde groep kiezers mee binden) en GROEN! lijkt niet eens te bestaan (die hebben alles al vast denk ik...).
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 15 mei 2006 om 11:01. |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Van de SP misschien, vroeger '99... toen die amper 15% haalden.
Nu is het VB nóg groter, maar de SPa gestegen op 20% ![]() Nu al lang niet meer dus. ex-VLD stemmers genoeg. 35-35 laten we zeggen. 30% komt van andere (cd&v, nva, protest,...)
#40 | |
|
![]() Citaat:
De waarheid is echter dat u eerder MR Morel haar situatie beschrijft! ![]() Trouwens: ik ken genoeg arbeiders die VLD stem(d)(m)en.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 15 mei 2006 om 11:10. |
|
![]() |