![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Uit de Amerikaanse Onafhankelijkheidsverklaring van 1776:
"But when a long Train of Abuses and Usurpations, pursuing invariably the same Object, evinces a Design to reduce them under absolute Despotism, it is their Right, it is their Duty, to throw off such Government, and to provide new Guards for their future Security." |
![]() |
![]() |
![]() |
#662 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]() ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#663 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 8) 8)
![]() |
#664 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() "One of the great things about books is sometime there are some fantastic pictures."
-George W. Bush |
![]() |
![]() |
![]() |
#665 |
Minister
|
![]()
![]() |
#666 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En de triomf van Bush gaat onverminderd door: de volle 29% van de Amerikanen steunt hem nog (volgens the Wall Street Journal) en ook psychoanalysten bevestigen het 'triomfale' karakter van de president:
Citaat:
Laatst gewijzigd door tony p : 14 mei 2006 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#667 |
Partijlid
|
![]() Die IQ chart is een hoax. The Economist had ze zelfs geprint en er zich de week erop voor verontschuldigd...
![]() |
#668 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#669 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
slimste te zijn, afgaand op dit videootje dat ik eerder vandaag zag : Oklahoma Full Auto Shoot (Vooral met dat meisje! Aaargh!) Hier keert mijn maag dus van om. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#670 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben zelf tegen Bush' politiek, maar dit onderzoek naar het gemiddeld IQ en het stemgedrag is walgelijk. Hoe hebben ze dat gemiddeld IQ berekend??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#671 |
Minister
|
![]() Waarschijnlijk hebben ze Bush als gemiddelde genomen.
![]() |
#672 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
. Citaat:
Het laten meedoen van dat meisje is gewoon crimineel in mijn boekje, en is dat ook in het boekje van vele tientalle miljoenen amerikanen. . Citaat:
Jouw visie op 'den amerikaan' baseren op die paar imbecielen geeft geen positieve wending op mijn visie op jou. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#673 |
Partijlid
|
![]() Daar zal ie ongetwijfeld kapot van zijn...
![]() |
#674 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#675 |
|
![]() ![]()
![]() |
#676 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() het gaat nog erger worden want Karl Rove is de volgende die eraan gaat. En met wat pech voor Bush valt ook Cheney. De Plamegate affaire gaat zware sporen nalaten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#677 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#678 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik ben geen fan van Bush, en nog minder van de arrogantie van de VS... Ze houden met NIEMAND rekening, wat de vs denkt en wil, zal gebeuren.. En dit is wel iets dat ik hen zeer kwalijk neem... Iedereen wist dat er met iraq iets moest gebeuren, maar de goede manier is om er eerst over te praten... De vs heeft voor de rest van de wereld beslist dat dat niet moest, praten. Ze hebben eens gelachen naar de rest van de wereld en gedacht, ONZE goesting, ONS gedacht, ONZE actie, jullie hebben er niets mee te maken... TOT het een beetje moeilijker is dan gedacht en staan ze aan alle deuren te wenen voor hulp... Als de VS eens een DEFTIG, menselijk signaal wil sturen naar de rest van de wereld : dat ze al eens proberen om 20 jaar op hun eigen lap grond te blijven en zich pas te bemoeien met andermans zaken als men op wereldvlak daarover een akkoord bereikt. En niet onmiddelijk de grote gaan uithangen... Ik ben niet onrealistisch, we HEBBEN de vs nodig, ze zijn zowat de enige organisatie die het INDIEN NODIG de wapens kan opnemen, maar ze moeten beginnen beseffen dat niet de hele wereld hun achtertuin is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#679 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet dat waarschijnlijk gedroomd hebben. ![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 17 mei 2006 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#680 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Straks plaats je nog een aureooltje op z'n kop.... De mensen ginds zijn ook aan het keren, bush zakt weg in z'n eigen leugens.... Maar ik blijf bij m'n punt... Dat ze eerst al es 20 jaar proberen met zichzelf te bemoeien, en pas de grote gaan uithangen als ze de rest van de wereld mee hebben, of toch al iemand... |
|
![]() |
![]() |