Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

Discussietools
Oud 18 mei 2006, 14:01   #101
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
En die klopte raak zeker dat je niets beters meer weet?

Heb jij misschien weet van een ander motief dan het ractistische waarom allochtone dieven en moordenaars zo goed als zonder uitzondering autochtonen uitkiezen?

Dat kan jij niet hard maken! Jij kan niet bewijzen dat criminele allochtonen geen slachtoffers uitkiezen in eigen millieu! Politie cijfers spreken dat tegen. maar ja de politie liegt natuurlijk. Ze zouden de politie beter vervangen door HVT's natuurlijk.
Bazilfunk is offline  
Oud 18 mei 2006, 14:06   #102
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
- het aantal criminelen onder de autochtone bevolking is even hoog als onde allochtone. Dus dat de gevangenissen voller zitten met allochtonen bewijst wederom dat het allochtonen ontbreekt aan middelen om even gekwiekste advocaten te gebruiken als wij.

Blinde mol
Ben ik effe blij dat we deze leugens en manipulatie door de zeer gemoedelijke en vriendelijke tussenkomst van hogergenoemde, nu eindelijk achter ons kunnen laten !

Ik herhaal: ER IS GEEN PROBLEEM BEHALVE HET VB ! Deze boodschap is vanavond door iedereen 10 keer te herhalen alvorens het slapengaan, het gezicht naar links kijkend, de ogen gesloten.
Oud 18 mei 2006, 14:08   #103
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
Dit verwijt komt meestal van een kant die NOOIT zou overwegen te stemmen op het VB. Zeg mij eens waarom een politieke partij "moeite zou moeten doen" om iemand te overtuigen dat bepaalde andere personen niet gelinkt zijn met de partij, als ze bij voorbaat al weet dat die iemand, wat ook door het VB wordt gezegd, en hoe ze ook handelen, nooit een stem voor de partij zal uitbrengen, laat staan een positief woord erover spreken?
Het is niet om mij of andere mensen die nooit op het VB zouden stemmen een plezier te doen dat ze zich moeten distanciëren van dat tuig! Dat moeten ze doen om aan te tonen dat ze wel degelijk een probleem hebben met die mensen en dat ze hun ideeëngoed wel degelijk afwijzen. Anders is dat niet erg geloofwaardig en moeten ze niet verschieten dat ze ermee in verband gebracht worden!

Citaat:
onbewijsbaar, niet verifieerbaar en dus even "waar" als de theorie dat de reptielen van de NWO hem die daden hebben ingefluisterd.
Het gaat niet over inspiratie voor de schietpartij zelf, maar over inspiratie voor zijn racistische ideeëngoed.

Citaat:
Oh ja, die paar tientallen bezoekers van café De Kastelein, die maken echt wel het verschil
Het zijn er meer en dat weet je ook wel. En het antwoord is ja, die maken blijbaar het verschil, anders hadden ze zich er al lang van gedistanciëerd.
Edina is offline  
Oud 18 mei 2006, 14:08   #104
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
- het aantal criminelen onder de autochtone bevolking is even hoog als onde allochtone.
Niet volgens het rapport van San en dat werd door minister Verwilghen besteld. En om één of andere reden zolang mogelijk in de onderste schuif gehouden.

Citaat:
Dus dat de gevangenissen voller zitten met allochtonen bewijst wederom dat het allochtonen ontbreekt aan middelen om even gekwiekste advocaten te gebruiken als wij.
Voor het geval je het nog niet wist. Wie zich niet met criminaliteit bezig houdt heeft niet eens een advokaat nodig. Maar toch eerlijk van je dat je uiteindelijk toegeeft DAT de gevangenissen voller zitten met allochtonen.

Citaat:
-Het VB is al veroordeeld geweest en heeft zich onder een andere naam moeten voortzetten. Criminele feiten heeft het VB dus al begaan. Veroordeeld is en blijft veroordeeld of zeg je dan toch dat al die allochtonen in de gevangenissen ook onschuldig zijn?
Voor het geval je het nog niet wist. Er zitten enkel veroordeelden in de bak. Welke VB-er zit daar?
Je gaat me toch niet wijsmaken dat ze dat crapuul niet al te graag in bak steken in dit land? Ze moeten er alleen eerst op maar gesneden wetten voor maken, hé?

Citaat:
- Tja de waarheid kwetst
IK voel me in alle geval allerminst door JOUW 'waarheid' gekwetst.

Citaat:
- VB en geweld gaan hand in hand
En allochtonen en geweld gaan nog veel meer hand in hand, maar die waarheid mag zelfs niet uitgesproken worden, zeker?

Citaat:
komaan je kan hier een waslijst van geweldadige incidenten opnoemen waar het VB zelfs rechtstreeks voor verantwoordelijk is.
Remmery?
Madam Rob Klop?
Joe?
Luna?

Citaat:
En daar bij schuwen ze zelfs geweld tegen echte vlaams nationalisten zelfs niet of wat was dar allemaal aan die ijzerbedetoren daar?
Je bedoelt dat de Vlaams-nationalisten tot twee keer toe hun eigen toren opbliezen?

Citaat:
Blinde mol
Kijk wie het zegt!
Oud 18 mei 2006, 14:11   #105
Acid
Schepen

Acid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Ik heb net zo min een conclusie getrokken als jij. Jij zei dat hij een gothic uiterlijk had, ik haalde enkel de feiten aan dat hij volgens het parket tegen de speurders heeft verklaard een skinhead te zijn en uit racistische motieven heeft gehandeld. Straks ga je nog zeggen dat je ook niet mag zeggen dat hij een moordenaar is totdat het onderzoek is afgerond.
Daaruit blijkt net dat hij zwakzinnig is.
Hij had evengoed een gekke hoed kunnen opzetten en tegenover de speurders verklaren dat hij Napoleon was.
Oud 18 mei 2006, 14:15   #106
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Verklaar u nader?!?
De perceptie bestaat (en groeit stilaan naar een gevaarlijk niveau) dat politiek, politie en gerecht de straatschennerij, het lastigvallen van mensen, het sexistisch beledigen van meisjes, het overvallen van jongeren e.d.m. niet echt willen aanpakken als het van een bepaalde afkomst is.
Oud 18 mei 2006, 14:17   #107
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat kan jij niet hard maken! Jij kan niet bewijzen dat criminele allochtonen geen slachtoffers uitkiezen in eigen millieu! Politie cijfers spreken dat tegen. maar ja de politie liegt natuurlijk. Ze zouden de politie beter vervangen door HVT's natuurlijk.
Voor het geval je het niet wist. Niet het VB maar een zekere Fouad Ahidar beweerde dit nauwelijks een maand geleden nog.

Overigens mag jij me de cijfers een voorspiegelen van alle allochtone criminelen die vandaag in de bak zitten en die hun slachtoffers onder het eigen volk uitkozen. Buiten eremoorden kan IK ervast geen opnoemen. Jij beslist wél!
Ook de misdaad die 5km van mijn vroegere woonst plaatsgreep betrof autochtone Limburgse mensen die door allochtonen bestolen en vermoord werden. In de vlakbij gelegen Meulenberg was er nochtans keuze zat binnen de eigen bevolkingsgroep.
Oud 18 mei 2006, 14:19   #108
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Dit verwijt komt meestal van een kant die NOOIT zou overwegen te stemmen op het VB. Zeg mij eens waarom een politieke partij "moeite zou moeten doen" om iemand te overtuigen dat bepaalde andere personen niet gelinkt zijn met de partij, als ze bij voorbaat al weet dat die iemand, wat ook door het VB wordt gezegd, en hoe ze ook handelen, nooit een stem voor de partij zal uitbrengen, laat staan een positief woord erover spreken?
Zoiets als die atheïsten die eens gaan vertellen wat de paus nog mag verkondigen of niet?
Oud 18 mei 2006, 14:20   #109
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Voor het geval je het nog niet wist. Er zitten enkel veroordeelden in de bak. Welke VB-er zit daar?[b]
Die wilde schutter uit dat cafe daar misschien? Ahja die was enkel VB gemeeteraadslid voor de moordpartij. Na een moordpartij trekken jullie je handen terug. Zijn er nog eigenlijk leden bij het VB. Want die alles verslindende extreem rechtse roofdieren met hun allesvernietigende vlijmscherpe leeuweklauwen op zoek naar extotisch en onschuldig bloed zijn denk ik zowat het gevaarlijkste soort dat we hier in vlaanderen hebben

En voor alle duidelijkheid en veroordeling is niet perse een gevangenisstraf.

Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 18 mei 2006 om 14:21.
Bazilfunk is offline  
Oud 18 mei 2006, 14:22   #110
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Acid Bekijk bericht
Daaruit blijkt net dat hij zwakzinnig is.
Hij had evengoed een gekke hoed kunnen opzetten en tegenover de speurders verklaren dat hij Napoleon was.
Dat is geen voorbarige conclusie?
Edina is offline  
Oud 18 mei 2006, 14:23   #111
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
allochtonen zijn ook vaak slachtoffer van misdrijven van allochtonen
Dat kan best. Alleen horen we daar nooit wat over (of het zou die Nigeriaanse jongen moeten zijn die twee maanden terug in Molenbeek in volle dag neergestoken werd door Noord-Afrikaanse jongeren, maar die had idd een andere afkomst dan de daders).
Oud 18 mei 2006, 14:25   #112
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Voor het geval je het niet wist. Niet het VB maar een zekere Fouad Ahidar beweerde dit nauwelijks een maand geleden nog.

Overigens mag jij me de cijfers een voorspiegelen van alle allochtone criminelen die vandaag in de bak zitten en die hun slachtoffers onder het eigen volk uitkozen. Buiten eremoorden kan IK ervast geen opnoemen. Jij beslist wél!
Ook de misdaad die 5km van mijn vroegere woonst plaatsgreep betrof autochtone Limburgse mensen die door allochtonen bestolen en vermoord werden. In de vlakbij gelegen Meulenberg was er nochtans keuze zat binnen de eigen bevolkingsgroep.
Eerlijk gezegd kan ik superveel blanke moordenaars opnoemen en misschien 2 gekleurde. Tja je moet de feiten in perspectief kunnen zien.
Bazilfunk is offline  
Oud 18 mei 2006, 14:26   #113
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zucht, nog maar eens dan. Er is echt niemand die die oververtegenwoordiging ontkent (dat is pas manipulatie om dat te beweren), maar het gaat erover dat daar andere conclusies worden aan verbonden door de andere partijen. Dat heeft namelijk niet te maken met religie, afkomst of ras of wat dan ook, zoals het VB wil doen geloven.
Daar gaat het niet om. Er werd beweerd dat die criminaliteit helemaal niet bestaat.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 18 mei 2006, 14:27   #114
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Trouwens de beste vriend van Hans zegt dat het gewoon een notoire racist was die aggressief uit de hoek kwam als het over politiek en "makaken" ging. Had ook steeds een mes bij. Helemaal niet het lievertje dat de media ons wil doen geloven.

Lijkt me idd een doorsnee VBer
Zoals een Allah-terrorist een doorsnee moslim is?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 18 mei 2006, 14:27   #115
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Want die alles verslindende extreem rechtse roofdieren met hun allesvernietigende vlijmscherpe leeuweklauwen op zoek naar extotisch en onschuldig bloed zijn denk ik zowat het gevaarlijkste soort dat we hier in vlaanderen hebben
Hey, is dat niet die tekst waarvan het CGKR gevraagd had om hem van alle websites te verwijderen? Zoniet zouden ze degenen die hem verspreidt voor de rechtbank trekken?
Oud 18 mei 2006, 14:27   #116
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
De perceptie bestaat (en groeit stilaan naar een gevaarlijk niveau) dat politiek, politie en gerecht de straatschennerij, het lastigvallen van mensen, het sexistisch beledigen van meisjes, het overvallen van jongeren e.d.m. niet echt willen aanpakken als het van een bepaalde afkomst is.
Inderdaar die perceptie bestaat, maar die is vooral gebaseerd op de leugens en manipulaties van het VB en niet op feiten. De waarheid is dat er spijtig genoeg geen eenvoudige oplossingen zijn voor bepaalde problemen (ook die van het VB niet). Maar ieder verstandig mens wil die problemen wel degelijk aanpakken, de manier waarop verschilt alleen.
Edina is offline  
Oud 18 mei 2006, 14:28   #117
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Laat maar. Zinloze discussie. Het is gewoon een simpel feit: als de dader autochtoon en het slachtoffer allochtoon is, dan spreekt men altijd over racisme. Dan doen de feiten er niet meer toe.
Allochtone daders bestaan gewoon niet. Ze zijn volgens onze regering altijd slachtoffers, ongeacht wat ze doen.
Ik ben het grondig moe en voel me hier gewoon een misdadiger omdat ik een Belg ben en in mijn eigen land leef. Geeft niet, ik hou gewoon rekening met de onverdraagzaamheid uit Brussel.
Boadicea is offline  
Oud 18 mei 2006, 14:29   #118
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Dutroux was geen slecht mens: zijn advocaat zegde dat hij elke week twintig frank in de schaal legde van de plaatselijke kerk!
Die advocaat heeft dat nooit gezegd.

Daarenboven hebben we hier concreet feitenmateriaal: geen zaken werden gevonden die naar "extreem-rechts" verwijzen... Of ontkent u dat?
Jan van den Berghe is offline  
Oud 18 mei 2006, 14:29   #119
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hij beweerde enkel dat sommige allochtone criminelen er inderddad enkel autochtone slachtoffers eruit pikken, maar veralgemeende dit niet. Zoals ik al vaak heb gezegd: racisme bestaat jammer genoeg bij alle bevolkingsgroepen.
Edina is offline  
Oud 18 mei 2006, 14:30   #120
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
De waarheid is dat er spijtig genoeg geen eenvoudige oplossingen zijn voor bepaalde problemen
Niemand heeft gezegd dat de oplossingen eenvoudig moeten zijn. Men moet er wel een begin mee maken. In New York is de misdaad op enkele jaren tijd gehalveerd. In de VS bestaan er heropvoedingskampen voor onhandelbare jongeren, en in Nederland zijn ze daar nu ook mee bezig. In België zullen er 200 nieuwe plaatsen voor misdadige jongeren bijkomen in ... 2009.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be