![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat kan jij niet hard maken! Jij kan niet bewijzen dat criminele allochtonen geen slachtoffers uitkiezen in eigen millieu! Politie cijfers spreken dat tegen. maar ja de politie liegt natuurlijk. Ze zouden de politie beter vervangen door HVT's natuurlijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#102 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik herhaal: ER IS GEEN PROBLEEM BEHALVE HET VB ! Deze boodschap is vanavond door iedereen 10 keer te herhalen alvorens het slapengaan, het gezicht naar links kijkend, de ogen gesloten.
![]() |
#103 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het zijn er meer en dat weet je ook wel. En het antwoord is ja, die maken blijbaar het verschil, anders hadden ze zich er al lang van gedistanciëerd. |
||
![]() |
![]() |
#104 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Je gaat me toch niet wijsmaken dat ze dat crapuul niet al te graag in bak steken in dit land? Ze moeten er alleen eerst op maar gesneden wetten voor maken, hé? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Madam Rob Klop? Joe? Luna? Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
#105 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Hij had evengoed een gekke hoed kunnen opzetten en tegenover de speurders verklaren dat hij Napoleon was.
![]() |
#106 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De perceptie bestaat (en groeit stilaan naar een gevaarlijk niveau) dat politiek, politie en gerecht de straatschennerij, het lastigvallen van mensen, het sexistisch beledigen van meisjes, het overvallen van jongeren e.d.m. niet echt willen aanpakken als het van een bepaalde afkomst is.
|
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens mag jij me de cijfers een voorspiegelen van alle allochtone criminelen die vandaag in de bak zitten en die hun slachtoffers onder het eigen volk uitkozen. Buiten eremoorden kan IK ervast geen opnoemen. Jij beslist wél! Ook de misdaad die 5km van mijn vroegere woonst plaatsgreep betrof autochtone Limburgse mensen die door allochtonen bestolen en vermoord werden. ![]() ![]()
![]() |
#108 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#109 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En voor alle duidelijkheid en veroordeling is niet perse een gevangenisstraf. Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 18 mei 2006 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat kan best. Alleen horen we daar nooit wat over (of het zou die Nigeriaanse jongen moeten zijn die twee maanden terug in Molenbeek in volle dag neergestoken werd door Noord-Afrikaanse jongeren, maar die had idd een andere afkomst dan de daders).
|
![]() |
![]() |
#112 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#115 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hey, is dat niet die tekst waarvan het CGKR gevraagd had om hem van alle websites te verwijderen? Zoniet zouden ze degenen die hem verspreidt voor de rechtbank trekken?
|
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#117 |
|
![]() Laat maar. Zinloze discussie. Het is gewoon een simpel feit: als de dader autochtoon en het slachtoffer allochtoon is, dan spreekt men altijd over racisme. Dan doen de feiten er niet meer toe.
Allochtone daders bestaan gewoon niet. Ze zijn volgens onze regering altijd slachtoffers, ongeacht wat ze doen. Ik ben het grondig moe en voel me hier gewoon een misdadiger omdat ik een Belg ben en in mijn eigen land leef. Geeft niet, ik hou gewoon rekening met de onverdraagzaamheid uit Brussel. |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarenboven hebben we hier concreet feitenmateriaal: geen zaken werden gevonden die naar "extreem-rechts" verwijzen... Of ontkent u dat? |
|
![]() |
![]() |
#119 |
|
![]() Hij beweerde enkel dat sommige allochtone criminelen er inderddad enkel autochtone slachtoffers eruit pikken, maar veralgemeende dit niet. Zoals ik al vaak heb gezegd: racisme bestaat jammer genoeg bij alle bevolkingsgroepen.
|
![]() |
![]() |
#120 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niemand heeft gezegd dat de oplossingen eenvoudig moeten zijn. Men moet er wel een begin mee maken. In New York is de misdaad op enkele jaren tijd gehalveerd. In de VS bestaan er heropvoedingskampen voor onhandelbare jongeren, en in Nederland zijn ze daar nu ook mee bezig. In België zullen er 200 nieuwe plaatsen voor misdadige jongeren bijkomen in ... 2009.
|
![]() |