![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#142 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je kan niet vrijblijvend op zulke partijen blijven stemmen. Als je daarvoor stemt, ben je ook verantwoordelijk voor wat die partijen doen, en voor wat ze aanrichten in die maatschappij. De kiezers van VLD, SPA, Spirit en Groen zijn het eens met het lakse en discriminerende beleid van hun partijen. Het is te gemakkelijk om te zeggen dat die mensen voor die partijen stemmen omdat ze voor het systeem zijn, uit gewoonte of omdat hun vakbond dat voorschrijft. Laatst gewijzigd door baarle : 20 mei 2006 om 07:53. |
|
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#144 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() --
Laatst gewijzigd door baarle : 20 mei 2006 om 07:56. |
![]() |
![]() |
#145 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Verstandiger zou zijn maar meteen electronisch toezicht in te bouwen in de stemcomputers. Daar kan het "klimaat van racisme" meteen herkend én bestreden worden. Ik werk aan een systeem waarbij bij een VB-stem de computer een laserstraal op het hoofd van de kiezer richt en hem verpulvert.
Laatst gewijzigd door baarle : 20 mei 2006 om 07:58. |
![]() |
![]() |
#146 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is niet slim van De Gucht. De verantwoordelijkheid leggen bij het VB ipv bij de schutter is niet correct, maar in beperkte mate verkoopbaar aan het meest beïnvloedbare deel van de bevolking en dus ook VB-kiespubliek. Als men het er echter te dik oplegt, kan de balans naar de andere kant doorslaan.
Wat Karel De Gucht doet, is ronduit dom en bewijst dat de man ongeschikt is voor de politiek. Het publiek dat moet overtuigd worden om niet meer op het Vlaams Belang te stemmen, wordt uitgescholden en mee verantwoordelijk gesteld. Puur psychologisch: ga jij luisteren naar iemand die u de huid vol scheldt? |
![]() |
![]() |
#147 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#148 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#149 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De advokaat van Van Temsche is ondertussen geboeid aan het luisteren. Hij heeft alle uitzendingen van Morgen Beter opgenomen en wil die gebruiken als bewijsmateriaal �* décharge in het proces. Gigantische verzachtende omstandigheden doemen op. Hij ziet zijn cliënt al wegkomen met een kleine straf wegens verantwoordelijkheid van het Vlaams Belang, het racistische klimaat en 1 miljoen racistische Vlamingen.
|
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan HVT eigenlijk ook terechtstaan voor racisme? Of zijn we nog niet zó ver afgedaald in de mind-trip kelder?
![]() |
#151 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De Gucht wil stemmers voor het VB waarschuwen om goed na te denken waarvoor ze stemmen, want ze beseffen het niet. (In de jaren dertig gebeurde hetzelfde in Duitsland) |
|
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zover ik weet staat er nergens in het groen boekje van het VB dat men allochtonen (en hun entourage blijkbaar) moet afknallen.
Nochtans zijn volgens Karel �*lle VB stemmers medeplichtig (aan de moorden? of aan de mentaliteit "die zulks mogelijk maakt"???). Bon Karel, Als er dan mensen zijn die exact volgens hun boekje duizenden mensen afknallen, treinen en metrostations laten ontploffen, vliegtuigen verkeerd parkeren etc... moet ik dan aannemen dat �*lle volgelingen van dat heilig boekje medeplichtig zijn? Of was het niet dat we dat nèt niet mochten denken (en zeker niet zeggen)? Was het niet zo dat in dit geval "die mensen" hùn boekje nu toch wel niet goed begrepen hadden? Dat net die mensen "niet allemaal zo zijn", dat er net in dié groep "slechts een paar fundamentalisten zitten"? Hoe moet ik dan begrijpen dat in het ene geval de stemmers voor een partij wiens ideologie U verfoeit, weldegelijk medeplichtig zijn als iemand iets doet dat niét door die partij wordt gedragen, terwijl aan de andere kant de volgelingen van een ideologie, die duidelijk stelt dat "ongelovigen" een kopje kleiner MOETEN gemaakt worden, als onschuldige bloeikes moeten worden gepamperd? Het spijt me Karel, maar ik begrijp het dus niet. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#154 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 20 mei 2006 om 08:18. |
||
![]() |
![]() |
#155 |
Minister
|
![]() By the way. De Leuvense professor Laminne, die een aantal jaren geleden met grote trom werd binnengehaald door het VB en die nu de partij verlaat (zelfs een professor kan nog bijleren) is met het vonnis van het Hof van Beroep van Gent naar Straatsburg gestapt. Hij heeft dit op eigen initiatief gedaan want eigenlijk mocht hij niet van PDW. Je mag drie keer raden wat ze in Straatsburg hebben gezegd.
|
![]() |
![]() |
#156 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je wil zoek ik het interview wel eens op en post het hier in zijn geheel, hoor. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#158 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Staat dat in het VLD programma of in de Burgermanifesten? Dacht het niet.
Het volstaat dat ze doen wat ze zeggen. |
![]() |
![]() |
#159 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#160 |
Minister
|
![]() Het was toch frappant te zien hoe mensen dat racisme niet meer pikken. Ik kom net terug van de bakker, stond daar zo'n mens af te geven op vreemden. Had ze dat 2 weken geleden geweest had ze een klaagzang in gang gestoken. Nu werd ze door iedereen uit de winkel gekeken.
Doe zo verder blokkerkes 8) |
![]() |