Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

Discussietools
Oud 20 mei 2006, 17:57   #101
bk232214
Gouverneur

Standaard

Wie is de gucht
bk232214 is offline  
Oud 20 mei 2006, 17:58   #102
Noorman
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliepiek Bekijk bericht
Net zoals de nazis doen Vlaams Blokkers en hun kiezers vandaag of hun neus bloedt. De Gucht wijst erop dat die kiezers inderdaad bewust weten waar ze aan beginnen en waarvoor ze stemmen. Ze zijn uiteraard volledig mee verantwoordelijk.

"Wir haben es nicht gewusst" werkte toen niet, en het werkt vandaag evenmin. Dat komt omdat ge met volwassen mensen te maken hebt, die dat soort infantiele, schaamteloze uitvluchten niet pikt.

Vlaams Blok gestemd? Dan zijt ge rechtstreeks mee verantwoordelijk voor het racistisch geweld in deze samenleving. Het wordt tijd dat dit eens gezegd wordt, en dat er rond gehandeld wordt.

*knip*
Zie maar dat ge het na de volgende verkiezingen nog "weet"

Kom maar af met uw bokshandschoen Er zijn veel dingen die zeer doen, gelukkig voor u is "zot zijn" daar niet bij

Voor de rest genieten wij hier mateloos van de linkse (pot)vissen op het droge en vooral van hun manier van spartelen

Noorman

Laatst gewijzigd door Elo : 20 mei 2006 om 18:02.
Noorman is offline  
Oud 20 mei 2006, 18:02   #103
Elo
Uw buurtmoderator
Burgemeester

Elo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Modderator,

Sinds wanneer moeit de modderatie zich met de toon waarin een posting gesteld is?
Staan de toegelaten toonsoorten ergens in een reglement?

Ofwel staat er een aantoonbare onwettigheid in een posting, ofwel een aantoonbare schending van het reglement. Dat lijkt me al meer dan inperking genoeg.

Ge moogt uw forum natuurlijk runnen zoals ge wilt, en knippen wat ge wilt, maar als ik op toon moet beginnen letten, dan verdwijn ik nog rapper dan ik typ, en da's supersonisch hoor.
Aanzetten tot geweld wordt hier niet geduld. Geweldverheerlijking wordt geknipt.

Laatst gewijzigd door Elo : 20 mei 2006 om 18:05.
Elo is offline  
Oud 20 mei 2006, 18:02   #104
Noorman
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
*knip*

Ik ben hier nu een crimineel ... volgens de huidige politiek.

Hoe moet ik me nu gaan gedragen? Ik voel me niet geroepen om geweld tegen iets of iemand te gebruiken.

Geachte,

Gelieve de toon van uw posts te wijzigen.

Elo
Uw buurtmoderator
Verwijder dan de gehele post aub, op "hippe" (buurt)moderatoren zitten alleen de "Paters leman" van deze wereld te wachten.

Noorman
Noorman is offline  
Oud 20 mei 2006, 18:06   #105
Elo
Uw buurtmoderator
Burgemeester

Elo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noorman Bekijk bericht
Verwijder dan de gehele post aub, op "hippe" (buurt)moderatoren zitten alleen de "Paters leman" van deze wereld te wachten.

Noorman
Met de rest van die post is niets mis.
Elo is offline  
Oud 20 mei 2006, 18:13   #106
Acid
Schepen

Acid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rik47 Bekijk bericht
Wie is hier de domste? Hij die zijn brandend huis niet verlaat of de andere die zijn brandend huis ontvlucht?
Misschien degene die zijn eigen huis inbrand steekt (en dan klaagt over het vermeend warmtegevoel van zijn medewoners)?
Oud 20 mei 2006, 18:19   #107
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Webcrusader Bekijk bericht
Er is helemaal niets crimineels aan het opkomen voor de rechten van de eigen bevolking...er wordt tegenwoordig meer gedaan voor de allochtonen dan voor de autochtonen en daar knelt het schoentje.
Onze eigen armen en werklozen worden niet geholpen, de nieuwkomers des te meer. Al van positieve discriminatie gehoord?
Dat er een aantal (ex)neonazi's bij het VB zouden zitten wil niet zeggen dat het VB een neonazistische partij is.
Mag ik er u op wijzen dat we een minister in onze regering zitten hebben die 30 miljard BEF verduisterd heeft tijdens een vorige regering!? Hij had dat geld zogezegd verbrand... nadien is hij gaan 'studeren' in Engeland voor een paar jaren om de zaak in de vergeetput te stoppen... en nu is hij minister Vandenbroecke... dat is een crimineel!!!
Was het geen 30 miljoen? Maar voor de rest heb je gelijk, hoor.
andev is offline  
Oud 20 mei 2006, 19:17   #108
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Wel, mij komt het toch meer als een politieke afrekening over. Maar tot daar toe. Uiteindelijk is het niet het vb dat verantwoordelijk is voor de massa's fouten die in het verleden door de regeringspartijen zijn gemaakt. Deze trachten af te schuiven op de rug van een politieke tegenstander is toch wel wat te gemakkelijk.
Allé bon, nu is't al de schuld van de andere partijen dat het VB een racistische partij is.
Jampie is offline  
Oud 20 mei 2006, 19:22   #109
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie Bekijk bericht
Allé bon, nu is't al de schuld van de andere partijen dat het VB een racistische partij is.
Juist terug van den Chinees, en al volop meer terug on line. Ge moet maar geluk hebben.
Dat het vb een racistische partij is, of beter dat het soort "racisme" van het vb moet verboden worden, laat ik voor Uw rekening.
Maar dat het sukses van het vb mede veroorzaakt is door het slechte bestuur van de regeringspartijen, leid zonder twijfel.

Laatst gewijzigd door Bob : 20 mei 2006 om 19:22.
Bob is offline  
Oud 20 mei 2006, 19:35   #110
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Juist terug van den Chinees, en al volop meer terug on line. Ge moet maar geluk hebben.
Dat het vb een racistische partij is, of beter dat het soort "racisme" van het vb moet verboden worden, laat ik voor Uw rekening.
Maar dat het sukses van het vb mede veroorzaakt is door het slechte bestuur van de regeringspartijen, leid zonder twijfel.
Het VB is racistisch, wie dat nog ontkent, ontkent de rechtsstaat. Ik neem dat gerust voor mijn rekening, samen met het Hof van Beroep in Gent.
Jampie is offline  
Oud 20 mei 2006, 19:35   #111
fredzx6
Vreemdeling

Standaard

rasist het chantagemiddel van de zwarte man
fredzx6 is offline  
Oud 20 mei 2006, 19:41   #112
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het VB is racistisch, wie dat nog ontkent, ontkent de rechtsstaat. Ik neem dat gerust voor mijn rekening, samen met het Hof van Beroep in Gent.
Ge vergeet dan wel de voorgaande rechters, die toch tot een iets andere uitspraak kwamen.
Maar dat is niet het punt dat ik wilde maken. Wel dat racisme een monster is met vele tentakels (gelijk alles trouwens ), en daar waar geen vrije meningsuiting meer mogelijk is, omdat het racistisch zou zijn, heb ik toch mijn twijfels aan de wet.
Bob is offline  
Oud 20 mei 2006, 19:44   #113
Dave Brocatus
Parlementsvoorzitter

Dave Brocatus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kunt u een concreet feit geven waaruit blijkt dat het VB racistisch is?
Oud 20 mei 2006, 19:44   #114
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Ge vergeet dan wel de voorgaande rechters, die toch tot een iets andere uitspraak kwamen.
Maar dat is niet het punt dat ik wilde maken. Wel dat racisme een monster is met vele tentakels (gelijk alles trouwens ), en daar waar geen vrije meningsuiting meer mogelijk is, omdat het racistisch zou zijn, heb ik toch mijn twijfels aan de wet.
Het VB en vrije meningsuiting. Kom daar maar niet meer mee af. Het VB wil een gewapend bestuur. Dan zal het rap gedaan zijn met de vrije meningsuiting. Allé, niet met die van u, racisme mag je prediken van het VB.
Jampie is offline  
Oud 20 mei 2006, 19:46   #115
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dave Brocatus Bekijk bericht
Kunt u een concreet feit geven waaruit blijkt dat het VB racistisch is?
Ik zal eens een concreet feit geven : Het vonnis van het Hof van Beroep van Gent.
Volstaat dat als FEIT voor jou of ontken je de rechtsstaat?
Jampie is offline  
Oud 20 mei 2006, 19:47   #116
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het VB en vrije meningsuiting. Kom daar maar niet meer mee af. Het VB wil een gewapend bestuur. Dan zal het rap gedaan zijn met de vrije meningsuiting. Allé, niet met die van u, racisme mag je prediken van het VB.
Alsof het vb, in het Europa van vandaag, in Belgie eens snel een gewapend bestuur zal kunnen gaan verwezenlijken. Even ernstig blijven.
Bob is offline  
Oud 20 mei 2006, 19:49   #117
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zal eens een concreet feit geven : Het vonnis van het Hof van Beroep van Gent.
Geen problemen met de rechtstaat, wel met de wet. En vooral met de voorafgaandelijke grondwetswijziging.
Bob is offline  
Oud 20 mei 2006, 20:04   #118
Dave Brocatus
Parlementsvoorzitter

Dave Brocatus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen! Dat volstaat niet voor mij.

Ik geloof niet dat ieder vonnis correct is.
Ik geloof niet dat er nog nooit iemand onterrecht veroordeeld is.

Laatst gewijzigd door Dave Brocatus : 20 mei 2006 om 20:06.
Dave Brocatus is offline  
Oud 20 mei 2006, 20:09   #119
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom geef je geen derde optie nl. erken je de manier waarop dit proces tot stand is gekomen?
Oud 20 mei 2006, 20:10   #120
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
toch al ene die het licht begint te zien

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be