![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Moet Vlaanderen uit de EU stappen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
27 | 36,00% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
45 | 60,00% |
Voor mij mag België uit de EU stappen (voor de Belgicisten) |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,00% |
Aantal stemmers: 75. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
eum europa is veel minder artificieel dan belgie. de grote droom van elk europees heerser was/is europa één maken. De europese unie is uiteraart een beke geduwt in wat ze nu is, maar het ontstaan, de EGKS is wel niet geforceerd geweest. Dit kan zijn, maar dan is tenmiste dat gezever over DE vlamingen en DE walen en DE weet-ik-veel eindelijk afgelopen
stop me zagen over Europa. Ladonia zal wel bepalen hoe het nu verder moet met haar kolonie. Als minister van nuttelose zaken, vind ik dit forum nutteloos. Ik hou van nutteloos, daarom ben ik ook minister http://www.ladonia.net |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
dank u wel voor mij in het belachelijke te trekken. Natuurlijk kunnen we ook alles verkleinen, wat dit is ongetwijfeld uw groot idee. na vlaanderen onafhankelijk, kunnen we meteen ook de andere provincies onfhankelijk maken of waarom geen stadstaten? dan zijn al deze problemen direct opgelost. prachtig wa eeft de UN me de EU te maken? waarom dan niet meteen de problemen bij elk mens individueel leggen?
stop me zagen over Europa. Ladonia zal wel bepalen hoe het nu verder moet met haar kolonie. Als minister van nuttelose zaken, vind ik dit forum nutteloos. Ik hou van nutteloos, daarom ben ik ook minister http://www.ladonia.net |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() eerst en vooral een Europees leger, paspoort en een voertaal.En alle moslims buiten. Als er "vers bloed" nodig is, kan dat beter uit de nieuwe lidstaten ingevoerd worden.Al opgemerkt wat voor een prachtige meisjes rond de Baltische Zee rondlopen? Daar spruiten wellicht ook mooie,sterke kinderen uit voort.D�*t soort mensen moeten wij aantrekken in onze streken.Géén Arabieren of zwarten.En dat heeft niet enkel met persoonlijke keuze te maken.Gewoon overlevingsinstinct...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
2) Exotisch vlees(om het wat sexistisch uit te drukken) heeft ook zijn charmes.
![]() |
![]() |
#66 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Sorry van u teleur te stellen, maar de Baltische staten zijn zeer kleine landen, ook qua bevolkingsaantal. Bovendien is er een economische boom aan de gang en is het geboortepeil er extreem laag. Diegenen die wilden emigreren zijn al lang vertrokken naar Dublin, London of de Scandinavische landen. En de beweging tot terugkeer is al ingezet.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() kleine economieen zijn performanter, dat is juist. Singapore doet het zo slecht toch niet, of wel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Partijlid
|
![]() dankzij de grote econimieen juist ja. als iedereen lekker klein is, is da naar de zak ook ja
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Burgemeester
|
![]() Ik ben het tot op zekere hoogte eens met Carlgustaaf maar ik snap de afkeer tegen zwarte mensen niet. Uiteindelijk is de cultuur van belang en als de mensen fatsoenlijk gedragen en zich aanpassen. Ook begrijp ik immigranten deels wel die niet willen integreren, als ik van buiten europa zou komen zou ik me ook niet willen aanpassen aan een kortzichtig dom volkje wat zo prat gaat op haar eigen zogenaamde nuchterheid(of vul maar in in het geval van belgie.) Ik denk dus dat een afrikaan uiteindelijk liever een europeaan word dan een nederlander of belg en misschien moet men zich daar meer op gaan richten.
Wat Vlaanderen en de EU betreft, het vrije verkeer van personen in Europa dat de EU bied gaat twee kanten op, dus wanneer het slecht gaat met Vlaanderen dan heeft men de vrijheid om zonder al te veel gezeur naar bijvoorbeeld Polen te verhuizen dus ook al verlies je er misschien een zekere mate van flexibiliteit mee, je krijgt ook meer vrijheid |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Toen Mobuta van het vliegtuig stapte vroegen de journalisten hem van een goeiendag te zeggen in de micro.....Bonjour Micro
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Partijlid
|
![]() of als iedereen vindt dat het in belgie niet goed is, en ook tegen de migranten zijn. waarom gaan ze dan niet naar daar, het loopt daar toch leeg, en hier ist toch slecht
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |