Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 mei 2006, 17:21   #21
Katun
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliepiek Bekijk bericht
Bovendien heeft de blanke man een zeer diep gewortelde angst voor sexuele competitie van donkere mannen; blanke mannen denken voortdurend, onbewust, dat blanke vrouwen veel meer genot zullen vinden bij donkere mannen.

Enfin, een onvolwassen sexualiteit en racisme zijn twee kanten van één medaille.
Mogen we eventueel nog gewoon verliefd worden op een meisje, aanvaard worden door haar familie, trouwen, kindjes krijgen en gelukkig zijn zonder de onophoudelijke versierpogingen van wildvreemde Afrikaanse mannen die alles het werk stellen om de relatie kapot te krijgen ?
Katun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2006, 17:58   #22
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ik heb eens gelezen dat het verschil eigenlijk zit in de "elasticiteit" van de penis.
Een "zwarte" zou namelijk niet krimpen en ook niet groeien, hij hangt even ver als hij staat dus. Bij een blanke is dat verschil wel te zien zoals iedereen wel van zijn eigen weet.
Maar ik ben geen deskundige, vraag het eens de olebi fanaten hier. Die kennen alles van penissen.
Je hebt gelijk.
Bovendien (smile blanke heren!) hebben studies uitgewezen dat het blanke Kaukasiche type man weldegelijk de GROOTSTE penis heeft (in actiestand wel te verstaan). Bij zwarten is het inderdaad zo dat de penis minder "groeit" bij een erectie, vandaar de foutieve veronderstelling dat zwarten "de grootste" zouden hebben.

Aziaten hangen weldegelijk aan het staartje.

Ik zou jullie met alle plezier de site willen geven waar ik deze info vandaan heb, maar dan krijg ik weer constant van die emailtjes voor penisvergrotingen in mijn mailbox. Vermits ik zelfs geen penis heb is dat tamelijk irritant.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2006, 18:10   #23
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
De mijn maakt dus de uitzondering,wil gene zwette.En moet ze gelijk geven,die hebben een reukske van ranzig vet
Hoe weet gij dat van dat reukske?
Oud 21 mei 2006, 18:10   #24
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Je hebt gelijk.
Bovendien (smile blanke heren!) hebben studies uitgewezen dat het blanke Kaukasiche type man weldegelijk de GROOTSTE penis heeft (in actiestand wel te verstaan). Bij zwarten is het inderdaad zo dat de penis minder "groeit" bij een erectie, vandaar de foutieve veronderstelling dat zwarten "de grootste" zouden hebben.

Ik zou jullie met alle plezier de site willen geven waar ik deze info vandaan heb, maar dan krijg ik weer constant van die emailtjes voor penisvergrotingen in mijn mailbox. Vermits ik zelfs geen penis heb is dat tamelijk irritant.
Blijven proberen...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2006, 18:10   #25
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vermits ik zelfs geen penis heb is dat tamelijk irritant.

Ge weet niet wat ge mist.
Oud 21 mei 2006, 18:51   #26
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorlac Bekijk bericht
Dus u geeft eigelijk toe dat vrouwen in een 'donkere' cultuur ten dienst achten te staan van de mannen.

Het feit dat ik dit zou willen bestrijden maakt van mij nog geen rascist.
da's allemaal door de teloorgang van het christendom, joh.
d�*�*r stond de vrouw tenminste nog eens lekker ondergeschikt
Oud 21 mei 2006, 21:48   #27
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je hebt gelijk.

Stuur gewoon een privéberichtje naar oliePIEKje. Hij is tenslotte begonnen met deze draad.Mischien was het gewoon een roep voor hulp...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2006, 01:16   #28
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Hij: 5 centimeter langer en ik was ne sexkoning.

Zij: 5 centimeter korter en ge waart een sexkoninging

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be