![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Degucht kan het allemaal mooi uitleggen net als het referendum in frankrijk en Nederland. Die arrogante zak ging het de Nederlanders eens uitleggen maar in belgie hebben ze de kloten niet had om een referendum te houden. Dan ist ook gemakkelijk om neer te kijken op de andere en het vingertje op te steken. |
|
![]() |
![]() |
#282 |
Minister
|
![]() Ik heb geen partij. Ik volg niet slaafs wat een fuhrer zegt. Ik kan voor mezelf denken. Moet je ook eens doen voor de verandering.
|
![]() |
![]() |
#283 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dedecker :'Extremistische ideologiën creëren een vijandbeeld maar halen zelf de trekker niet over-ze wijzen wel de richting aan waarin geschoten wordt. Zwakkelingen en labielen worden geïndoctrineerd, ontmenselijkt en geïntoxiceerd door haatgevoelens met individuele ontsporing tot gevolg'. |
|
![]() |
![]() |
#284 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die laatste kwalificatie doet me onmiddellijk aan Jampie zelf denken. De zwakke en labiele (s)linksaard wordt geïndoctrineerd met de multiculturele heilsfabel, ontmenselijkt tgo zijn blanke medemens en wordt geïntoxiceerd door haatgevoelens die hij ontwikkelt tegenover iedeeren die zijn multiculturele mantra niet deelt, met individuele ontsporing tot gevolg. |
|
![]() |
![]() |
#285 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Trek uw conclusie VB-papegaaien. Dedecker vindt jullie labiele zwakkelingen. |
|
![]() |
![]() |
#286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trek uw conclusie Spa/Spirit-papegaaien. De kiezer in het stemhokje vind overduidelijk dat jullie hypocriete, corruptie en geweldminnende boeven zijn die oncapabele beleidsvoerders leveren (hetgeen zich weer vertaalt in een links beleid van straffeloosheid, in de eerste plaats naar de allochtone geweldenaars die overmatig onze steden teisteren).Dedecker wil met jullie linkse boeven niet eens meer in een volgende regering stappen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#287 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Jij fulmineert zo tegen Spa/spirit. Denk je omdat ik niet in de VB-leugens geloof dat ik automatisch voor die partijen stem. Ik heb al ongeveer voor alle partijen gestemd. 't Is te zeggen, ik stem op personen, politici die volgens mij goed werk leveren, ongeacht hun partij. Enkel op extremisten en fundamentalisten stem ik niet. Maar de laatste verkiezingen heb ik steeds geprobeerd om op politice met een uitgesproken Vlaams profiel te stemmen. En bij het VB zijn er zo geen. Die zijn anti-Vlaams en berokkenen Vlaanderen veel schade. |
|
![]() |
![]() |
#288 |
Minister
|
![]() Inderdaad, ze hebben zich nu al verraden met hun verklaring voor volgende verkiezingen
![]()
#289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#290 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Zou het voor u een bewijs van niet-racisme zijn indien er een zwarte Vlaamse volksvertegenwoordiger bij het Vl.Belang zou komen? Ik ben ervan overtuigd dat dit mogelijk is bij het Vl.Belang zolang die mensen met een andere huidskleur de visie van Vl.Belang ondersteunen. Het is dus geen racistische partij, het is een cultuurzuiverheidspartij. Ik haat de Islam maar niet haar mensen, ik wil de Islam hier onmogelijk maken met alle mogelijke middelen... maar ik ben geen racist...ik ben gek op Marokkaanse meiden (zonder hoofddoek) ![]() P.S. Ik ben nog geen Vlaams Belanger!
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' Laatst gewijzigd door Webcrusader : 22 mei 2006 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie schoot er Pim Fortuyn overhoop? Wie Theo Van Gogh? Wees blij dat er hier een VB is anders hadden we in Vlaanderen misschien ook allang onze Pim en Theo.
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij hebt al op zowat alle partijen gestemd ook al heb je geen fürher. Daar gaat mijn belastinggeld dus evenzeer naartoe.
#293 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe kan een politicus nu goed regeren als'm verdomme niet weet wat er bij de mensen leeft? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#295 |
Minister
|
![]() Die hebben we sinds twee weken geleden ook. Alleen zijn ze willekeurig uitgekozen op basis van hun huidskleur.
|
![]() |
![]() |
#296 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#297 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#298 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat mag hij gerust vinden. Alleen zal hij niet slagen in zijn opzet om VB-kiezers te winnen voor zijn richting binnen de VLD. Met het beledigen van mensen doe je geen beroep op hun goede wil en bijgevolg zal de kloof even groot blijven, zo niet groter worden. Kortom, DD slaat de bal mis en miskent de vijver waaruit hij kan vissen. Mij niet gelaten natuurlijk; aldus blijven die mensen voor onze partij stemmen.
|
![]() |