![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zelfde antwoord als bij knorremans.
#222 |
Minister
|
![]() Zelfs mijn vader, nota bene een CD&V militant die ook niet teveel van het VB moet weten, walgde van de uitspraken van Vermassen. 1- omdat Vermassen zichzelf opdrong als advocaat om politieke redenen en 2- omdat hij vóór de uitspraken Vermassen altijd heeft aanzien als een slim, net en integer man en dat hij nu zó laag kon vallen met zijn 'gezwets'. Hij (men vader) stelde zelfs dat dit hele incident zich genadeloos gaat keren tegen de huidige machthebbers.
#223 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Grazie Knuppel !
![]() Laatst gewijzigd door Diego Raga : 20 mei 2006 om 00:22. |
![]() |
![]() |
#224 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#226 |
|
![]() Voor sommigen klopt dit ongetwijfeld wel, maar die veralgemening slaat natuurlijk op niets. Jij wil dit niet geweten hebben (want dat zou simpele oplossingen zoals die van het VB natuurlijk uitlsuiten), maar zij zijn soms wel degelijk slachtoffer van daders uit hun eigen rangen (ook van kleine diefstallen). En zoals ik al herhaaldelijk heb gezegd zijn er bij alle bevolkinsgroepen jammer genoeg racisten.
|
![]() |
![]() |
#227 | |
|
![]() Citaat:
En een tweede punt is dat de overheid elke vorm van criminaliteit (ook kleine criminaliteit zoals steamen) openlijk afwijst. Dus ook al pakken ze de bestraffing ervan dan misschien verkeerd aan, daarmee zetten ze nog niet aan om het wel te doen. Dat is dus wat anders dan een VB dat voortdurend racisme predikt en het zeker nooit openlijk afwijst. |
|
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() onder andere.
en connecties bij de flikken eh. waarom denk je dat ze me anders nog los laten lopen. ![]()
#229 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 22 mei 2006 om 15:37. |
||
![]() |
![]() |
#230 | ||
|
![]() Citaat:
De rest van de Europese landen had het dan blijkbaar toch niet zo moeilijk met hun respectieve 'milieus'... En toeval of niet, hier blijkt het steeds hetzelfde milieu te zijn dat al meer dan een halve eeuw rechtsmatig en geweldloos streeft naar een onafhankelijk en soeverein Vlaanderen. And guess what, dear Edina, laat het nu juist dát motief zijn en niets anders, dat de reden is van nagenoeg alle naoorlogse politiekers, om al wat naar een zelfstandig Vlaanderen streeft onophoudelijk en schaamteloos te stigmatiseren, te boycotten, te discrimineren, nog afgezien van financiële buit die al generaties lang naar Wallonië wordt gesleept. U dacht toch niet écht dat racisme en aanzetting tot haat de hoofdredenen zijn die onze pc-federalen aanhalen om de grootste partij van Vlaanderen te muilkorven. Kent u toevallig iets van het koninklijke en politieke opvolgersmilieu dat sinds 1830 la Belgigue bestiert ?? Kassa kassa, cher Edina, rién du tout. Citaat:
De koran is 14 eeuwen geleden geschreven doch leest nog alsof ie in 2001... zou zijn geschreven, afgaande op de wereldwijde populariteit ervan en de onverholen zorgvuldigheid en trots waarmee een moslim een koran behandeld, als zou het het énige druksel ter wereld zijn waar zijn leven van afhangt, al lijkt het er soms wel op. Ook word dit onschuldig geachte schrift te pas en te onpas getoond bij veelal gewelddadige moslim-demonstraties of verschijnen in attente afscheidsvideo's van spoedig ontplofbare seekers of paradise. Nochtans, de hierin voorkomende teksten staan bol van wetten en geboden tot gewelddadig racisme, slavernij, discriminatie, onderdrukking en vernedering van hun vrouwen, anderdenkenden en zowat alles wat niet in het beschimmelde islamhokje past. Hallo CGKR ? Werk aan de winkel... Nogmaals beste Edina, u zoekt spijkers op laag water. Zoals ik reeds elders stelde, in een neutrale literaire vergelijking met de crummy dick & balls van de koran, zijn die zogenaamde racistische teksten van het VB slechts a tiny pussy, a véry tiny pussy. Catch' ma drift ? ![]() Laatst gewijzigd door Diego Raga : 22 mei 2006 om 20:55. |
||
![]() |
![]() |
#231 | ||
|
![]() Citaat:
Wordt toch eens wakker. HVT had racistische motieven en die racistische motieven moet heeft hij van ergens gehaald. Citaat:
Uw stelling dat er mbt de koran werk aan de winkel is voor het CGKR is gewoon hilarisch. Wie zou je dan precies willen aanklagen voor deze eeuwenoude werken? Wat wel kan en wat het CGKR ook doet indien nodig is radicale moslims die de koran heel letterlijk interpreteren en racisme op de één of andere maniet prediken, aanklagen. Maar er zijn dan wel andere bewijzen nodig dan de koran. Lees misschien eens een paar rapporten van het CGKR en je zal zien dat zij echt niet enkel autochtonen aanklagen. Laatst gewijzigd door Edina : 22 mei 2006 om 22:13. |
||
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan het inmiddels in Nederland verboden boek ''De weg naar de Moslim'' dat openlijk oproept tot moord doen ze toch ook niets. Blijkbaar is het CGKR nogal selectief in het aanklagen van bepaalde zaken. |
|
![]() |
![]() |
#233 |
|
![]() Je kan zelf op de website een klacht indienen hoor! Doen zou ik zo zeggen!
|
![]() |
![]() |
#234 | |||||
|
![]() Citaat:
Waaróm hijzelf verantwoordelijk is voor wat hij deed, heb ik hierboven reeds luid en klaar uitgespeld. Los van uw bovenstaande en vér van volledige opsomming, is tevens het bestaan van la Belgique en haar on-Vlaams beleid toutcourt die dit gruwelijke feit mede mogelijk hebben gemaakt, doch blijkbaar is dit hoofdgegeven van vaderlandse medeverantwoordelijkheid niet aan u besteed. Citaat:
Of heeft u reeds een evaluerend gesprek gehad met de shrink van dienst, die door het gerecht is aangesteld om HVT's state of mind te onderzoeken ? Nee ? Wel, dan slaapt ú blijkbaar nog en neemt ge uw dromen voor waarheid. Citaat:
Het hemelsbrede verschil echter tussen de door u aangehaalde godsdiensten is dat er eentje, in pertinente tegenstelling tot de andere, zich daadwerkelijk en grondwettelijk heeft afgescheiden van de staat die de burgerij vertegenwoordigt. Aan u te raden welke. Citaat:
Voor mij is geen verbod van de koran genoodzaakt, wél een evaluatie ervan naar Europees recht of het URVM-manifest, waarbij het evenredig aanpakken van de gebruikers ervan centraal staat, net zoals door de PC-ten geëist wordt tov. de VB-aanhang. Dit is slechts een paralelle gedachte die ik aanhaal tussen de koran-tekst en die van het VB, over de eventuele aanwezigheid van bezwarende lectuur die daadwerkelijk aanzet tot haat en racisme. Moet toch kunnen ? Ik vrees echter dat dit eenvoudige verzoek je niet echt PC-minded genoeg in de oren klinkt, vandaar uw vermeende hilariteit. Of ken ik je dan zó slecht ? ![]() Citaat:
Een partijlakei de-luxe ten dienste voor het voortbestaan van la Belgique ? ![]() De naar slavernij riekende morele en intellectuele PC-houding die u wordt of die u zichzelf oplegt, is een door CGKR & Co aangeleerde en voorgeschreven gedragshouding, om u en uw eventuele nageslacht alvast op de ingevoerde status van het dhimmie-schap voor te bereiden. Pee-Ceet rustig voort, 't is toch in multi-color. ![]() Maar zoals ik steeds bereid ben om iets nieuw bij te leren: heeft u dan eventuele CGKR-cijfers van de klachtverhouding tussen autochtoon en allochtoon én de eventuele gevolgen of bestraffing hierop bij de hand ? Alvast bedankt. ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op dit forum zitten nogal wat autochtonen die dat reeds probeerden. Je krijgt erg sarcastische en met bijna haat doorvlochten antwoorden.
|
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zouden de pc's al eens stilgestaan hebben bij het feit, dat indien er geen Vlaams Belang zou bestaan, dat miljoen kiezers dat ze nu zo verfoeien en uitspuwen, wel eens in hun eigen achterban zouden kunnen zitten ? Zijn zij dan ook racistische partijen die we mogen verbieden ? Groetjes Laatst gewijzigd door Duupje : 23 mei 2006 om 03:32. |
|
![]() |
![]() |
#237 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je kan hun jaarrapporen terugvinden op hun website. |
||||
![]() |
![]() |
#238 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#240 | ||||||||||
|
![]() Citaat:
Ik heb ook nooit gezegd dat dat de enige reden is, maar wel dat hij in ieder geval racistische motieven had, aangezien hij dat volgens het parket zelf heeft toegegeven en zijn advocaat dat nog eens herhaald heeft. Citaat:
Racisme bestaat er jammer genoeg inderdaad bij alle bevolkingsgroepen, dat heb ik al verschillende keren gezegd. Citaat:
Ik ontken dat wel. Heeft bijvoorbeeld de moord op Joe niet terecht evenveel aandacht gekregen? Citaat:
Het VB heeft zelf gezegd geen hun standpunten en werkwijze niet te veranderen na hun naamsverandering. Dus de inhoud van het arrest klopt nog steeds. Citaat:
Wat heeft de kerk met de scheiding van wetgevende, uitvoerende en rechterlijke macht te maken? Citaat:
Er is wel degelijk een verschil tussen systematisch allochtonen stigmatiseren en één ondoordachte campagne. Je kan moeilijk stellen dat het CGKR systematisch hetero's stigmatiseert. Citaat:
Het is niet omdat jij vindt dat er in het programma niets racistisch staat, dat dat zo is natuurlijk. Het arrest was heel uitvoerig gedocumenteerd. Lees dat eens na als je wil weten waarom ze veroordeeld zijn voor racisme. Dat gaat natuurlijk niet over het feit dat het VB vraagt de taal te leren en verdraagzaam te zijn. Lees ook deze post eens hierover: http://forum.politics.be/showpost.php?p=1712638&postcount=275 Citaat:
Maar die vergelijking ging dus niet op (en je verdere stelling dus ook niet), aangezien je eventueel wel zou nog wel zou kunnen zeggen dat de staat aanzet tot het drinken van alcohol, maar niet dat de staat aanzet tot het rijden onder invloed van alcohol en daar ging het over. Citaat:
Daarom dat ik ook zei dat het CGKR zo'n klachten (die beperkt zijn tot racistische opmerkinegn) niet behandeld, ook niet als het slachtoffer allochtoon is. Het CGKR behandeld enkel klachten waarbij er ook gevolgen zijn van dat racisme: gewelddaden of het ontnemen van bepaalde rechten. Citaat:
Ik heb al verschillende keren gezegd dat er wel degelijk problemen zijn met extremistische moslims, net zoals er problemen zijn met extremistische VB'ers en met andere extremisten. Iedereen die hier woont, moet zich houden aan de Belgische wetten en gelukkig doet de meerderheid dat ook ongeacht hun afkomst of politieke overtuigingen. |
||||||||||
![]() |