Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

Discussietools
Oud 22 mei 2006, 10:57   #381
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Waar heb ik dat dan gezegd? Ik heb enkel gezegd dat het feit dat er grondstoffen uit een land gehaald worden, niet eenvoudig af te leiden is uit het BBP! En dat wil jij blijkbaar echt niet begrijpen.
Ge hebt ook gezegd:

In Brazilië gaat het fantastisch! Daar hebben ze helemaal geen armoede. En criminaliteit is daar onbestaande. Een beetje serieus graag.

Nu, konkreet: gaat Brazilie, dank zij zijn grondstoffen, binnen twee generaties tot één der wereldspelers behoren (maw het oude Europa flagrant voorbijsteekt, langs links of langs rechts, zal al niet veel uitmaken) ? En dit in tegenstelling met Congo (hier dan desondanks zijn grondstoffen).

Nu wat Uw opmerking betreft. Ben geen economist, maar zie toch niet in, hoe legale handel uit het BBP kan worden gehouden. Het enige waar ik U krediet wil op geven, is illegale handel (gepaard gaande met corruptie) en eventueel handel onder prijs (wat dan ook wel zal gepaard gaan met corruptie). Maar dan nogmaals, corrupte Westerse handelaars, die handel drijven met corrupte Congolese stamhoofden, kan ik toch geen neo-kolonialisme noemen.
Bob is nu online  
Oud 22 mei 2006, 11:24   #382
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Ge hebt ook gezegd:

In Brazilië gaat het fantastisch! Daar hebben ze helemaal geen armoede. En criminaliteit is daar onbestaande. Een beetje serieus graag.

Nu, konkreet: gaat Brazilie, dank zij zijn grondstoffen, binnen twee generaties tot één der wereldspelers behoren (maw het oude Europa flagrant voorbijsteekt, langs links of langs rechts, zal al niet veel uitmaken) ? En dit in tegenstelling met Congo (hier dan desondanks zijn grondstoffen).
Ik geloof best dat Brazilië tot één van de wereldspelers zal behoren op economisch vlak (heb ik nergens ontkend overigens), maar daarmee zullen de armoede, corruptie en criminaliteit er niet opgelost worden. En daar ging het in eerste instantie toch over, dacht ik.

Citaat:
Nu wat Uw opmerking betreft. Ben geen economist, maar zie toch niet in, hoe legale handel uit het BBP kan worden gehouden. Het enige waar ik U krediet wil op geven, is illegale handel (gepaard gaande met corruptie) en eventueel handel onder prijs (wat dan ook wel zal gepaard gaan met corruptie). Maar dan nogmaals, corrupte Westerse handelaars, die handel drijven met corrupte Congolese stamhoofden, kan ik toch geen neo-kolonialisme noemen.
Maar die corrupte handelaars, zijn hier vaak gerespecteerde zakenmensen. Gaat er nu een belletje rinkelen? Bloeddiamanten en coltan, weet je wel. Dat zijn echt niet enkel schimmige handelaars die daarmee bezig zijn hoor. En wat hebben corrupte leiders met de kenmerken van een hele bevolking te maken trouwens, want ook daar ging het in eerste instantie over.
Edina is offline  
Oud 22 mei 2006, 11:28   #383
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar die corrupte handelaars, zijn hier vaak gerespecteerde zakenmensen. Gaat er nu een belletje rinkelen? Bloeddiamanten en coltan, weet je wel. Dat zijn echt niet enkel schimmige handelaars die daarmee bezig zijn hoor. En wat hebben corrupte leiders met de kenmerken van een hele bevolking te maken trouwens, want ook daar ging het in eerste instantie over.
.

Laatst gewijzigd door Bob : 22 mei 2006 om 11:42.
Bob is nu online  
Oud 22 mei 2006, 11:28   #384
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Toch ook wel over de vraag of dit kan gerangschikt worden onder neo-kolonialisme. Misschien dat Congo daar in de toekomst wel naar evolueerd. Maar de vraag zal dan wel zijn, in hoeverre Belgie dan hierin een voorkeursbehandeling krijgt (en dan kan gesproken worden van neo-kolonialisme) of dat er samenwerkingsakkoorden zullen gemaakt worden met bvb China (en in hoeverre kan er dan nog van neo-kolonialisme worden gesproken).

Laatst gewijzigd door Bob : 22 mei 2006 om 11:42.
Bob is nu online  
Oud 22 mei 2006, 13:25   #385
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toch ook wel over de vraag of dit kan gerangschikt worden onder neo-kolonialisme. Misschien dat Congo daar in de toekomst wel naar evolueerd. Maar de vraag zal dan wel zijn, in hoeverre Belgie dan hierin een voorkeursbehandeling krijgt (en dan kan gesproken worden van neo-kolonialisme) of dat er samenwerkingsakkoorden zullen gemaakt worden met bvb China (en in hoeverre kan er dan nog van neo-kolonialisme worden gesproken).
Ik heb niet gesproken van neo-kolonialisme, dat was iemand anders. De discussie tussen ons ging erover dat jij op basis van het verschillende bbp van Congo en Brazilië conclusies trekt over Congolezen en Brazilianen die op niets gebaseerd zijn (tenzij dan op vooroordelen).
Edina is offline  
Oud 23 mei 2006, 03:18   #386
waarnemer
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Wie zegt dat dit het enige punt is waarop VB recruteert? Heb je alle VB stemmers gevraagt waarom ze VB kiezen?
Ik niet, maar anderen hebben een representatief staal ondervraagd. Zowat niemand wilt weten van VB experimenten met de staatstructuur. Een economische programma bestaat volgens het VB nog maar enkele maanden, daar heeft niemand voor gestemd. En ik hoop dat niemand het we-geven-iedereen-alles-wat-hij-vraagt programma geloofd.
Citaat:
Hmm... Deja vu....
Absoluut. Elke dag werden slachtoffers gebruikt voor politiek gewin. Maar dat zal nu wel ophouden, nu de VB voorman dit zo scherp veroordeeld heeft. Hij noemde Verhofstadt, maar de boodschap aan de eigen leden en sympatisanten was wel duidelijk.
Citaat:
Ge kijkt zekers nie veel naar't nieuws? Enne, zijn alle mensen die de VB vlag gebruiken nu plots ook "extreem rechtse racisten"? Tiens, dacht da mijne gebuur eerder voor een Vlaamse staat was
Ik lees teveel in dit forum. Alle heb ik niet gezegd, en je kunt niet uitsluiten dat er een aantal zijn die niet helemaal op de hoogte zijn en zich laten vangen door het opgekuiste imago.
Citaat:
Agressief taalgebruik? So fucking what? In plaats van het VB te demoniseren omwille van eventuele racistische trekskes zouden ze véél beter hun programma aanvallen, mer da ziet ge nie
Dus aggressief taalgebruik tegen zowat alle bevolkingsgroepen is OK als het van het VB komt. Maar durven het VB en zijn kiezers in vraag te stellen noemt dan weer demoniseren. Kwestie van de juiste termen te kennen.
Akkoord, ze zouden de rest van het progamma meer moeten ontbloten. In debatten over andere onderwerpen zijn de tussenkomsten soms best grappig.
Citaat:
En toch lopen ze nog vrij rond, en hebben ze toch nog steeds blijkbaar hun burgerrechten
Ja, de campagne is gelukt, ze staan boven de wet. Ook al haalden ze hun eigen argumenten er zelf onderuit door niet naar Straatburg te gaan. Om te kotsen als je denkt dat ik meebetaal aan die toestand.
Citaat:
Niet-Belgen hebben geen recht om te stemmen in België. <punt>
Verdedigbaar maar niet zeer slim standpunt. Alleen op de affiches stond iets anders. Hadden ze er dit opgezet was de campagne waarschijnlijk niet zo "succesrijk" geweest.
Citaat:
Mensen met Belgische nationaliteit hebben stemrecht, de rest niet, 't is verdomme zo simpel als da.
Als zo simpel is, hadden ze het misschien juist kunnen doen. Volgens de eigen VB teksten sloeg vreemdelingen op alle mensen van vreemde afkomst, genaturaliseerd of niet.
Citaat:
Who cares? 'T is toch een verneukt politiek spelleke
Ga naar Straatsburg.
(Politieke spelletjes genoeg hier., hoeveel denken er dat het om een soap of een voetbalwedstrijd gaat, en niet om hun toekomst.)
Citaat:
Ik zie vooral veel propaganda komende van partijen die België aan't verneuken zijn.
Ik zie een verwende kleine schreewen die jarenlang zelf gepest heeft en tegen wie nu al eens iets teruggedaan wordt. En de kleine schijnt niet te weten dat hij met al zijn beschuldigingen aan de klasgenoten zichzelf nu compleet belachelijk maakt, want het is wat hij zelf al jaren doet.
waarnemer is offline  
Oud 25 mei 2006, 08:29   #387
kingtiger
Banneling

kingtiger's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En toch zal het dweilen met de kraan openblijven zolang de noord-zuidverhoudingen hetzelfde blijven. Je mag nog zoveel mensen repatriëren als je wilt, er zullen er altijd nieuwe zijn die hopen op een beter leven in het westen.
Het volstaat het voor illegalen onmogelijk te maken hier te verblijven door strenge straffen te plaatsen op het huisvesten,tewerkstellen en het hebben van financiele relaties met illegalen om de toevloed te stoppen.Afschrikken is de beste politiek.
kingtiger is offline  
Oud 25 mei 2006, 08:33   #388
kingtiger
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
De grenzen goed afsluiten? Nergens zijn er zo weinig vreemdelingen per oorspronkelijke bevolking dan bij ons...
Kijk eens naar Frankrijk, Engeland, Nederland.
Je lult maar wat hoor ...
Het aantak vreemdelingen is aanzienlijk teveel.Vlaanderen is het vaderland van de vlamingen.Vreemdelingen mogen hier tijdelijk verblijven.Al de rest moet weg.Ze moeten gestimuleerd worden om vrijwillig en met haast het land te verlaten.
kingtiger is offline  
Oud 25 mei 2006, 08:36   #389
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vlaanderen is het vaderland van de vlamingen.
Klinkt alsof wij een cultuur hebben van kweeniwa...
Bhairav is offline  
Oud 25 mei 2006, 08:39   #390
kingtiger
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door waarnemer Bekijk bericht
Je toon is boeiend, maar verder...

1. Het ene probleem waarop het VB recruteert is verre van het probleem dat de grootste maatschappelijke schade veroorzaakt. Toch schijnen velen dat te denken. Er is dus iets anders aan de hand.

2. Groepen rond het VB voeren een systematische campagne om criminele incidenten maximaal politiek uit te persen, terwijl de link met racisme, islamisme, een aanval op een etnische groep meestal erg vaag is. Verbanden tussen het VB en die groepen zijn aantoonbaar, een directe verantwoordelijkheid meestal niet. Een sfeer wordt zo wel gecreerd die het VB veel stemmen oplevert.

3. De hoeveelheid "extreem rechtse racisten" is wel bijzonder groot. Hun gebruik van de VB vlag erg nadrukkelijk. Publieke veroordelingen van het VB wel erg zeldzaam.

4. De taal van het VB is meestal erg agressief. Het aandacht voor dat ene punt buiten elke proportie. Het ontbreken van nuance erg opvallend. En de rest van hun programma was altijd moeilijk ernstig te nemen.

5. Bij het vorige proces hebben de aanklagers een hoop bezwarende teksten gevonden. Stemmingmakerij over die uitspraak, het zou aan de individuele rechters liggen, staat in schril contrast tot de weigering om naar Straatsburg te gaan.

6. Het laaste verkiezingssucces was voor een groot deel te danken aan een flagrant racistische campagne rond de slogan "Geen stemrecht voor vreemdelingen". Op hetzelfde moment gebruikte het VB de term vreemdelingen voor al dan niet genaturaliseerde mensen van buitenlandse afkomst.

7. De rechter zal moeten oordelen, maar hoe is het mogelijk dat men opnieuw een aantal documenten heeft gevonden die het VB duidelijk zenuwachtig maken over de afloop van de procedure.

Na al de jaren dat men inspeelde op emoties als agressie en een evenwichtig en volledig beeld van de werkelijkheid systematisch heeft vervangen pure sensatieliteratuur, vind ik de huidige reacties op het VB van de niet aanhangers erg beschaafd.
De wet op het racisme moet verdwijnen.Een partij moet onverkort voorstellen van segregatie en discriminatie kunnen doen zonder strafbaar te zijn.Aangezien elke kritiek op vreendelingen gelijkgesteld wordt met aanzetten tot racisme mag ook het aanzetten tot vreemdelingenhaat niet strafbaar zijn.Gevoelens van xenofobie zijn trouwens natuurlijk en zoiets mag in zich niet strafbaar zijn.
kingtiger is offline  
Oud 25 mei 2006, 08:44   #391
kingtiger
Banneling

Standaard

Citaat:
Het voorgaande is wel zo. Alleen hier toch enkele aanvullingen, omdat alles wel op een hoop wordt gegooid, onder het motto "ne allochtoon, is ne allochtoon":
-niet enkel Polen en Roemenen worden naar hier gehaald om te werken, er zijn ook een massa die naar hier komen, om hier te zijn (Afrikanen, bruiden, familieleden van deze Afrikanen en bruiden...). En ik zie veel meer problemen met deze tweede groep
-voor de Noordafrikanen waren er de Italianen.. en de integratie hiervan is toch praktisch zonder moeilijkheden verlopen
-trouwens bij de Joden, Chinezen... kan men, alhoewel ze wel min of meer in eigen groep blijven samenleven, toch ook niet van echte integratiemoeilijkheden spreken (het feit dat de autochtonen aanvoelen dat ze er iets voor willen terugdoen maakt een zeer groot verschil in de perceptie)
Daarom mijn voorstel voor het afsluiten van de grenzen voor laaggeschoolde immigranten, waar er hier op de arbeidsmarkt geen vraag voor is.
Voor het geld dat hier in deze mensen wordt gestoken om ze min of meer te integreren (en ondertussen te onderhouden...), kan men in hun thuisland gemakkelijk tien mensen helpen (komt daar nog bij dat de echte sukkelaars hier gewoonweg niet geraken).
Wij hebben geen enkele migrant nodig hoogstens tijdelijke arbeidskrachten in afwachting dat we het probleem definitief oplossen.Men moet de eigen talrijke werklozen aan het werk zetten.Arbitraire onderscheiden maken tussen vreemdelingen is baarlijke onzin.Vlaanderen is overvol en dat geldt voor iedereen ongeacht de huidskleur of cultuur.Vlaanderen aan de echte vlamingen.Geen slap gezever.
kingtiger is offline  
Oud 25 mei 2006, 08:47   #392
kingtiger
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Klinkt alsof wij een cultuur hebben van kweeniwa...
Wij zijn wat dat betreft niet beter dan de anderen maar zeker niet slechter.
kingtiger is offline  
Oud 25 mei 2006, 09:24   #393
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingtiger
5. Bij het vorige proces hebben de aanklagers een hoop bezwarende teksten gevonden. Stemmingmakerij over die uitspraak, het zou aan de individuele rechters liggen, staat in schril contrast tot de weigering om naar Straatsburg te gaan.

Verklaring Annemans over rechters: ook kritiek gerechtelijke wereld
GVA 14/11/04

De uitlatingen van kamerfractieleider Gerolf Annemans tijdens het stichtingscongres van het Vlaams Belang zondag veroorzaken deining binnen de gerechtelijke wereld. De Hoge Raad voor Justitie vindt de uitspraken ongepast.

Ook voor oud-magistraat Edwin Van Fraechem gaan ze te ver. Annemans zei dat de namen van alle juridische hoofdrolspelers uit het Vlaams Blok-proces voorgoed in zijn geheugen gegrift staan. "Ze zijn gewaarschuwd voor de rest van hun carrière", zei hij. Daarnaast haalde Annemans nog uit naar Marc Timperman, magistraat bij het Hof van Cassatie, dat vorige week de veroordeling van de drie vzw's van het Vlaams Blok door het hof van beroep in Gent bevestigde. "
Ik vind die uitspraken voor een parlementslid absoluut ongepast", zei co-voorzitster Edith Van den Broeck van de Hoge Raad voor Justitie maandag op de VRT-radio. "Ze getuigen van weinig respect voor het grondwettelijk gewaarborgde principe van de scheiding der machten, onze grote waarborg voor de rechtstaat".
"Men zou zich kunnen afvragen of dit een bedreiging is", aldus nog Van den Broeck. "Wettelijk gezien misschien niet. Ik denk dat meneer Annemans een handig jurist is omdat hij geen voorwaarden aan zijn bedreiging heeft gekoppeld, maar ik vind dergelijke uitspraak toch echt wel op het randje".
Oud-magistraat Edwin Van Fraechem vond de uitlatingen van Annemans "zeer bedreigend". "Ik hoop dat hij bedoeld heeft bedreigend voor hun carrière en niet voor hun leven, want dat is nog een stap verder gaan. Maar zelfs voor hun carrière vind ik het nog een brug te ver. En ik vind dat als we op die weg verdergaan, de jaren dertig niet veraf zijn", zei Van Fraechem aan de commerciële oproep VTM.
De uitspraken over openbaar aanklager Timperman zijn volgens hem "zeer gevaarlijk" want "op de duur gaat men die persoon persoonlijk viseren. Niet meer als openbaar ministerie, maar als persoon. En dan is het niet veraf dat men zijn ruiten gaat ingooien", luidde het. Het zou Van Fraechem ook niet verwonderen mochten gerechtelijke autoriteiten uitzoeken of de uitspraken een staartje kunnen krijgen. "Maar hoedanook, mocht er iets gebeuren met het openbaar ministerie of mijnheer Timperman of met de rechters die het arrest uitgesproken hebben, dan denk ik dat men zal nagaan in welke mate mijnheer Annemans niet kan worden beschouwd als dader of medeplichtige", stelde hij.
[/quote]
Annemans heeft dus gewoon het programma "Justitie" van het "Zwart Behang" toegelicht, méér niet: nù weten we met zekerheid waar ze voor gaan…(alsof we dat al niet langer wisten)
Wat betreft die bedreigingen van Annemans, die maken eindelijk voor iedereen 100% duidelijk dat het NIET het zwartblok is dat iets wil doen aan de politieke beïnvloeding van de magistratuur: ze willen gewoon een magistratuur naar HUN hand..
Maar naar Straatsburg gingen ze niet: spelen liever op "eigen terrein":
De show voor het "Eigen volk"
Annemans heeft daarmee toen het masker vh zwartblok laten vallen: dat daar nu nog mensen over twijfelen...

Laatst gewijzigd door filosoof : 25 mei 2006 om 09:29.
filosoof is offline  
Oud 25 mei 2006, 09:49   #394
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
De grenzen goed afsluiten? Nergens zijn er zo weinig vreemdelingen per oorspronkelijke bevolking dan bij ons...
Kijk eens naar Frankrijk, Engeland, Nederland.
Je lult maar wat hoor ...

[SIZE=3]“ericferemans”, u lult er maar op los. Procentueel gezien zijn er in ons landje véél meer vreemdelingen aanwezig dan in de ons omringende grotere landen. Op termijn, als die vreemdelingen toeloop niet wordt gestopt, zal onze sociale zekerheid sterk onder druk komen te staan en zullen we z’n allen armer worden. Is het dat wat u wenst “eric feremans”? Wenst u dat de haat tegen vreemdelingen nog meer toeneemt? Met uw rooie achtergrond gebrabbel, zal dit inderdaad toenemen en dan zal u en uw geest genoten er vliegensvlug bij zijn om het Vlaams Belang te beschuldigen van “racisme”!, goed wetende dat jullie in de fout zijn gegaan en niet het Vlaams Belang en zijn stemmers potentieel[/SIZE]
[SIZE=3]Dat wij alle allochtonen zouden zijn die hier in Vlaanderen wonen is ook een grove leugen die u kan toevoegen aan uw verzameling leugens die hier op dit forum door u zijn gespuid voor "waarheid" [/SIZE]
MisterXYZ is offline  
Oud 25 mei 2006, 10:00   #395
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van welk jaar is dit kaartje? Bron?
Zo kan je om het even wat beweren.
Zo zijn de cijfers die ik vond zoëven door even te googelen wel al heel anders... in 1990. Dateert uw kaartje van vroeger nog? Of zij het aantal vreemdelingen dalende? En wie liegt hier nu
U natuurlijk. Daar moet zelfs niet aan getwijfeld worden. U liegt er immers zoveel op los dat u het niet langer beseft...

In ieder geval heb ik het kaartje nog eens opgezocht en het jaartal opgesnord waarvan de toestand wordt weergegeven, nl. 1998-2003 (dus flink wat later en dus actueler dan uw kaartje).

Bron:
http://www.lesechos.fr/regions/atlas...8_2004.htm#bas

Hier nog eens het cijfermateriaal:

Hier nogmaals het kaartje:

Jan van den Berghe is offline  
Oud 25 mei 2006, 10:24   #396
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
U natuurlijk. Daar moet zelfs niet aan getwijfeld worden. U liegt er immers zoveel op los dat u het niet langer beseft...

In ieder geval heb ik het kaartje nog eens opgezocht en het jaartal opgesnord waarvan de toestand wordt weergegeven, nl. 1998-2003 (dus flink wat later en dus actueler dan uw kaartje).

Bron:
http://www.lesechos.fr/regions/atlas...8_2004.htm#bas

Hier nog eens het cijfermateriaal:

Hier nogmaals het kaartje:

Als je dan weet dat de meeste vreemdelingen in België Fransen en Nederlanders zijn...
filosoof is offline  
Oud 25 mei 2006, 10:32   #397
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Als je dan weet dat de meeste vreemdelingen in België Fransen en Nederlanders zijn...
...zal nog wel een stuk ingewikkelder zijn. Geneutraliseerde Belgen zullen er dan weer niet bijhoren. Misschien zou het beter zijn, om als vreemdeling te aanzien, zij die de volkstaal onvoldoende machtig zijn (zodat ne hoop "officiele" vreemdelingen eraf zullen vallen, maar ne hoop geneutraliseerde Belgen er weer bijkomen).
Besluit: denk dat dit werkelijk een materie is, waar men kan bewijzen wat men wil.
Bob is nu online  
Oud 25 mei 2006, 10:42   #398
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Blablabla..... Vlaams Belang is een racistische partij en is volgens mij verantwoordelijk van de moord in Antwerpen.
Volgens jou, maar niet volgens de overgrote meerderheid van de vlamingen. Zie elders op dit forum: de Stemmenkampioen: VB onschuldig aan de moord.
luc broes is offline  
Oud 25 mei 2006, 10:43   #399
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ja?

Dan wordt het toch wel tijd dat u de statistieken even nakijkt.

De eerste groep zijn de Italianen. Daarna komen we uit op de... Marokkanen. Dan de Fransen, dan de Turken en pas op de vijfde plaats de Nederlanders.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 25 mei 2006, 11:13   #400
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ja?

Dan wordt het toch wel tijd dat u de statistieken even nakijkt.

De eerste groep zijn de Italianen. Daarna komen we uit op de... Marokkanen. Dan de Fransen, dan de Turken en pas op de vijfde plaats de Nederlanders.
Satistieken van het vlaams blok zeker? Er zijn veel meer nederlanders als marokanen in belgie!
Bazilfunk is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be