![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
het was een succes en het is haast grappig om te zien hoe rechts het hier weer anders wil voorstellen. als je er geweest was, zoals ik, dan wist je ten minste waarover je sprak.
![]() |
![]() |
#102 |
Minister
|
![]() Zolang je ze geen centje pijn doet, hen niet discrimineert en hen gerust laat, heb jij het recht om er bang van te zijn en ben je geen racist. Daar heb ik geen enkel probleem mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister-President
|
![]() Volgens de VRT hield ze een vlammende toespraak tegen het VB en riep ze het kopstuk FDW op om te stoppen met zijn boodschap van haat en racisme. Nogmaals, geef me een link naar de aangehouden racistische dertiger die haar zoon vermoord heeft.
Laatst gewijzigd door longhorn : 26 mei 2006 om 20:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dit is de eerste manifestatie in Antwerpen waarin aandacht wordt gevraagd voor een maatschappelijk thema? Ik vrees dat je dan dringend eens wat opzoekwerk moet doen!!!! En ontdekken dat nog geen enkele manifestatie in Antwerpen zoveel deelnemers lokte. Laatst gewijzigd door Edina : 26 mei 2006 om 20:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() De aanwezige kleuters waren weerom opgeroepen tot verplicht zwaaien,de onderwijzers meenden dat de king nog eens kwam....Is een soort van bibberen,dat zwaaien
![]() Laatst gewijzigd door Gargamel : 26 mei 2006 om 20:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Vreemdeling
|
![]() inderdaad, het VB probeert al jaren een soortgelijke manifestatie van de grond te krijgen maar er komt gewoon geen kat op af
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() zeggen dat de NMBS dan nog tickets verdeelde voor amper 5 euro, heen en terug
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://www.forum.kifkif.be/showthread.php?t=2563 http://www.indymedia.be/en/node/2462 Deze familieleden hebben het over een zekere Yannick, die volgens hen ook een soort zware jongen zou zijn. De discotheek Red & Blue waarover de broer rept maakt zichzelf bekend als ‘The leading GAY danceclub’. Het slachtoffer was in die gelegenheid, samen met een broer en een neef. Volgens de verklaringen van broer en moeder waren er problemen en verliet het drietal het pand. Buiten zou het slachtoffer dan geviseerd zijn door de genoemde ‘Yannick’ (en anderen). www.redandblue.be De politie zou op het ogenblik van de moord aanwezig zijn geweest, omwille van de troubles in Red & Blue. De familie beschuldigt de politie van zware en herhaaldelijke nalatigheid. Op sommige punten wijken beide verhalen van elkaar af. Volgens de moeder is het slachtoffer, waarschijnlijk om zich te redden, op een boot gesprongen en in het water gevallen, en dit onder het oog van politie-agenten die niets deden, zelf niet toen Mohamed om hulp riep vanuit het water. Volgens het verhaal van de broer heeft Mohamed niet gesprongen, wat hij afleidt uit het feit dat Mohamed blijkbaar ongekleed in het water is terechtgekomen. Omdat de pers unaniem rept over een ‘racistische dertiger’ moet er toch al één en ander gecheckt én bekendgemaakt zijn door politie of parket, maar ik heb niets teruggevonden. In elk geval is de ongelijke behandeling van beide daders in de media erg opvallend.
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
Die aantallen doen er bovendien niet zoveel toe, het is de boodschap die telt. En die boodschap is verkwanseld door die moeder van die allochtoon die verdronken is en waarvan het onderzoek nog loopt. Heel het serene van de mars is daarmee naar de kloten. Dus als je dat zou bedoelen met een flop, moet ik u gelijk geven.
![]() |
![]() |
#111 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- verliet dancing met vrienden - anderen verlieten dancing ook en bemerkten dat hun autoruit was ingeslagen, ze beschuldigden het slachtoffer. - vrienden zijn ineens spoorloos (in taxi? - zal dit posten) gaan lopen? - slachtoffer ontvlucht zijn belagers einde verhaal - teruggevonden: kleding van slachtoffer, netjes aan de kant gelegd - teruggevonden: verdronken lichaam van slachtoffer, zonder sporen van geweld - geweten: slachtoffer was zeer sportief - verondersteld in marokkaanse middens: slachtoffer had gedronken. ik crosspost wat info: Citaat:
DADERS? geen idee, politie vindt de zaak onduidelijk! Raar dat deze mevrouw die "het sereen wou houden" in haar speech dan wel ineens Filip de Winter verantwoordelijk stelt voor de dood van haar zoon, waarbij de toedracht van het gebeuren nog niet is opgeklaard. en dan nu het verhaal van zijn broer: Citaat:
Blijft nog steeds het mysterie van het pakje netjes opgevouwen kleding aan de kade? (stond in de krant , kan geen link geven) 48 uren wachten alvorens aan te geven, terwijl OOGGETUIGEN GEZIEN HADDEN(??) dat hij in het water was gevallen? nog: Citaat:
Wie heeft gezien dat hij ofwel werd uitgekleed, ofwel zichzelf uitkleedde alvorens in het water te springen? Nog andere bronnen spreken over alcoholgebruik. ------- quotes gehaald van verschillende postings op www.kifkif.be Maar één ding is zeker hebben we vanmiddag gehoord: Filip deWinter en het VB zijn schuldig! Daar zijn we tenminste zeker van!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 mei 2006 om 20:48. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat hij in de mediatisering van dit incident een belangrijke inbreng heeft gehad.
![]() |
![]() |
#113 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat wil je daaruit afleiden? Zelfs een geoefende zwemmer zal het nooit in zijn hoofd halen om daar in de Schelde te springen.
PS: ik wacht nog altijd vol spanning op Knorretje... ![]() Laatst gewijzigd door Djiezes : 26 mei 2006 om 20:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() On topic-blijven hé mensen, anders moet je maar een andere thread openen.
Ik wacht ook nog steeds op om het even wie die mij een manifestatie met maatschappelijk thema in Antwerpen kan aanhalen die meer succes had. Laatst gewijzigd door Edina : 26 mei 2006 om 20:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Patrick Janssens is de enige die zijn sereniteit heeft kunnen bewaren. Maar ja Vbers zien overal complotten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() volgens de geruchten was die Bouazza een homoseksueel
Het is niet onwaarschijnlijk dat die man zelfmoord heeft gepleegd voor de oneer. Voor zijn familie is het natuurlijk een geschenk uit de hemel dat men het op racisten kan steken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, maar een DRONKEN geoefende zwemmer zou wel eens kunnen denken dat het wel zal lukken, zijn kleding uitdoen en in zijn onderbroek in het water springen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik wil de grootste hebben...
![]() |
#120 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: