![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En hiervoor heb jij ongetwijfeld bewijzen??? Links graag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Daar moet je eens goed over nadenken! Héél goed! Ik heb de indruk dat er nog mensen zijn, met een maatschappelijk probleem. Maar ja...de centen hé, de postjes, de macht, je moet die problemen maar best ondrukken. Denk je nu echt dat een allochtoon hier ooit aan de macht zal komen, een "belangrijke" positie zal hebben? Ze worden gewoon misbruikt meneer/mevrouw, puur uit electoraal standpunt, en ze snappen het niet. Mvg, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
of omdat ik wil wandelen. er is teveel racisme zoals er teveel mensen zijn ik vind dat iedereen zo grof doet als ie wil zolang het bij woorden blijft. niettemin hoop ik tegenover jou niet grof geweest te zijn.
![]() |
![]() |
#185 |
Partijlid
|
![]() onze mars? wij zijn niet zo zielig als jullie
![]() |
![]() |
#186 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
|
![]() Citaat:
Ik bepaal dat helemaal niet, maar ik vraag mij wel af wat de onduidelijkheid mbt de dood van Bouazza te maken heeft met de titel van het leugenachtige topic "de anti-racistische mars is een flop". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
welles-nietes ![]()
Laatst gewijzigd door Alle : 26 mei 2006 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1)Racisme is een uitvloeisel van criminaliteit,intimidatie en het niets doen daartegen, en ik keur het af net zoveel als ik misdaad afkeur. 2)Dan nog is het niet aan u om daarover te oordelen.
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 26 mei 2006 om 22:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
|
![]() Ik had gezien de dag, het tijdstip en het weer enkele duizenden verwacht. Ik vind 18000 dus echt een grote opkomst en dus een succes. En ik ben er, gezien de leugens en tegenstrijdigheden die hier werden verspreid, zeker van dat de meesten dat ook helemaal niet verwacht (en al helemaal niet gehoopt) hadden. Lees de eerste posts in de thread "poll: gaat u naar de anti-racistische mars in Antwerpen" maar eens na. En voor de zoveelste keer: noem mij één manifestatie in Antwerpen die even succesvol was. Ik heb er nog altijd geen antwoord op gehad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Burgemeester
|
![]() Laag als je mensen die zich inzetten om te bewijzen dat ze tegen een maatschappelijk probleem als racisme zijn zielig noemt.Wie bewijst er hier nu zielig te zijn.Ik ben ook ni naar de mars gegaan maar heb het diepste respect voor zij die dat wel deden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik wil de grootste hebben...
![]() |
#194 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Verlos je eens van je VB-fixatie.
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Het volk heeft gesproken : Wij willen van X naar Y". Dagenlang indringende commentaren en uitgestoken vingertjes naar de schuldige van dat verlangen. De VRT nodigt alvast 12 ex-bankiers uit. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
|
![]() Nee, hoor, daar gaat het helemaal niet over. Maar het is nogal raar om een manifestatie een flop te noemen, wanneer er nog nooit een manifestatie in Antwerpen zoveel deelnemers heeft gehad. Dat is mijn punt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#199 |
|
![]() Alé na al wat ik hier gelezen heb ,zou het wel goed zijn om eens het Veebee te zien op een andere mars waar ze duidelijk aan de mensen maken dat zij tegen racisme zijn,. of niet??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat de Belg , en eigenlijk alle Europeanen graag eens een mars zouden zien waarin moslimallochtonen zich klaar en duidelijk afzetten van het moslimterrorisme en andere vormen van islamitische onverdraagheid zoals de inperking van de vrijheid van meningsuiting - cfr cartoonaffaire. Zodat Ayaan Hirsi Ali en de journalisten/cartoonisten van die Deense krant misschien weer zonder bodyguards op straat kunnen rondlopen.
|
![]() |
![]() |