Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 mei 2006, 22:32   #181
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door predator Bekijk bericht
1. M. B. HAD EN heeft een strafregister van hier tot in marokko.

2. Hij was/is een bekende en gekende drugshandelaar.

3. Het gaat hier absoluut niet om een racistische moord maar om een afrekening in ONDERMEER het "drugsmilieu".
En hiervoor heb jij ongetwijfeld bewijzen??? Links graag!
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2006, 22:34   #182
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alle Bekijk bericht
misschien hadden ze beter "stop de diversiteit. racisme is realiteit" gebruikt
Nee, dat is voor jullie mars. Probeer het eens. Eens benieuwd hoeveel volk daar op zal afkomen!
Oud 26 mei 2006, 22:36   #183
MasterCobra
Vreemdeling

MasterCobra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious Bekijk bericht
mss zijn dat ook gewoon mensen die bepaalde emoties hebben bij die mensen hun dood en daarop willen reageren?

ik word eerder woedend van mensen die hier komen vertellen dat mensen belachelijk zijn als ze samen op straat komen om te laten zien dat ze problemen hebben met bepaalde maatschappelijke fenomenen.

Daar moet je eens goed over nadenken! Héél goed! Ik heb de indruk dat er nog mensen zijn, met een maatschappelijk probleem.

Maar ja...de centen hé, de postjes, de macht, je moet die problemen maar best ondrukken.

Denk je nu echt dat een allochtoon hier ooit aan de macht zal komen, een "belangrijke" positie zal hebben? Ze worden gewoon misbruikt meneer/mevrouw, puur uit electoraal standpunt, en ze snappen het niet.

Mvg,
MasterCobra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2006, 22:40   #184
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious Bekijk bericht
dat mag jij. net zo goed als ik mag vinden dat er te veel racisme is (in de definitie die ik daar aan geef) en ik daar voor op straat mag komen. net als 1000den anderen. en dan hoeft niemand daar zo grof over te doen.
ik kom op straat omdat ik van plaats X naar plaats Y wil gaan.
of omdat ik wil wandelen.

er is teveel racisme zoals er teveel mensen zijn

ik vind dat iedereen zo grof doet als ie wil zolang het bij woorden blijft.
niettemin hoop ik tegenover jou niet grof geweest te zijn.
Oud 26 mei 2006, 22:40   #185
Alle
Partijlid

Alle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Nee, dat is voor jullie mars. Probeer het eens. Eens benieuwd hoeveel volk daar op zal afkomen!
onze mars? wij zijn niet zo zielig als jullie
Oud 26 mei 2006, 22:41   #186
Alle
Partijlid

Alle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MasterCobra Bekijk bericht
Daar moet je eens goed over nadenken! Héél goed! Ik heb de indruk dat er nog mensen zijn, met een maatschappelijk probleem.

Maar ja...de centen hé, de postjes, de macht, je moet die problemen maar best ondrukken.

Denk je nu echt dat een allochtoon hier ooit aan de macht zal komen, een "belangrijke" positie zal hebben? Ze worden gewoon misbruikt meneer/mevrouw, puur uit electoraal standpunt, en ze snappen het niet.

Mvg,
heel juist
Oud 26 mei 2006, 22:41   #187
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht
Succes opeen stille mars??

Gaan onze politiekers nu ineens wakker worden?

Racisme gaat weg,maar de criminaliteit blijft?

Sjakosketrek,overvallen,diefstal,intimidatie en dergelijke geen punt meer omdat men nu 18.000 mensen tegen racisme op straat heeft gezien?

Is (kleine criminaliteit) nu ineens geen Thema meer omdat men een vredesmars heeft gehad?

Is veralgemening tegen de Vlaamse VBer dan minder erg dan tegen de allochtoon?
Wie heeft dat allemaal gezegd? Ik alvast niet. Bewijs mij het tegendeel maar eens. Stop racisme - diversiteit is realiteit sluit niet uit criminaliteit geen punt meer is en niet meer moet aangepakt worden of wil je zeggen dat racisme nodig is om criminaliteit te bestrijden??? En waar heb ik VB'ers (en hiermee bedoel ik VB-kiezers) veralgemeend? Kan je me dat even aantonen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht
En sinds wanneer bepaal jij wat hier on en/of off-topic geschreven is?
Ik bepaal dat helemaal niet, maar ik vraag mij wel af wat de onduidelijkheid mbt de dood van Bouazza te maken heeft met de titel van het leugenachtige topic "de anti-racistische mars is een flop".
Oud 26 mei 2006, 22:46   #188
Alle
Partijlid

Alle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En waar heb ik VB'ers (en hiermee bedoel ik VB-kiezers) veralgemeend? Kan je me dat even aantonen?
welles-nietes
welles-nietes

Laatst gewijzigd door Alle : 26 mei 2006 om 22:46.
Alle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2006, 22:48   #189
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie heeft dat allemaal gezegd? Ik alvast niet. Bewijs mij het tegendeel maar eens. Stop racisme - diversiteit is realiteit sluit niet uit criminaliteit geen punt meer is en niet meer moet aangepakt worden of wil je zeggen dat racisme nodig is om criminaliteit te bestrijden??? En waar heb ik VB'ers (en hiermee bedoel ik VB-kiezers) veralgemeend? Kan je me dat even aantonen?

Ik bepaal dat helemaal niet, maar ik vraag mij wel af wat de onduidelijkheid mbt de dood van Bouazza te maken heeft met de titel van het leugenachtige topic "de anti-racistische mars is een flop".

1)Racisme is een uitvloeisel van criminaliteit,intimidatie en het niets doen daartegen, en ik keur het af net zoveel als ik misdaad afkeur.

2)Dan nog is het niet aan u om daarover te oordelen.

Laatst gewijzigd door BitterSweet : 26 mei 2006 om 22:51.
BitterSweet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2006, 22:48   #190
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
de grote opkomst? men schatte zelfs tot 50.000 betogers?
misschien bent u geschrokken van de lage opkomst? geef eens eerlijk toe
Ik had gezien de dag, het tijdstip en het weer enkele duizenden verwacht. Ik vind 18000 dus echt een grote opkomst en dus een succes. En ik ben er, gezien de leugens en tegenstrijdigheden die hier werden verspreid, zeker van dat de meesten dat ook helemaal niet verwacht (en al helemaal niet gehoopt) hadden. Lees de eerste posts in de thread "poll: gaat u naar de anti-racistische mars in Antwerpen" maar eens na. En voor de zoveelste keer: noem mij één manifestatie in Antwerpen die even succesvol was. Ik heb er nog altijd geen antwoord op gehad.
Oud 26 mei 2006, 22:49   #191
laurensje
Burgemeester

Standaard

Citaat:
onze mars? wij zijn niet zo zielig als jullie
Laag als je mensen die zich inzetten om te bewijzen dat ze tegen een maatschappelijk probleem als racisme zijn zielig noemt.Wie bewijst er hier nu zielig te zijn.Ik ben ook ni naar de mars gegaan maar heb het diepste respect voor zij die dat wel deden.
laurensje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2006, 22:50   #192
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
welles-nietes
welles-nietes
Wat een antwoord! Ik heb al meermaals herhaald dat ik iet geloof dat alle VB'ers racisten zijn, maar dat lezen jullie blijkbaar liever niet, want dat past niet in jullie slachtoffertje-spelen-kraampje.
Oud 26 mei 2006, 22:51   #193
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
En voor de zoveelste keer: noem mij één manifestatie in Antwerpen die even succesvol was. Ik heb er nog altijd geen antwoord op gehad.
Ik wil de grootste hebben...
Oud 26 mei 2006, 22:52   #194
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wat een antwoord! Ik heb al meermaals herhaald dat ik iet geloof dat alle VB'ers racisten zijn, maar dat lezen jullie blijkbaar liever niet, want dat past niet in jullie slachtoffertje-spelen-kraampje.
Verlos je eens van je VB-fixatie.
Oud 26 mei 2006, 22:55   #195
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier Bekijk bericht
ik kom op straat omdat ik van plaats X naar plaats Y wil gaan.
Morgen in alle krantencommentaren, Ter Zake, het nieuws en op de Druivelaer:

"Het volk heeft gesproken : Wij willen van X naar Y".

Dagenlang indringende commentaren en uitgestoken vingertjes naar de schuldige van dat verlangen. De VRT nodigt alvast 12 ex-bankiers uit.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2006, 22:56   #196
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truder Bekijk bericht
Die is goed het signaal van de mensen die wegblijven.

Ik hoop dat u het snapt. De bevolking is het niet eens met de demoniseringsactie tegen het Vlaams Belang daarom blijven ze ook weg.

Ben het daarmee eens.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2006, 22:56   #197
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier Bekijk bericht
Ik wil de grootste hebben...
Nee, hoor, daar gaat het helemaal niet over. Maar het is nogal raar om een manifestatie een flop te noemen, wanneer er nog nooit een manifestatie in Antwerpen zoveel deelnemers heeft gehad. Dat is mijn punt.
Oud 26 mei 2006, 22:58   #198
Jos Verhulst
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door predator Bekijk bericht
1. M. B. HAD EN heeft een strafregister van hier tot in marokko.

2. Hij was/is een bekende en gekende drugshandelaar.

3. Het gaat hier absoluut niet om een racistische moord maar om een afrekening in ONDERMEER het "drugsmilieu".

.
In het interview op Indymedia zegt de moeder nochtans uitdrukkelijk: "Mijn zoon is altijd een correcte jongen geweest. Hij had geen strafblad en werkte". En ik heb nergens in de pers vermeldingen gezien ivm een strafblad vh Bouazza. Voor zo’n krasse bewering zou men toch een bron verwachten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Lees de rest even (het artikel). Dat "de dader" vuilbekt, daaruit zou je nog wat kunnen besluiten, maar verder gaat het blijkbaar om een ruzie tussen twee groepjes in die bar. Beide groepjes die nota bene elk uit een mix van autochtonen en allochtonen bestaan. Zie jij daar de average skinhead opduiken ?
Eigenlijk zie ik nooit ergens skinheads opduiken, maar dat zal wel het gevolg zijn van het feit dat skinheads en ik niet opduiken op dezelfde plaatsen. Ik probeer niet om me voor te stellen wat er zou kunnen gebeurd zijn. Ik merk wel dat door de moeder, de pers enz. met grote stelligheid over een racistische dader wordt gesproken, terwijl die dader eigenlijk hardnekkig buiten beeld blijft, terwijl Van Temsche juist wél de schijnwerpers volop op zich gericht kreeg. Hoe komt dat, vraag ik me af. De mogelijkheden lijken mij te zijn: (1) er is vanuit pc-standpunt iets loos met die dader, wat maakt dat men hem niet graag in de schijnwerper plaatst; of (2) er is itt tot de voorgewende stelligheid helemaal geen duidelijkheid over moord en dader (waarmee de optocht van vandaag grotendeels luchtbelkarakter zou krijgen, want het hele concept ervan is gestart met de racistische moord op Mohamed Bouazza), of (3) parket of politie weten veel, hebben pers en familie ingelicht, maar vragen nog discretie in het belang vh onderzoek. ’t Zal wel duidelijk worden mettertijd, zeker.
Oud 26 mei 2006, 22:59   #199
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Alé na al wat ik hier gelezen heb ,zou het wel goed zijn om eens het Veebee te zien op een andere mars waar ze duidelijk aan de mensen maken dat zij tegen racisme zijn,. of niet??
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2006, 23:07   #200
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Alé na al wat ik hier gelezen heb ,zou het wel goed zijn om eens het Veebee te zien op een andere mars waar ze duidelijk aan de mensen maken dat zij tegen racisme zijn,. of niet??
Ik denk dat de Belg , en eigenlijk alle Europeanen graag eens een mars zouden zien waarin moslimallochtonen zich klaar en duidelijk afzetten van het moslimterrorisme en andere vormen van islamitische onverdraagheid zoals de inperking van de vrijheid van meningsuiting - cfr cartoonaffaire. Zodat Ayaan Hirsi Ali en de journalisten/cartoonisten van die Deense krant misschien weer zonder bodyguards op straat kunnen rondlopen.
Knorretje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be