![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u in deze moeilijke periode bereid uw steun te betuigen aan het Vlaams Belang ? | |||
Ja, als trouwe Vlaams Belang kiezer betuig ik mijn onvoorwaardelijke steun aan het Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
28 | 62,22% |
Ja, los van mijn kiesgedrag ben ik bereid mijn morele steun te betuigen aan het Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
17 | 37,78% |
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Gelieve niet alle Vlaamsnationalisten aan het VB te linken. Dank u wel.
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Multicultureel? Neen! Multiraciaal? Ja! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
HIERBIJ BETUIG IK MIJN ONVOORWAARDELIJKE STEUN AAN HET VLAAMS BELANG. Ook al zijn er nog 1000 stille marsen, zelfs nu meer dan ooit ! MET NATIONAAL SOLIDARISTISCHE GROET MAX Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 27 mei 2006 om 18:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 27 mei 2006 om 18:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Indd, en nog veel meer dan je zou durven denken!
Er zijn indd Vlaamsnationalisten die er nog niet aan denken ooit op het VB te stemmen; wel ik ook niet. NOOIT, JAMAIS, NEVER!!!
![]() |
#29 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ze hebben al genoeg bewezen hoe vlaams dat ze zijn Laatst gewijzigd door vjeeke : 27 mei 2006 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]() De uitspraak van De Gucht over de verantwoordelijkheid vh VB in die moord was inderdaad nogal overdreven, behalve als hij zou kunnen bewijzen dat het VB oproept tot geweld tegen vreemdelingen. Steun uitspreken vind ik wel een beetje veel gevraagd. Hirshi Ali zou ik steunen, Filip Dewinter niet. Ik hou niet zo van populisten.
![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hirsi Ali de illegale vreemdelinge wiens geest bovendien verdorven is door het zionisme, het ultra liberalisme en het Yankee-gedachtengoed. Wat mij betreft niets beter dan Abu BlaBla uit Antwerpen. Terug naar centraal Afrika, aub.
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 27 mei 2006 om 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaams-nationalisten binnen het Vlaams Belang?
![]() Hoe breng je de superioriteitsleer van het VB in overeenstemming met het anti-imperialistische van het volks-nationalisme? Hoe breng je het liberalisme van het VB in overeenstemming met collectivisme van de nationale verbondenheid? Hoe breng je het conservativisme van het VB in overeenstemming met de anti-feodale strijd? VB en Vlaams-nationalisme, het zal nooit goed samen gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() Ok, excuses aan die drie anderen.
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Klinkt toch als een betrouwbare partij hé? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Ik stem niet voor een partij die o.a. het totaal niet begrepen heeft op homo's, zou maar al te dom zijn om tegen mezelf te stemmen me dunkt.
Ook héél interessant om te lezen is het weekblad Humo en niet hoor ik de VB adapten al zeggen, wat een linkse brol maar deze week stond er daar een héél interssant artikel in waaruit blijkt dat m'n in héél wat gevallen alles met de mantel der liefde bedekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
dat is een wijze opmerking. Maar ik blijf rotsvast geloven dat het in de loop van de voorbije decennia (sinds mei 68.) verlinkste België terug naar rechts moet opschuiven. En wanneer een pendel teveel naar één kant is doorgeslingerd, moet je hem met een 'extreem' forse ruk terug naar het midden krijgen. Het meest geschikte instrument daarvoor is mijn inziens het Vlaams Belang. At your service Laatst gewijzigd door bob. : 27 mei 2006 om 21:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Nee!
![]() |
#40 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
------ U vergist zich schromelijk bartje. Waar jij de informatie vandaan haalt om te zeggen dat het VB tegen homo's is mag een raadsel zijn. De partij heeft helemaal niet tegen holibi's , maar behoudt het huwelijk en kinderen opvoeden voor hetero gezinnen omdat het gezin de hoeksteen van de samenleving is, en ook omdat een kind de luxe van een moeder en vader moet hebben. Diep in je eerlijkste binnenste zal je ook moeten onderkennen dat daar een gezonde logica in zit. Voor de rest doen mensen met hun sexuele voorkeur wat ze willen. Tenzij we spreken van kinderen en minderjarigen,.....handen af daarvan !!! At your service |
|
![]() |
![]() |