![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Minister-President
|
Loopt al met 80 posts op MAATSCHAPPELIJKE
|
|
|
#102 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Met de naam 'Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit' komt deze partij op in Nederland. Hun programma laat weinig aan de verbeelding over. Neem zelf maar eens een kijkje. http://www.nvd.nu/prog_mei_2005.html
Links zeurt vaak over het extremisme van bepaalde rechtse partijen, maar zouden beter eens in eigen boezem kijken! Deze partij, en hun programma, is naar mijn mening een schande voor een beschaafde maatschappij. Wat denkt u hierover?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
#104 | ||
|
Parlementslid
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
LEES UW POST!!!
neuken doe je alleen als die ander ermee instemt. punt! Kan een 12 jarige er niet mee instemmen? De mening van een 12 jarige is niet belangrijk, wel die van zijn ouders. Punt! wat moet ik hier uit opmaken? Als de ouders het ok vinden mag het ? Of wat is uw bedoeling? |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Minister-President
|
Situatie per situatie bekijken, persoon tot persoon, je kan toch best wel met je zoon/dochter en haar vriend/vriendin over deze dingen praten. Daar hoeven toch niet noodzakelijk regeltjes bij te komen die voor iedereen moeten gelden?
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Minister-President
|
neen, als je mij kent (of mijn posts leest) zul je wel zien dat ik altijd genuanceerd en redelijk ben.
Trouwens, ik wil die "genuanceerde ouder" weleens ziens als zijn kind met een 60 jarige vriend mee naar huis komt... |
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
hardkoppig vandaag? |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Vreemdeling
|
Dat lijkt me meer een sekte dan een partij. Zoiets als getuigen van Jehovah
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Erger nog, vind ik.
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Enkel nog wachten op de strekking van de politici die hun handtekening gezet hebben die het mogelijk maakt dat dergelijke partij opgericht kan worden. Hier zitten er wel een paar die dat met veel plezier zullen opsnorren.
Laatst gewijzigd door Riksken : 30 mei 2006 om 20:15. |
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
een concrete situatie: 12 jarig kind: papa, ik wil met mijn 58 jarige leerkracht seks hebben, hij is zo een lief meneer. papa: onmogelijk. Punt. 12 jarig kind: maar het kind van de buren mag het wel...ik wil het ook. papa: (krijgt hartattack en valt dood neer). |
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Komaan seg !!
|
|
|
|
#116 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
gelukkig maar. Maar waarschijnlijk gaat het in die bekende gevallen om gestoorde mensen. Een psyschisch gezonde ouder laat zijn 12 jarig kind geen seks hebben. Zelfs niet met een ander 12 jarige, laat staan 62 jarige. |
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Vreemdeling
|
Ik hoop dat in Nederland niemand zo geschift is om op die partij te stemmen.
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Minister-President
|
|
|