![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ge probeert u te beteren >> uw situatie verbeteren
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#145 |
Minister-President
|
![]() Maar mensen worden vaak GEDWONGEN om een job aan te nemen... of het is het schrappen van de uitkering... zelfs indien je daar als werknemer twintig jaar voor hebt afgedragen.
![]() |
#146 |
Minister-President
|
![]() Neen juist,maar u anderen blijkbaar wel nietwaar?
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goh das ook nog zoiets, situatie verbeteren...
Mss wel, maar langs andere kant ben ik ook wel gelukkig met iets minder van financiën, krijg er op ander manier vele meer voldoening van dat ik meer tijd heb voor mijn kinderen. Tis altijd makkelijk praten voor 2verdieners met kindjes. Ik moet het alleen doen en slaag daar eigenlijk goed in. Vroeger leefde ik om te werken, geld was het belangrijkste voor mij. Nu is dat wel helemaal anders. Er is meer in het leven dan werken alleen besef ik nu. En ik zal ooit wel terug aan de slag gaan, na opleiding liefst in de sector dat ik voor studeer, maar never ga ik mij nog uit de naad werken gelijk ik tot voor kort deed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
|
![]() Citaat:
Beke zoals sommigen het VB verketteren omwille de luide kreten van enkele neo-nazi's. Oh, der is toch nog zoveel werk aan de winkel (politiek dan)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Nope, daarom dat ik me zoveel mogelijk beperk tot wat ze zelf zeggen, en vragen stel als ik iets meer info wil. Lukt dat altijd? Nope, shit happens
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb tot hier toe al altijd mijne zeg gedaan en geen gevolgen gedragen. Kan ook niet anders, ze kunnen mij niet dwingen te gaan werken voor minder geld dan ik nu heb, of der zou nogal eens een vlieg aan de lamp zitten daar in de Somersstraat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Art. 23 Ieder heeft het recht een menswaardig leven te leiden. Daartoe waarborgen de wet, het decreet of de in artikel 134 bedoelde regel, rekening houdend met de overeenkomstige plichten, de economische, sociale en culturele rechten, waarvan ze de voorwaarden voor de uitoefening bepalen. Die rechten omvatten inzonderheid : 1° het recht op arbeid en op de vrije keuze van beroepsarbeid in het raam van een algemeen werkgelegenheidsbeleid dat onder meer gericht is op het waarborgen van een zo hoog en stabiel mogelijk werkgelegenheidspeil, het recht op billijke arbeidsvoorwaarden en een billijke beloning, alsmede het recht op informatie, overleg en collectief onderhandelen; 2° het recht op sociale zekerheid, bescherming van de gezondheid en sociale, geneeskundige en juridische bijstand; 3° het recht op een behoorlijke huisvesting; 4° het recht op de bescherming van een gezond leefmilieu; 5° het recht op culturele en maatschappelijke ontplooiing.
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 30 mei 2006 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je ze niet aanneemt, gaat uw dossier naar RVA, die keuren garantie uw weigering niet goed, en dan zijde vertrokken met een sanctie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
|
![]() Citaat:
Da's een deel van de problematiek, en die leenformules zoals visa, rondo, afbetaling op krediet.... da's vragen achter problemen, vooral bij jongere mensen, die denken van "hup, 't kan toch nie op" en voor ge het weet mag je alles afdragen.... En dan die lonen, als je ziet wat een werkgever moet betalen, en wat er overblijft finaal voor de werknemer... triestig ![]() België is volledig rot, en de politici weten belange nie wat te doen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker mensen die van niemand steun krijgen. En idd, ze maken het te makkelijk om aan geld te raken, en mensen zijn TE materialistisch, maar wat wil je? Heel de maatschappij draait om koop/verkoop. Geluk brengt het alvast niet mee. En de politiekers weten het maar al te goed, maar dat vult hun zakken niet genoeg!! Eigen portemonnee eerst bij die mannen, die zitten in hun villa's, ivoren torens en versterkte burchten en verliezen elk gevoel naar de mensen (hun voetvolk) toe. Daar komt het in grote lijnen op neer. Laatst gewijzigd door Duupje : 30 mei 2006 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Minister-President
|
![]() Lees nog is terug ik heb er iets bijgezet!
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allee omdat ge het zo lief vraagt zal'k dat eens doen
![]() Done, allemaal goed en wel, maar denk je dat ze daar bij RVA en/of VDAB echt veel rekening mee houden? Nog niet meegemaakt eerlijk gezegd, zelfs de vakbonden gaan daar niet tegen in, als werkzoekende trek je altijd aan het korste eind, wat er ook in de wet mag staan. Ze zullen nogal ne kop trekken as ge daar mee afkomt. ![]() Laatst gewijzigd door Duupje : 30 mei 2006 om 21:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Een dak boven uwe kop, een douche, eten & sociaal contact, meer heb je nie nodig om gelukkig te zijn, als je dat eenmaal inziet, dan ben je vertrokken (straks begin ik hier nog voor boedisme te preken ![]() Citaat:
![]()
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DAT zou nog niet zo slecht zijn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1)hoge kost door leveranciers 2)op die hoge kost nog eens zoveel BTW. Trouwens op alles betaal je Btw,zodoende dat ook de armeren onder ons hun deeltje meebetalen. Verhoog de koopkracht door een afschaffing van te hoge belastingen op arbeid of het hoge percentage Btw en men kan daar zijn winst halen. Voorts zeg ik hier nog eens dat er teveel geprofiteerd is van ons sociaal stelsel,maar dan meestal door diegenen die er niet aan hebben bijgedragen! maak zelf maar uit wie dat zijn.
![]() |