![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent op weg naar het kapitalisme ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je perceptie tezamen met wat mensen die me niet kunnen hebben, bedriegen je wel wat. Ik lees dezer dagen vooral lekkere spannende boekjes van Stephen King.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Minister-President
|
![]() Dacht je nu echt dat Kobaf zijn laatste pot ging wegschenken? Komaan zeg... Vintage 2005 Chateau Kobaf
![]() |
#145 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() wist btw niet eens dat ik perceptie had...
Laatst gewijzigd door cookie@vws : 31 mei 2006 om 02:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#148 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 mei 2006 om 02:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
Als ge er zo'n spel van blijft maken wilt ze subiet niet meer met u gaan eten ![]()
![]() |
![]() |
#150 |
Minister-President
|
![]() Vers en krokant nog altijd...
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik begin hier ferm honger te krijgen ondertussen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
|
![]() ok weet maar te zeggen waar en wanneer he. als dopper kan ik mij altijd wel vrijmaken
![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 mei 2006 om 08:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
ben ik eens geen droge europeaan weer niet goed zeker ![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() desnoods ga ik twee keer eten. erg vind ik dat niet.
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#156 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() en mijn diepe verontschuldigingen nog dat ik u nu nog moet gaan ruilen he ![]() maar wij zullen ook nog wel gaan eten ze - al wast dat ik het moet betalen ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 mei 2006 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verkocht aan wie?
Wie gaat gaan eten met de lady? |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
|
![]() ok en we gaan verder dan he
wie biedt voor een etentje met de uitermate lieftallige nynorsk. knap, intelligent, een vrouw van niveau waar je mee gezien wilt worden dus wie doet het eerste bod ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 mei 2006 om 10:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet wat mijn vrouw daar gaat van zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
|
![]() nynorsk heeft nu de pot confituur geruild voor een etentje met haar ( op haar kosten meen ik begrepen te hebben ) - dus ik mag nu met haar gaan eten. Dit voorrecht verruil ik evenwel verder aan de hoogste bieder he.
en ge gaat met meer moeten afkomen dan wat oud ijzer of nen verroeste fiets zelle want daarvoor ruil ik een etentje met nynorsk echt niet.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 mei 2006 om 10:52. |
![]() |
![]() |