![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De NV-A voorzitter van Gistel is [SIZE=3]aangeklaagd wegens het aanranden van sociaal zwakke vrouwen [/SIZE]aan wie hij flats verhuurde.
Dit schandaal komt na de corruptieboost in Knokke en de helft van Wallonië, gesjoemel in Sint-Joost en corruptie in Anzegem. Het is een fijne tijd in België.
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-VA-voorzitter Gistel voor de rechter
di 06/06/06 - Voor de correctionele rechtbank van Brugge is de rechtszaak begonnen tegen een gewezen gemeente- en OCMW-raadslid in Gistel. De man, nu nog plaatselijk de voorzitter van N-VA, moet zich verantwoorden voor zedenfeiten. Hij wordt ervan verdacht een vijftal vrouwen te hebben aangerand. De feiten speelden zich af in Oostende. De slachtoffers waren sociaal zwakkere vrouwen aan wie hij flats verhuurde. De openbare aanklager tilt zwaar aan de feiten. De betichte vraagt de opschorting van straf. ---------------- PS'er uit Sint-Joost stapt uit OCMW-raad ma 05/06/06 - In de Brusselse gemeente Sint-Joost-ten-Node heeft de lokale PS-voorzitter Roger Leclere twee fictieve woonplaatsen opgegeven om zijn politieke mandaten te kunnen uitoefenen. Dat heeft de RTBF gemeld. Op een van de adressen die de man had opgegeven stond er geen huis meer, op het andere woonde Leclere duidelijk niet. huis van Leclere (foto VRT) Leclere, die zitting heeft in het OCMW van Sint-Joost-ten-Node, heeft de feiten toegegeven en heeft ook beslist om ontslag te nemen uit het OCMW. Hij voelt zich betrapt en heeft spijt dat hij niet eerder heeft gereageerd. "Ik betreur dat ik er zelf niet aan gedacht heb om iets te zeggen, maar dat ontslaat mij niet van mijn fouten." Leclere overweegt ook nog om zijn mandaat als voorzitter van de lokale PS-afdeling op te geven. De man is ook auditeur bij het Rekenhof en voorzitter van de sociale huisvestingsmaatschappij van Sint-Joost-ten-Node. Volgens de RTBF is Leclere oveigens helemaal niet de enige politicus die een fictief adres gebruikt. -------------------- "Burgemeester Anzegem vroeg enveloppe" ma 05/06/06 - Burgemeester Victor Gerniers (Eendracht) van Anzegem heeft bemiddeld in een bouwdossier waarin sprake is van smeergeld. Dat zegt bedrijfsleider Johan Delrue, die ook voorzitter is van de VLD in Anzegem. Delrue (foto) wil een appartementsgebouw en bejaardenwoningen bouwen aan de Kruisweg. Johan Delrue (foto VRT) Burgemeester Gerniers zei tegen Delrue dat het de gewoonte is dat er een enveloppe met geld gegeven wordt om een bouwvergunning te krijgen. Hij sprak in telefoongesprekken over 2.500 euro en later over de helft. Delrue heeft opnames van die gesprekken. In de zaak wordt ook een ambtenaar van de dienst Stedebouw in Brugge genoemd. Hij wordt sinds enkele maanden verdacht van passieve corruptie in bouwdossiers. Het parket van Brugge onderzoekt de zaak. Burgemeester Gerniers reageert voorlopig niet op de aantijgingen. [SIZE=5]DIT LAND IS ROT TOT OP HET BOT[/SIZE] Laatst gewijzigd door lombas : 6 juni 2006 om 10:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat is dat, "sociaal zwakkere vrouwen"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen flauw idee. Kansarmen zeker, die bij hem tegen een sociaal tarief konden huren...
De surplus hadden ze waarschijnlijk niet ingecalculeerd. Het is te zien dat de verkiezingen eraan komen. Alle schandalen van de voorbije zes jaar komen nu naar boven. En het ziet er erg uit. Heel erg.
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() Het VB is hiervoor moreel verantwoordelijk. Meer bepaald de kiezers van het VB hebben die partij sterk gemaakt, en zo hebben zij mee het klimaat gecreëerd waardoor dit allemaal mogelijk werd. Het is allemaal klimatologisch en het VB heeft de morele schuld. Ik hoop dat iedereen nu kan zien waartoe extreem-rechts leiden kan.
WIJ LEVEN NIET IN EEN DEMOCRATIE, WIJ LEVEN IN EEN PARTICRATIE Laatst gewijzigd door Jos Verhulst : 6 juni 2006 om 11:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn alle gistelse NVA kiezers nu ook vieze sexueele misbruikers Karel ?
of moeten we dat anders zien, en waarom ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is Karel?
![]() |
![]() |
#9 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De spreekwoordelijke Karel, natuurlijk.
Nee, ik denk De Gucht, eigenlijk En ja, je moet dat anders zien, idioot, want zolang N-VA'ers niet publiekelijk oproepen tot het misbruiken van vrouwen zijn zij niet verantwoordelijk. In tegenstelling tot het VB, dus |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Schepen
|
![]() eens benieuwd wanneer ons kareltje en guyke daarop iets gaan zeggen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb nog nooit een VB er horen oproepen, tot het overhoop schieten van vrouwen en kinderen anders, gij wel ? (en nee ik gun u het plezier niet u ook een idioot te noemen... ) Dus, kom mij maar nekeer uitleggen, waarom bij het VB wel en dus bij de NVA niet ? Als Kareltje de gucht ,dus konsekwent is, dan noemt hij de NVA ers nu, viezeriken die met hun poten niet van sociaal zwakkeren kunnen blijven. Straffer nog, ook CD&V ers, want die zijn gekarteliseerd, ![]() Om u maar eens te illusteren, tot wat de idioote denkbeelden van debiele ministers van buitenlandse zaken zoal kunnen veroorzaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Waar blijft nu Vandelanotte met een uitspraak als "Mocht het mijn vrouw geweest zijn, ik zou direct wat NVA'ers in elkaar gaan kloppen".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik herinner me het niet zo goed maar ik dacht dat het gebeurde tijdens een VB meeting ivm Veiligheid. Je weet wel met op de achtergrond dat kinderhandje enzo
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Burger
|
![]() Dat wilden die sociaal zwakkere vrouwen daar in Oostende misschien ook en voegde die N-VA-voorzitter daarom met plezier de daad bij het woord...
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: