![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zo kunnen de Vlamingen die menen het slachtoffer te zijn van Rasisme, zich ook laten verdedigen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
Buiten het feit dat mijnheer Dewinter mij indertijd duidelijk heeft laten verstaan,dat de naam van het Vlaams Blok op het internet niet mocht gebruikt worden tijdens het proces(zijn exacte woorden''u wil een forum openen,terwijl wij juist al onze fora willen sluiten'') ![]() Buiten het feit dat men het programma heeft aangepast. Buiten het feit dat men in deze periode, bepaalde leden aan de deur heeft gezet. Buiten al deze inspanningen heeft het Vlaams-Blok ook een anti-racismelijn geopend om iedereen duidelijk te laten blijken dat het Vlaams Blok zeker geen racistische partij is. ![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bij de Antwerpse flikken zitten veel racisten, das algemeen bekend. Dit verwondert mij helemaal niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Ik weet wel,dat de meeste agenten in Antwerpen die ik persoonlijk ken(groot aantal)dat deze mensen steeds op het Vlaams Blok stemmen.
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() we zijn nu al een tijdje verder, hoe is de situatie nu, is het onderzoek nog bezig of werd het dossier vertikaal geklasserd ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() de politie word gewoon in de steek gelaten door de politici,drugsdealers worden eerder geloofd dan agenten,opgepakten wegens criminele feiten lopen binnen het halfuur terug buiten,ge zoudt voor minder gefrustreerd geraken,inplaats van de politie af te breken zou men hun moeten steunen door en door dun,want wanneer er dan ergens eens serieus moet worden ingegrepen,wie kan dan op zijn bakkes laten slaan,inderdaad de politie.
![]()
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() er zijn overal mensen die van hun positie misbruik maken,o.a.onze regering met de belastingverhoging,ik wil de politie daarom niet goedpraten,maar ik kan mij heel goed voorstellen dat men z'n zelfbeheersing al eens verliest,wanneer men criminelen oppakt,en dan hun gelach en pesterijen moet verdragen,omdat zij heel goed weten dat de politie bijna aan handen en voeten gebonden is door al die reglementen en wetten.ten voordele van criminelen.
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
Gouverneur
|
![]() ik ben eens nieuwsgierig,wat je zou zeggen,wanneer er zich niemand meer zou aanmelden om bij de politie te gaan,omdat ze het toch op voorhand weten welk vlees ze in de kuip hebben,zoiets kun je op alle beroepen toepassen,,iedereen die ergens gaat werken weet meestal waar hij voorstaat,maar in deze tijd is er voor niets of iemand nog ontzag
.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() Maar dat is een detail waarover onze beterweters nu in alle stilte zwijgen.
![]() Wat zou er gebeuren moest de opgepakte commissaris zeggen dat hij door het lint is gegaan omdat hij (als homo) uitgelachen werd door die opgepakten ? ![]()
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |