![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
grotere kuddes vielen uiteen. Sedert de oertijd en nu hebben de meeste mensen de evolutie doorgemaakt, en een van die zaken die geëvolueerd zijn is dat we nu ruimer denken dan die 50 mensen uit dezelfde kudde. Jammer genoeg blijven er ook nog een hoop steken in die oermentaliteit ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() leuke draad, ik denk dat ik die morgen eens rustig galezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wanneer zal Pelgrim iets zinnigs vertellen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zie evenwel dat u zelfs op die domme vragen geen antwoord weet ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja ?
U toont u zich hiermee echt niet van uw intelligenste kant, zelfs een dommerik als ik doorziet zoiets ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
|
![]() Lees uw eigen ideeën eens en kom me dan eens vertellen hoe "verdraagzaam" u tegenover mij staat. Moet ik U dan ook tolereren? Zo kunnen we bezig blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
|
![]() Hier ziet een een voorbeeld van linkse "verdraagzaamheid". Het zijn dus deze mensen die de wetten stellen over hoe we ons tegenover anderen moeten gedragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
|
![]() Groepsdier, want we kennen taakverdeling. Kleine nuance
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
eigen beweringen onthouden ook al niet ![]() Oorspronkelijk bericht door PelgrimForever ![]() Snijden in de hersenpan tot ik uw gedachtengoed deel ? Als je genoeg snijdt zou het er van komen, geef ik toe ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
dat we als eenzaten door het leven gaan, niet ? ![]() Citaat:
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler Laatst gewijzigd door PelgrimForever : 10 juni 2006 om 14:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
|
![]() Citaat:
Een kudde is zoiets als schapen. Tuimelt er 1 in de afgrond, gaan ze allemaal mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
massahysterie noemt zoiets bij mensen. Een berucht Belgisch voorbeeld is heizeldrama ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |||
|
![]() Citaat:
Linksen en marxisten houden de vrijemeningsuiting zeer hoog in het vaandel: ze zijn zelf voldoende keren slachtoffer van vervolging geweest, om te weten wat die waard is. Het is soms enorm hoe twee systemen die elkaar bekampen, kunnen contrasteren. Tijdens de Spaanse Burgeroorlog, van 1936-1938 was net het onderscheid tussend e twee kampen inzake burgerbevolking enorm. Van zodra de Natrionalisten een dorp of stad veroverden volgden er enorme repressiemaatregelen. Priesters, burgemeesters, notarissen of wie ook [SIZE=3]legden zeer vaak al lijsten[/SIZE] aan over wie moest worden neergeschoten, gevangengezet etc. De Nationalisten beschouwden links als een ziekte die uit het Spaanse lichaam moest worden geëlimineerd. Toespraak van generaal Queipo de Llano, van 19 augustus 1936: Citaat:
Ik wil niet naïef zijn. Er zijn in Republikeins gebied massamoorden gepleegd. Maar niet op de schaal dat de Nationalisten het deden, niet systematisch en niet omwille van een mening alleen. Veelzeggend in deze is de houding van beide partijen rond de kwestie van verkrachtingen: de Nationalisten gebruikten verkrachting als vergeldingsmiddel, als wraak, en dit onder aanmoediging van de hogere leiding. Toespraak van de zelfde Queipo de Llano: Citaat:
![]() |
![]() |
#296 |
|
![]() de huidige 'communistische regimes' zijn stalinstische misvormingen ervan.
![]() |
#297 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#298 | |
|
![]() Citaat:
en na het herstel van het kapitalisme is de Russische KP ook verboden geweest (ik weet niet of het nu nog het geval is).
![]() |
![]() |
#299 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.marxists.org/nederlands/l...utie/index.htm Citaat:
![]() |
![]() |
#300 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hijzelf is al geëxcommuniceerd door het Vaticaan, staat op de staatslijst van gevaarlijke sekten, maar doet gewoon zijn gangetje en wordt rijk op de rug van de stakkers die denken dat hij hen heil zal brengen. Voor mij part moet de staat ingrijpen in zo'n gevallen voordat hij meer onheil aanbrengt.
![]() |