![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Banneling
|
![]() Op een mooie zomerdag (lees, het was guur weer en ik verveelde mij) bedacht ik het volgende (in feite, ik zalg 'van maerlant' staan, en ik dacht, wie was dat nu weer?): waarom eens niet een topic beginnen 'wie was...?'
De bedoeling is de volgende: u kiest een persoon die u admireert of waar u een hekel aan heeft. En u legt kort uit waarom. Het zou enorm geapprecieerd worden als u er daarbij in slaagt objectief te blijven (wat de feiten betreft) alsook eens 'Van Maerlant' kiest. Probeer kort te blijven, maar niet te kort, want dat Caesar een Romeins veldheer was weet iedereen wel al. Als dit geen dolle pret is??!![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door MaXiMuS : 4 oktober 2005 om 21:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() geen dolle pret dus?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() nogthans kan roddelen best plezant zijn.
alleen is het niet zo tof, als men het onderwerp ervan uitmaakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() moede keer weten
diene phoebe hé ... awel... op ne goeie keer ... roddel roddel |
![]() |
![]() |