![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Heb ik Hans zijn gevoelige snaar gevonden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Of die andere keer aan de Vlaamse Kust. Mijn vader komt een winkel binnen om boodschappen te doen. Hij komt naar de kassa en vraagt iets aan de kassierster in het Frans. Antwoord van de kassierster : "We dienen geen Franstaligen". Mijn vader komt uit die winkel zonder zijn boodschappen en vertelt ons het verhaal. "Ik ga die boodschappen doen", zei ik. Ik keer dus terug naar dezelfde winkel, doe dezelfde boodschappen en komt naar de kassa. Ik betaal en zeg niets. Ik open de deur van de winkel en roep met een grote glimlach : "Au revoir et bonne journée!!!!". De kassierster, zeer boos, staat op richting mij maar ik heb al de deur gesloten en ben al weg met mijn boodschappen. Moraal van het verhaal : men moet lachen met hun ouderwetse folklore.8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als beiden waar zijn en meer dan blablabla dan ben je nog zieliger dan ik dacht 8)
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() amaai zeg, een echte held in ons midden. In groep durven Frans praten aan de IJzertoren. Hebde van de keuning nog geen madolle gekregen daarvoor?
Enne.. vlaamsgezinde voorwerpen? 'k Wist niet dat voorwerpen een ideologische overtuiging hadden.... Laatst gewijzigd door De Knut : 13 juni 2006 om 14:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Om me even aan uw taaltje aan te passen:
Vindt U normaal franskiljon in Vlaanderen spreken Vlaams en niet Frans zoals Vlaming in Luik niet spreken Vlaams maar Frans? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Si j'ai envie de parler Français en Flandre, je le fais. Et si t'es pas content, c'est le même prix.8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als Quix dat een probleem vindt, lijkt ze me rijp te zijn voor een klacht bij het CGKR.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Frankrijk en Wallonië zou ik het volstrekt normaal vinden dat ik mij aan de plaatselijke taal moet aanpassen, maar in Vlaanderen en Brussel zal noch de winkeleigenaar noch de restauranthouder één eurocent aan mij verdienen die mij weigert in mijn eigen taal te bedienen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 13 juni 2006 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() SPIRIT wat is dat nu ook al weer??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [SIZE=5]S[/SIZE]eems
[SIZE=5]P[/SIZE]romising [SIZE=5]I[/SIZE]n [SIZE=5]R[/SIZE]eality [SIZE=5]I[/SIZE]t 's [SIZE=5]T[/SIZE]rash
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan verwondert het Hans dat zijn franskiljonse club niet meer dan 13.000 stemmen haalt in heel Belgique...
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je ziet dat dikke nullen, dikke nullen blijven. Daar verandert het feit dat de media het spel lijken mee te spelen geen zak aan.
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |