![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, een dt-fout schrijven in een zelfverzonnen woord, hoe is 't mogelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De BUB toont zich weer eens van zijn meest intelligente kant... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Minister-President
|
![]() En voor jou dezelfde opmerking als degene die ik naar Patriot toe maakte...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga eens iets nuttig doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Minister-President
|
![]() Hmm, de ketel verwijt de zwarte dat hij pot is...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet gij nergens postjes gaan weigeren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Minister-President
|
![]() Zijn het geen examens? Moet jij niet studeren? Of is er vanavond een cantus bij het BUB-triumviraat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De haat zit precies diep hé, Rudy.
En doe geen moeite om iets zogenaamd "geestig" over medelijden neer te pennen nu, dat is toch al te voorspelbaar. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En medelijden? Dat heb ik inderdaad erg lang met jullie gehad en ik vertaalde dat verkeerdelijk in sympathie... Goed dat ik daar over ben! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Schepen
|
![]() Het is een feit dat Dauphin Arts & Mannequins zijn oorsprong vond in 2000, het bericht dat U ten berde brengt is van 2001, daar hebt U een punt...maar de politieke carriere begon reeds in 1994, dus begrijp ik niet wat U wil aantonen.
Indien U het wil volledig weten: Ruben volgde reeds kunstopleidingen van zijn 6de levensjaar (schilderkunst, architectuur...vele van zijn oeuvre was toen al politiek geïnspireerd) zijn publieke optredens begonnen pas in 2000 via Dominique Models Agency én Dauphin Arts & Mannequins...en die zijn dus pas gaan vorm van bekendheid genieten sinds 2005... |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat voor een 'politieke' carriere.
Op je 18-de komt je op voor de VLD in Brugge. Vier jaar later wordt je eruit gezwierd door VHS himself. vervolgens 'soliciteer' je bij Vivant én de CD&V, 'onderhandelt' met een ex.VB-er en 'kiest' uiteindelijk voor de BUB. Van een polieke carriere gesproken! ![]() Hopelijk voor jou is je 'artistieke' carriere succesvoller dan je politieke. Misschien ga je op artistiek vlak de dochter van advokaat Demal wel achterna, maar die bleef zoals het schoenmakers past bij haar leest. Ik herinner me nog heel goed hoe papa Demal zijn artistieke dochter (o.a. via een optreden ter gelegenheid van een miss Limburg verkiezing!) naar de top van het artistieke firmament bracht. Ze is intussen zelfs ambassadrice van Unicef. Zij had echter, buiten een vader met veel geld en invloed, ook nog het nodige talent. Bovendien gebruikt ze vlot de 'universele hoftaal'. Een niet te onderschatten voordeel in zowel de Belgische 'art' als de politieke wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De knuppel in het hoenderhok
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk maar: http://blog.schuppe.be/post/324 Zo zie je maar ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij zal bubben zoals wij allemaal al 175 jaar gebubt zijn. Nèm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door zorroaster : 14 juni 2006 om 05:04. |
|
![]() |
![]() |