![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#62 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Partijlid
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Tömmchen : 13 juni 2006 om 22:38. Reden: figuur kwam er niet door |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als NVA'er ben ik zeer blij met deze woorden van Marc Demesmaecker, want ik erger mij al jaren aan de haat die Bart De Wever koestert voor het Vlaamse Belang. Ik besef dat hij het niet gemakkelijk heeft met het belang dat in antwerpen met een hete adem in zijn nek hijgt, maar dat is geen excuus om onze belangrijkste bondgenoten in de Vlaamse zaak uit te sluiten.
Persoonlijk ben ik voor een grote samenwerking met het Vlaams Belang. Ik zou niet liever willen dan na de volgende verkiezingen een coalitie zien. Misschien opent dat de deuren naar een nationale coalitie, waar we een serieuze hap uit België zouden kunnen nemen. Er is slechts één probleem, zoals Marc en Bart ook aanhalen. Het wederzijdse verwijten moet stoppen. Niet alleen Bart zijn haat tegenover het VB, maar ook de scheldtirades waarmee het VB zo vaak tegen de NVA losbarst. "Vijgen en garnalen," het zijn niet echt lovende termen. Laatst gewijzigd door lomeanor : 14 juni 2006 om 07:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hilarisch!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet er zo goed als zeker dat, als de N-VA de daad bij het woord voegt en het CS opheft, de wederzijdse scheldtirades tot hetzelfde verleden zullen behoren als het CS zelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Elementaire wiskunde: Kamer: 18 zetels + 1 zetel = 19 op 88 Vlaamse zetels (25 tekort) Vlaams Parlement: 32 zetels + 6 zetels = 38 op 124 zetels (24 zetels tekort) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zou Marks schorsingsbrief al gereed liggen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En mag daar mee samengewerkt worden? Ja, dat mag volgens CD&V-er JL.Dehaene die dank zij het FDF burgemeester is in Vilvoorde. En mag iedereen met die JLDH samenwerken? Natuurlijk wel 'mits duidelijk afspraken' !!?? Laatst gewijzigd door luc broes : 14 juni 2006 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister
|
![]() Met veel ergernis keek ik zonet naar een heruitzending van Ter Zake.
Ik mijn naïviteit had ik gehoopt dat BDW een blijk van goede wil zou tonen door MDM een duwtje in de rug te geven. Helaas, niets was minder waar. Op alle vragen die Brakke hem stelde, kregen we niet één duidelijk antwoord. Bart toont dikwijls zijn meesterschap door ons te doen geloven dat hij iets gezegd heeft, en als we het niet begrijpen zal het wel aan ons liggen. Deze keer kon zijn woordenstroom hem niet redden. Het enige wat hij duidelijk gezegd heeft, is dat hij een groot tegenstander van het Vlaams Belang is (weet nog altijd niet waarom). Ook zijn frustraties kon hij niet langer verbergen. Hoe dan ook, als mijn partijvoorzitter zo hard zou zitten zweten met niet eens een rood waakvlammmetje aan zijn schenen dan zou ik beschaamd zijn. ![]() Multicultureel? Neen! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog is België niet verloren,
Zolang wij leven, wat een vreemde mogendheid ons ontnomen heeft, Nemen wij met de sabel terug. Wij gaan over de Schelde, over de Maas Wij zullen Belgen blijven, Onze vorsten gaven ons het voorbeeld, hoe je moet overwinnen. Zoals zij naar Brussel Over de zee terugkeerden, Om het vaderland te redden Na de Duitse invasie. (Vrij naar Mazurek Dąbrowskiego)
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() België Barst!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kan je niet nog eens zo'n invasie afspreken?
Het lijkt me dat het vaderland dat hard nodig heeft om zich opnieuw te kunnen legitmeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Theoretisch maximum is in dit geval 88. Als daarvan de helft of meer in handen komt van (Vlaamse) independentisten, is er legitimeit om af te scheiden volgens de geest van het zelfbeschikkingsrecht der volkeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |