![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel kandidaten waren er buiten BDW?
![]() |
![]() |
#82 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee, als alle muren rond je wegvallen zullen Hans1, Patriot en Ruben Cottenjé nog steeds zij aan zij met je staan. Hoewel ik bij die laatste wel mijn vragen heb.
Laatst gewijzigd door baarle : 15 juni 2006 om 08:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Komaan jongens, je beseft toch wel dat een voorzitter van een partij best wel negatief mag staan tegenover een andere, zeker in verkiezingsstrijd. Ik verwijs nogmaals naar SPa en VLD...
Ga eens na wat er zou gebeuren als Van Hecke bv. dag na dag de handelingen van de N-VA in de bloemetjes zou zetten... Ge eens na wat er zou gebeuren als Somers na elke quote van Vandelanotte zou zeggen: "dat vind ik nu ook zie!"... Hoe je het nu draait of keert: Ja, de N-VA staat dicht bij het VB qua streefdoel, maar! het is niet hetzelfde. Leer gewoon eens aanvaarden dat N-VA geen onnozele uitloper is van het VB. Dat is arrogant en kortzichtig. Net zoals het CS. Ik blijf propaganderen voor een minderheidsbestuur met steun vanuit het VB. Dat zou een goede weg inslaan zijn voor Vlaanderen.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 15 juni 2006 om 09:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het wel hypocriet enkel het VB te beschuldigen van ondemocratische voorzittersverkiezingen terwijl de eigen partij precies dezelfde methodes gebruikt.
![]() |
![]() |
#87 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() --
Laatst gewijzigd door baarle : 15 juni 2006 om 09:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() --
Laatst gewijzigd door baarle : 15 juni 2006 om 09:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() --
Laatst gewijzigd door baarle : 15 juni 2006 om 09:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar daar is nog geen begin van te zien. Dat is de schuld van VB én NVA. Als principieel partijloze ben ik dat gedoe kotsbeu en overweeg sterk om voor de eerste keer in mijn leven geen enkele stem meer uit te brengen op een zich Vlaamsnationaal noemende partij. Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 15 juni 2006 om 09:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was jij het trouwens niet die al de stuipen op het lijf kreeg als hij nog maar aan de gevolgen d�*cht voor de N-VA als ze het CS zou durven doorbreken? Waarom eigenlijk als jullie dat uitsluitend terwille van de Vlaamse onafhankelijheid zouden doen? Iedereen weet toch dat de N-VA geen xenofobe partij is? Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 juni 2006 om 09:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar wel makkelijker te verkopen, zowel internationaal (ik hoor niemand zeggen dat we niet mogen gaan skieën in Denemarken...) als binnenlands. En ik vermoed dat het voor het Belang ook beter zou uitkomen: het geeft hen de kans om nog even een schijn van maagdelijkheid op te houden.
Kortom: voor elk wat wils! |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Zelfs mijn vriendin vond dat in 2004 het VB in een coalitie zou kunnen gestapt zijn met CD&V/N-VA uit politieke logica terwijl zij zelf GROEN stemde laatst!. ![]() De theekrans bij Leterme kennen we al. Het was de eerste keer dat er naar het VB geluisterd werd. De kans is echter vrij groot dat de eisen die het VB stelde te groot waren. Ga niet zomaar uit van een "het was maar schijn" scenario. Men onderschat de christen-democratische drang om zelf de paarsen eens een hak te zetten. Het VB wou volgens mij gewoon geen compromissen zoeken uit schrik.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 15 juni 2006 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Is het mijn schuld dat jij niet kan tellen? Ik herhaal anders mijn antwoord: Evenveel als Frank Vanhecke er heeft elke voorzittersverkiezing (op één uitzonderlijke keer na)...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Nee. Bij de N-VA verkiezen de leden de voorzitter en het bestuur. Bij het VB verkiest de partijtop het bestuur, waarna het bestuur de partijtop mag verkiezen en de enige kandidaat tot voorzitter mag benoemen. Dat een radicale basisdemocrate als jij vindt dat dat "hetzelfde" is vind ik nogal vreemd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liefste N-VA'ers en VB'ers,
Ik vind het uiteraard best fijn dat jullie mekaar lekker afkatten o.a. met de ondemocratische interne structuur van jullie partijen. Toch heb ik jullie in deze topic allebei toegejuicht omwille van jullie houding t.a.v. het CGKR. Jullie kunnen dus ook zonder mijn gekuip flink 'gas geven' Denk daar de volgende keer aan, wanneer jullie er mij van beschuldigen stokebrand te zijn tussen de flaminganten. ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 15 juni 2006 om 21:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet echt. Een paar heethoofden gaan aan het roken. Maar ik denk dat zeker na de demarche van MDM, toch wat mensen aan het denken zijn gegaan. Robert t was daar al een avant-la-lettre voorbeeldje van. Zijn houding is de enige juiste. Die verwijt niemand iets. Die gaat gewoon resoluut voor samenwerking om de droom van een onafhankelijk Vlaanderen waar te maken. Misschien een zet die niets uithaalt, misschien wel. Hij heeft alvast een voorbeeldfunctie.
|
![]() |
![]() |