![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Banneling
|
![]() Zijn ze nu al doorgebroken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de flamingantenmonsters aan de 12miljard euro geraken waar de Walenmonsters al jarenlang op uit zijn zal er echter nog veel water naar de zee vloeien.
![]() |
#303 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent hier toch de spion, daar ben je toch zo fier op? 8)
![]() |
#304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik heb voorlopig nog steeds m'n buik vol van politieke partijen. 8)
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#306 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#308 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Men moet toch geen lid zijn van een partij om zijn ideologie te beleven, hans?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Staatssecretaris
|
![]() Shht, maak het hem nu toch niet te moeilijk, straks kiest hij het hazenpad weer voor de verandering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En je zat er nog maar in één....
![]() |
#312 |
Schepen
|
![]() ze zijn al doorgebroken in 1830, al voor 176 jaar dus...alleen zijn er nu reeds 26 jaar lang mensen die roet willen in het eten strooien van deze welvaartstaat die reeds 176 jaar iedere burger een welvarende toekomst kan garanderen...dus als we die 26 jaar kunnen vergelden zullen we terug op het goede spoor geraken en de doorbraak van 1830 verder zetten...niet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien denk ik daar in de toekomst anders over, maar momenteel voel ik me beter vanop de "zijlijn".
![]() |
#317 |
Staatssecretaris
|
![]() Ola, de ex-BUB'ers beginnen inderdaad een VU-scenario na te bootsen. Ben benieuwd wat daar van terecht gaat komen. En jij Kim, waar zou je dan eventueel puur hypothetisch naar toe trekken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2/ Vergeet niet dat, �*ls er in 1830 al iets is 'doorgebroken' dit dankzij Franse straatbendes was. 3/ Ben je de volgende 'vergeldingsactie' al aan het voorbereiden na het cordon sanitaire (niet toevallig een Frans woord) een reeks wetswijzigingen waaronder het uitschakelen van een volksjury, en een Gents nepproces waar jouw fraaie, de universele hoftaal sprekende vrienden, rechter en partij speelden? 4/ Als ik jou was ik zou maar wat inbinden want IK zal jou niet te hulp komen mocht er ooit een repressie voor 178 jaar Belgique komen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 16 juni 2006 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Louter hypothetisch zou ik misschien richting CD&V gaan, al spreekt VLD me ook wel enigszins aan. Dilemma ![]()
![]() |
![]() |
#320 |
Schepen
|
![]() [quote=Knuppel;1760967]1/ Dat Belgique een welvaartstaat is ligt niet aan Belgique maar aan Vlaanderen. Vlaanderen heeft nooit ooit maar iets van dit Vlaamshatend koningdom cadeau gekregen maar er als leeuwen voor moeten vechten....als de nederlandstaligen de franstalingen of tweetaligen niet hadden gehad liepen ze nog altijd met klompen...cadeau van Z.M.Léopold II is bijvoorbeeld stad Oostende (koningin der Badsteden) uitbreiding van Brugge (Stübbenkwartier + zeehaven), verfraaiing van Antwerpen (haven + centraal station)...en nog zo veel meer (voor de Belgen)
2/ Vergeet niet dat, �*ls er in 1830 al iets is 'doorgebroken' dit dankzij Franse straatbendes was.Die franse straatbendes die je bedoeld, waren dat de rijke zuidelijke provincies die de Belgische economie deden draaien met steenkoolmijnen en staal ? Terwijl ze in de noordelijke provincies aardappelen en varkens kweekten ? 3/ Ben je de volgende 'vergeldingsactie' al aan het voorbereiden na het cordon sanitaire (niet toevallig een Frans woord) een reeks wetswijzigingen waaronder het uitschakelen van een volksjury, en een Gents nepproces waar jouw fraaie, de universele hoftaal sprekende vrienden, rechter en partij speelden? Natuurlijk, het frans is de enige spreekbare taal. Met het Nederlands kom je in sommige gevallen niet verder dan de grenzen van je gemeente...alleen met het artificieel nederlands kan je nu wat gaan aanvangen, maar hoe lang bestaat het ? 4/ Als ik jou was ik zou maar wat inbinden want IK zal jou niet te hulp komen mocht er ooit een repressie voor 178 jaar Belgique komen.Ooh hoe onvriendelijk weer, het programma van de BUB sluit jou, als Belg, nochthans niet uit mocht België opnieuw economisch sterker worden als de federalisatie is afgeschaft...[/quote] |
![]() |
![]() |