![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Geef toe dat het een aardig experiment zou zijn: een witte muur waar een Belgische vlag op hangt, een tafel en een stoel en Hans1 die een toespraak houdt waarin hij stelt dat de Vlaamsnationalisten bijna uitgestorven zijn, het mediacomplot eindelijk doorbroken is, Brussel moet worden uitgebreid en de universele hoftaal weer beter moet worden onderwezen. Aan zijn zijde Ruben de Cottenjé met ditmaal wel kleren aan waarover nog steeds dezelfde tricolore band hangt, en die uitlegt waarom Leopold II gerechtigd was om Congolese handjes af te hakken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom probeer jij die afgehakte handjes uit de vorige eeuw te minimaliseren? De oorlog was toch ook uit de vorige eeuw en die herinner jij je maar al te graag. Voor het geval je het nog niet wist: dat onverdraagzame Vlaanderen heeft nooit Waalse handjes afgehakt maar ze steekt het volk dat de universele hoftaal spreekt nog altijd vele miljarden per jaar toe.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 16 juni 2006 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Lokaal Raadslid
|
![]() wereldvreemd die bubbers
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Schepen
|
![]() [quote=Knuppel;1760999]Waar heb jij gezien dat Baarle dweept met het onverdraagzame Vlaams-nationalisme? mijn excuses, daar ging ik gewoon van uit...ik neem indien niet waar, mijn woorden terug tegenover zijn persoon en bied dan ook mijn verontschuldigingen aan.
En waarom probeer jij die afgehakte handjes uit de vorige eeuw te minimaliseren? ik minimaliseer niet, ik plaats alleen in de tijdsgeest (waar zijn de echte Indianen dan ?), ik keur het dan ook niet goed en zou dan ook de eerste zijn die er tegen opstaat als wanneer het hedentendage zou gebeuren... De oorlog was toch ook uit de vorige eeuw en die herinner jij je maar al te graag. waar heb jij gzien dat IK jou herinner aan de oorlog uit de vorige eeuw ? Maar nu je er toch over begint...de taktiek van de Vlaams-Nationalisten ligt niet anders dan die van président A.Hitler... Voor het geval je het nog niet wist: dat onverdraagzame Vlaanderen heeft nooit Waalse handjes afgehakt maar ze steekt het volk dat de universele hoftaal spreekt nog altijd vele miljarden per jaar toe. Als dat Vlaanderen dan toch verdraagzaam zou zijn, waar klaag je dan over ? Honger misschien ?[/quote] |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan niet anders als je je in de kringen van de Belgische adel ophoudt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=BUB;1761011]
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#328 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Onrechtvaardigheid misschien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=Kim;1761015]Dat valt toch mee?
![]() |
#331 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=BUB;1761011]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De reden tot klagen ligt dan ook niet daaraan maar aan het feit dat Vlaanderen stank voor dank voor terug krijgt voor iets dat NOOIT, en ik zeg NOOIT, andersom was.
![]() |
![]() |
#333 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |