Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 juni 2006, 17:27   #321
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Ik vraag het u nog één keer, Hans. Waarom moet u zenddtijd krijgen? Geen enkele andere partij mag reclame maken op TV, waarom zou u het dan wel mogen?
Geef toe dat het een aardig experiment zou zijn: een witte muur waar een Belgische vlag op hangt, een tafel en een stoel en Hans1 die een toespraak houdt waarin hij stelt dat de Vlaamsnationalisten bijna uitgestorven zijn, het mediacomplot eindelijk doorbroken is, Brussel moet worden uitgebreid en de universele hoftaal weer beter moet worden onderwezen. Aan zijn zijde Ruben de Cottenjé met ditmaal wel kleren aan waarover nog steeds dezelfde tricolore band hangt, en die uitlegt waarom Leopold II gerechtigd was om Congolese handjes af te hakken...
Oud 16 juni 2006, 17:34   #322
BUB
Schepen

BUB's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar BUB
Standaard racisme

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Geef toe dat het een aardig experiment zou zijn: een witte muur waar een Belgische vlag op hangt, een tafel en een stoel en Hans1 die een toespraak houdt waarin hij stelt dat de Vlaamsnationalisten bijna uitgestorven zijn, het mediacomplot eindelijk doorbroken is, Brussel moet worden uitgebreid en de universele hoftaal weer beter moet worden onderwezen. Aan zijn zijde Ruben de Cottenjé met ditmaal wel kleren aan waarover nog steeds dezelfde tricolore band hangt, en die uitlegt waarom Leopold II gerechtigd was om Congolese handjes af te hakken...
Het is opmerkelijk hoe jij het opneemt voor die Congolesen van vorige eeuw en toch gelijk meedweept met het racistische en onverdraagzame Vlaams-Nationalisme, maar natuurlijk, congolese handjes zijn geen Waalse handjes...
BUB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2006, 17:41   #323
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BUB Bekijk bericht
Het is opmerkelijk hoe jij het opneemt voor die Congolesen van vorige eeuw en toch gelijk meedweept met het racistische en onverdraagzame Vlaams-Nationalisme, maar natuurlijk, congolese handjes zijn geen Waalse handjes...
Waar heb jij gezien dat Baarle dweept met het onverdraagzame Vlaams-nationalisme?

En waarom probeer jij die afgehakte handjes uit de vorige eeuw te minimaliseren?
De oorlog was toch ook uit de vorige eeuw en die herinner jij je maar al te graag.

Voor het geval je het nog niet wist: dat onverdraagzame Vlaanderen heeft nooit Waalse handjes afgehakt maar ze steekt het volk dat de universele hoftaal spreekt nog altijd vele miljarden per jaar toe.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 16 juni 2006 om 17:42.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2006, 17:46   #324
Diether
Lokaal Raadslid

Diether's schermafbeelding

Standaard

wereldvreemd die bubbers
Diether is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2006, 17:53   #325
BUB
Schepen

BUB's schermafbeelding

Standaard handjes

[quote=Knuppel;1760999]Waar heb jij gezien dat Baarle dweept met het onverdraagzame Vlaams-nationalisme? mijn excuses, daar ging ik gewoon van uit...ik neem indien niet waar, mijn woorden terug tegenover zijn persoon en bied dan ook mijn verontschuldigingen aan.

En waarom probeer jij die afgehakte handjes uit de vorige eeuw te minimaliseren? ik minimaliseer niet, ik plaats alleen in de tijdsgeest (waar zijn de echte Indianen dan ?), ik keur het dan ook niet goed en zou dan ook de eerste zijn die er tegen opstaat als wanneer het hedentendage zou gebeuren...
De oorlog was toch ook uit de vorige eeuw en die herinner jij je maar al te graag. waar heb jij gzien dat IK jou herinner aan de oorlog uit de vorige eeuw ? Maar nu je er toch over begint...de taktiek van de Vlaams-Nationalisten ligt niet anders dan die van président A.Hitler...

Voor het geval je het nog niet wist: dat onverdraagzame Vlaanderen heeft nooit Waalse handjes afgehakt maar ze steekt het volk dat de universele hoftaal spreekt nog altijd vele miljarden per jaar toe. Als dat Vlaanderen dan toch verdraagzaam zou zijn, waar klaag je dan over ? Honger misschien ?[/quote]
Oud 16 juni 2006, 17:55   #326
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dat kan niet anders als je je in de kringen van de Belgische adel ophoudt.
Oud 16 juni 2006, 17:56   #327
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

[quote=BUB;1761011]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Waar heb jij gezien dat Baarle dweept met het onverdraagzame Vlaams-nationalisme? mijn excuses, daar ging ik gewoon van uit...ik neem indien niet waar, mijn woorden terug tegenover zijn persoon en bied dan ook mijn verontschuldigingen aan.

En waarom probeer jij die afgehakte handjes uit de vorige eeuw te minimaliseren? ik minimaliseer niet, ik plaats alleen in de tijdsgeest (waar zijn de echte Indianen dan ?), ik keur het dan ook niet goed en zou dan ook de eerste zijn die er tegen opstaat als wanneer het hedentendage zou gebeuren...
De oorlog was toch ook uit de vorige eeuw en die herinner jij je maar al te graag. waar heb jij gzien dat IK jou herinner aan de oorlog uit de vorige eeuw ? Maar nu je er toch over begint...de taktiek van de Vlaams-Nationalisten ligt niet anders dan die van président A.Hitler...

Voor het geval je het nog niet wist: dat onverdraagzame Vlaanderen heeft nooit Waalse handjes afgehakt maar ze steekt het volk dat de universele hoftaal spreekt nog altijd vele miljarden per jaar toe. Als dat Vlaanderen dan toch verdraagzaam zou zijn, waar klaag je dan over ? Honger misschien ?[/quote]
BUB, met alle respect maar mag ik je vragen om gewoon te quoten en het rood achterwege te laten? (Is echt niet zo aangenaam om te lezen )
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2006, 17:58   #328
BUB
Schepen

BUB's schermafbeelding

Standaard rood

[quote=Kim;1761015]
Citaat:

BUB, met alle respect maar mag ik je vragen om gewoon te quoten en het rood achterwege te laten? (Is echt niet zo aangenaam om te lezen )
ik zal er rekening mee houden
Oud 16 juni 2006, 18:01   #329
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Maar nu je er toch over begint...de taktiek van de Vlaams-Nationalisten ligt niet anders dan die van président A.Hitler...
Waar is er ooit een president A Hitler geweest? Of bedoel je kanselier A. Hitler onder president Hindenburg? En welke taktiek bedoel je dan? Blinde aanvallen op seperatisten en voorstanders van een radikaal unitarisme is allesbehalve toepasbaar op Vlaams-nationalisten.

Citaat:
Als dat Vlaanderen dan toch verdraagzaam zou zijn, waar klaag je dan over ? Honger misschien ?[/quote]
Onrechtvaardigheid misschien?
Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2006, 18:03   #330
Tantist

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

[quote=Kim;1761015]
Citaat:

Dat valt toch mee?
Oud 16 juni 2006, 18:09   #331
BUB
Schepen

BUB's schermafbeelding

Standaard Hindenburg

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Waar is er ooit een president A Hitler geweest? Of bedoel je kanselier A. Hitler onder president Hindenburg? En welke taktiek bedoel je dan? Blinde aanvallen op seperatisten en voorstanders van een radikaal unitarisme is allesbehalve toepasbaar op Vlaams-nationalisten.

Wat was Hitler na de dood van Hindenburg misschien ?
Oud 16 juni 2006, 18:11   #332
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote=BUB;1761011]
Citaat:
Waar heb jij gezien dat Baarle dweept met het onverdraagzame Vlaams-nationalisme?
Citaat:
mijn excuses, daar ging ik gewoon van uit...ik neem indien niet waar, mijn woorden terug tegenover zijn persoon en bied dan ook mijn verontschuldigingen aan.
Ga jij altijd zo vlug van iets uit?

Citaat:
En waarom probeer jij die afgehakte handjes uit de vorige eeuw te minimaliseren?
Citaat:
ik minimaliseer niet, ik plaats alleen in de tijdsgeest (waar zijn de echte Indianen dan ?), ik keur het dan ook niet goed en zou dan ook de eerste zijn die er tegen opstaat als wanneer het hedentendage zou gebeuren...
Noch wat Leopold deed situeren in de vorige eeuw, noch er de Indianen bij sleuren vermindert de schuld van wat de voorvader van het Belgische vorstenhuis deed. Dat zijn niet meer of niet minder dat taktieken om de misdaden van LeopoldII te minimaliseren.

Citaat:
De oorlog was toch ook uit de vorige eeuw en die herinner jij je maar al te graag.
Citaat:
waar heb jij gzien dat IK jou herinner aan de oorlog uit de vorige eeuw ? Maar nu je er toch over begint...de taktiek van de Vlaams-Nationalisten ligt niet anders dan die van président A.Hitler..
.
Je hebt daar idd 36 posts mee gewacht en bent bij deze geslaagd.

Citaat:
Voor het geval je het nog niet wist: dat onverdraagzame Vlaanderen heeft nooit Waalse handjes afgehakt maar ze steekt het volk dat de universele hoftaal spreekt nog altijd vele miljarden per jaar toe.
Citaat:
Als dat Vlaanderen dan toch verdraagzaam zou zijn, waar klaag je dan over ? Honger misschien ?
De honger in Vlaanderen dateert van kort na de Belgische onafhankelijkheid van Nederland. Zoals ik al zei ligt het niet aan Belgique dat het vandaag anders is. Het ligt wél aan Vlaanderen dat er in Wallonië (nog)geen honger wordt geleden.

De reden tot klagen ligt dan ook niet daaraan maar aan het feit dat Vlaanderen stank voor dank voor terug krijgt voor iets dat NOOIT, en ik zeg NOOIT, andersom was.
Oud 16 juni 2006, 18:12   #333
BUB
Schepen

BUB's schermafbeelding

Standaard onrechtvaardigheid

Citaat:

als je alle onrechtvaardigheid wil aanpakken...begin dan niet over onze noordelijke en zuidelijke provincies te mekkeren, er is heus anders werk aan de winkel...een wat is dan zo onrechtvaardig, hebden de Vlaams-Nationalisten dat zelf niet gecreëerd misschien ? Splitsen, vergelijken en onrechtvaardigheid kweken...wil ik eens de onrechtvaardigheid interprovinciaal gaan vergelijken ?
Oud 16 juni 2006, 18:13   #334
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:

ik zal er rekening mee houden
Bedankt!
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2006, 18:14   #335
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
hebden de Vlaams-Nationalisten dat zelf niet gecreëerd misschien ?
Hoe dan?
Oud 16 juni 2006, 18:16   #336
Metternich

Standaard

Citaat:
Wat was Hitler na de dood van Hindenburg misschien ?
Führer. De functie van kanselier en president werd in zijn persoon gecombineerd tot leider van het Duitse volk.
Oud 16 juni 2006, 18:17   #337
Metternich

Standaard

Citaat:
wil ik eens de onrechtvaardigheid interprovinciaal gaan vergelijken ?
Begint u maar
Oud 16 juni 2006, 18:18   #338
BUB
Schepen

BUB's schermafbeelding

Standaard arm Vlaanderen

[quote=Knuppel;1761031]
Citaat:

Ga jij altijd zo vlug van iets uit?

maar ik kan in ieder geval mijn excuses aanbieden en toegeven dat ik fout was

Noch wat Leopold deed situeren in de vorige eeuw, noch er de Indianen bij sleuren vermindert de schuld van wat de voorvader van het Belgische vorstenhuis deed. Dat zijn niet meer of niet minder dat taktieken om de misdaden van LeopoldII te minimaliseren.

alsof jouw voorvaderen neen hebben gezegd tegen het goud dat het België opbracht, we waren de tweede rijkste staat van de wereld

Je hebt daar idd 36 posts mee gewacht en bent bij deze geslaagd.

en heb van jou geen excuses ontvangen, had ook niets anders verwacht

De honger in Vlaanderen dateert van kort na de Belgische onafhankelijkheid van Nederland. Zoals ik al zei ligt het niet aan Belgique dat het vandaag anders is. Het ligt wél aan Vlaanderen dat er in Wallonië (nog)geen honger wordt geleden.

De reden tot klagen ligt dan ook niet daaraan maar aan het feit dat Vlaanderen stank voor dank voor terug krijgt voor iets dat NOOIT, en ik zeg NOOIT, andersom was.

alsof Vlaanderen zijn dank niet opeiste alvorens dank gezegd te hebben
Oud 16 juni 2006, 18:19   #339
BUB
Schepen

BUB's schermafbeelding

Standaard Hitler

Citaat:
Führer. De functie van kanselier en president werd in zijn persoon gecombineerd tot leider van het Duitse volk.
dus toch président
Oud 16 juni 2006, 18:21   #340
BUB
Schepen

BUB's schermafbeelding

Standaard federalisme

Citaat:
Hoe dan?
door te splitsen en beide partijen evenveel te beloven en te vergelijken zijn ze er in gelsaagd om chaos te creëren en deze chaos gebruikt U nu als voorwendsel om het koninkrijk te doen "barsten"
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be