![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() En door de mensen een soort Belgisch-nationalistisch gevoel op te dringen, gaat iedereen met de voeten op de grond komen te staan, gaan de mensen geen lelijke villa's meer bouwen en gaan ze met mooie auto's rijden. U bent hilarisch, dit heeft helemaal niets te maken met Vlaams-nationalisme, dit is gewoon de waarden- en normenvervaging in de maatschappij. Als uw Belgisch volk zo graag Belgisch wil worden waarom stemmen ze dan niet voor uw partij, noch voor een andere belgicistische partij? Neem het nu eindelijk aan, wij verkondigen de mening van een groot deel van de Vlamingen, jullie doen dat niet. Tot daar dat je een marginaal standpunt verkondigt, maar doe dan niet alsof jullie de nieuwe redding zijn van iedere Belg, jullie zijn niet gewenst, tenzij om eens goed mee te lachen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#465 |
Staatssecretaris
|
![]() Dit kan u toch niet menen!
U schrijft dat het de schuld is van de Vlaams-nationalisten die geen goed beleid voeren. Je hebt dus 2 soorten partijen: partijen zoals de BUB die een marginaal verschijnsel zijn en niet voldoende stemmen krijgen om iets te betekenen. De tweede soort zijn partijen die wel een heel aandeel van de bevolking vertegenwoordigen: CD&V, VLD, SP.A, VB, ... En dan heeft men in die laatste categorie een partij waarvan iedereen bang is en daardoor wordt uitgesloten van de macht: moet dus geen verantwoording afleggen aan de bevolking over het beleid. En u geeft de Vlaams-nationalisten de schuld?! Hahahahaha. Oh ja, het CS is het "cordon sanitaire" mijn beste. Ik hoop dat ik je dat niet moet uitleggen, of je bent al zo erg als je vrouwelijke collega's "mooi-en-dom-zijn" van je Mister- en Miss-verkiezingkjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U ziet spoken...
![]() |
#467 |
|
![]() En? Zijn we al doorgebroken, jongens?
![]()
![]() |
#468 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar mijn voelen goed, al weet je het nooit zeker natuurlijk.
![]()
![]() |
#470 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Correctie: niet de Vlamingen, wel de Vlaams-nationalisten.
![]() |
#471 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn het dan al verkiezingen geweest, of heeft u gewoon behoefte om op te vallen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En voor het geval u zult antwoorden met "waarom reageer je dan als je het toch zo dom vindt" ... een mens mag tijdens de examenperiode toch ook eens wat ontspanning hebben he, en dit is de perfecte uitlaatklep. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaams-nationalist,
Iedereen doet met zijn onderschrift wat hij wil, laat daar geen twijfel over bestaan. Als je echter wil dat ik uw teksten lees, doe dan aub iets aan dat flitsen. Misschien ligt het aan mijn (minder goeie) ogen, maar ik raak geen 2 zinnen ver of ik moet doorscrollen. ![]()
![]() |
![]() |
#474 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#475 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U voerde uw parodie nogal krakkemikkig uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
|
![]() Misschien is uw hersencel niet in staat het verband te leggen?
![]() |
#479 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tantist, als je een grap 700 keer herhaalt verliest ze haar hilariteit. Doe er iets aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Is het nu trouwens de Dauphin, De Dauphin of Dauphin? Volgens het artikel in de Standaard is het gewoon Dauphin. Aangezien u uzelf de Dauphin noemt, eigent u zich onterecht een adelijke titel toe. In andere tijden was dit reden genoeg voor onthoofding of andere olijke dingen.
|
![]() |
![]() |