![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We leven in een particratie. Deze reactie is al heel wat duidelijker. En bovendien niet anoniem. ![]() Misschien kan Jan zijn mening wat verduidelijken door middel van een reactie? ![]()
![]() |
![]() |
#222 |
Vreemdeling
|
![]() Wat mij het meest van al verontrust is dat steeds meer Vlamingen de manier van doen en denken van het Vlaams Belang overnemen. Zijn we allemaal simplistische zielen aan het worden of wat?
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Bob : 20 juni 2006 om 22:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Bob : 20 juni 2006 om 22:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en de gesubsidieerde media, die dachten dat ze almachtig waren, en de politiek konden maken. Het moet voor sommigen echt frustrerend overkomen.
Laatst gewijzigd door Bob : 20 juni 2006 om 22:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Verder ook: http://eatthestate.org/01-47/PolPotAlly.htm en http://www.zmag.org/forums/chomcambodforum.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ze laten zich gewoon niet langer bedonderen door politiek correct Belgique.
![]() |
#228 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw identiteit interesseert me eigenlijk niet. Wel uw meningen, of wat daarvoor moet doorgaan. Citaat:
Ofwel interesseren ze u ofwel niet. Wie ze uit, maakt in feite geen verschil. Of zou geen verschil mogen maken. Uw fixatie op identiteit is dus volkomen naast de kwestie. Citaat:
Ik kan begrijpen dat dit voor jou een makkelijke bliksemafleider is, om op de mening zelf niet te moeten ingaan. Maar op dit forum pakken dergelijke foefjes niet echt. ![]() Volgende keer beter, 'mijnheer' (m/v) Jan Dupont (220455 vermeldingen in de gouden gids-kwestie van te weten met wie we precies te maken hebben) Dit om maar te zeggen: uw identiteit is niet relevant. Uw mening tot hiertoe ook niet echt.
![]() |
![]() |
#229 |
Europees Commissaris
|
![]() God mitt uns dan maar zeker?
(Ik ben ongelovig ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Maar goed, dit gezegd zijnde, ben ik ervan overtuigd dat we in de toekomst zonder schoppen van ideeën zullen kunnen wisselen en dat doe ik onder mijn eigen naam en die is écht Jan Dupont. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heel wat regelmatige posters op dit forum kennen elkaar, ze hebben elkaar gezien op een forumreünie of ze zijn samen een pint gaan drinken. Als je dus een beetje een normaal persoon bent, open staat en eerlijk bent, is het niet moeilijk om te weten te komen wie wie is en zelfs vriendschappelijke relaties te ontwikkelen. Alleen moet je niet verwachten dat gelijk wie zijn identiteit zomaar op het www te grabbel gooit. Waarom zou iemand dat in Godsnaam doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De Beotiërs ga je nooit kunnen uitschakelen, je kan ze alleen mijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Verder doet de reactie van Pauli ("Fuck you") op de vermeende ondankbaarheid van de kiezer toch heel sterk denken aan de manier waarop ik jaren geleden reageerde als mijn moeder mij niet naar de kermis wou laten gaan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik mijd niemand ook geen Beotiërs. Niemand is voor mij dom. Dom is bijvoorbeeld een steen of een ander dood voorwerp. Een levend wezen kan ten hoogste dwaas zijn, onwetend is dat. Maar dit laatste is eerder een filosofische dan puur inhoudelijke benadering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij kunnen alleen maar hopen dat je je niet van nog een derde en een vierde nick bedient om jouw nette spel te spelen.
![]() |
![]() |
#237 |
Vreemdeling
|
![]() Neen, neen, beste Knuppel, die Advocadus Diaboli liet me toe eens te peilen hoever op dit forum kan worden gegaan. Vanaf nu schrijf ik uitsluitend onder mijn echte naam. Nogmaals, mijn enige bijdrage die ik gestand houd is mijn uitnodiging aan 'meneer' Pauli.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Vreemdeling
|
![]() Beste Knuppel,
Om je een meer realistisch beeld te geven van wat in mijn hoofd omgaat, een stuk dat ik schreef anderhalve week na het drama in Antwerpen: [SIZE=2]ANDERHALVE WEEK[/SIZE] Anderhalve week gierden de vreselijkste verwijten door haarspeldbochten. Geen ervan matigde snelheid en allen gingen uit de bocht. Emotioneel scheldend stortten links en rechts blinde waarheden in het vooringenomen ravijn van infernale haat. Uit de diepte stegen landverscheurende kreten vol verwarde verdeeldheid op. De sereen omhelsde kreten verwerden tot een opportunistisch zwaard waarvan de houwen ons land verder kliefden. Een mens vraagt zich na een moorddadige schietpartij af, als de door media en politiek waargenomen regie niet het echte drama van deze pijnlijke voorstelling is. Bezinnen media en politiek zich niet best over hun rol en de deontologische invulling ervan? Werpen ze niet beter hun hypocriet masker af waarvan één mondhoek een treurlied zingt en de andere een opgefokte hit kwijlt? Een mens vraagt zich na een moorddadige schietpartij af, wat een suïcidaal iemand bezielde een winkel binnen te stappen, er een wapen te kopen en om er vol haat mensen als computeranimaties mee te liquideren. Moeten niet alle politici zich afvragen indien hun jarenlange nalatigheid zulks toeliet? Moeten niet alle media zich afvragen als er grenzen zijn aan eindeloze geweldpromotie? Moeten we niet allen iets doen aan onze eigen haat? Een mens vraagt zich na een moorddadige schietpartij af, waarom een jongedame in Europa voor rijke kinderen zorgt zodat ze haar achtergelaten kind in het arme Afrika kan voeden. Kunnen we hier niet écht spreken van de verkeerde plaats en de verkeerde tijd? Kunnen we niet met z’n allen nagaan hoe mensen in hun eigen land een welvarend welzijn kunnen opbouwen? Anderhalve week weerklonken hete slagen van woedende hamers die op gemoedsaambeelden gloeiende zwaarden smeedden. Emotioneel vermoeid schuiven links en rechts de zwaarden in de schede en bergen ze op in hun doos van Pandora. Uit de hoogte zorgt rustgevende regen voor afkoeling en stomend zijgt iedereen neer. Wordt er duidelijk gepraat en aandachtig geluisterd of valt men in een diepe slaap van grommend gesnurk? Laatst gewijzigd door Jan Dupont : 21 juni 2006 om 09:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, maar het maakt op mij geen indruk (meer).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U bent een denker, u weet veel (verschillende van uw bijdragen onder Advocadus Diaboli zoals dat van de oergodsdiensten vond ik echt knap, goed dat jij dat allemaal weet) en het bovenstaande stukje bewijst weer dat u schrijverstalent hebt. U zou een boek moeten schrijven.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 21 juni 2006 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |