![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#661 | |
|
Schepen
|
Citaat:
De essentie isdat de Belgen een vrij volk zijn, dat garandeert de overzichtelijke grondwet van 1831 en dat zal ik altijd verdedigen. Ja er wordt iets opgedrongen, sinds het federalisme is de grondwet onduidelijk geworden, 6 regeringen hebben zich opgedrongen...niemand heeft dat gewenst tenzij een handvol onozele zelfbekrompen politici... |
|
|
|
|
|
|
#662 |
|
Schepen
|
Tussen gelijk hebbenen gelijk krijgen vloeien inderdaad nog altijd vele zeeën, maar de franstalige Belgen afschilderen als profiteurs lijkt me toch geen daad van naastenliefde of ziet U het anders ?
|
|
|
|
|
|
#663 |
|
Schepen
|
Hebt U duidelijk gedefinieerd dat het maar om een deel van de Zuid-Nederlanden zou gaan en niet volledig Zuid-Nederland ? Daar dan ook bijgezegd waarom (om racistische redenen) een deel van de Zuid-Nederlanden er niet bij meer mogen...
Hebt U hen ook geïnformeerd dat ze er 60% van de Belgische staatschuld zullen moeten bijnemen ?. |
|
|
|
|
|
#664 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Met een achterstallig taalprobleem, bedoelen die mannen dat Vlaanderen al veel telang problemen maakt van de verfransing van zijn gebied. Dat moet nu maar eens gedaan zijn. De essentie van de zaak is dat Vlaanderen zich niet mag verzetten tegen de verfransing maar zich braaf moet schikken naar de taaleisen van de franstaligen. Vlaanderen gaat nog altijd niet in voldoende mate op de taaleisen van de Franstaligen in, maar wil integendeel de faciliteiten afschaffen. Dat heet dan 'het Nederlands opdringen' in eigen streek. We weten onderhand toch wat in de Belgische grondwet bedoeld werd met taalvrijheid, hé? Dat betekende dat de Franstaligen altijd en overal het recht hadden om in hun taal bediend te worden. Ook in Vlaanderen. Dus niet alleen daar waar er als knecht en meid mocht gewerkt worden, op voorwaarde dat er Frans werd geleerd. Voor de bub is dat nog altijd zo.
|
|
|
|
#665 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Nuja, blijkbaar bent u een van de enige die de N-VA racistisch beschouwt, een de klacht werd, sorry dat ik het er nog eens induw, verticaal geklasseerd. |
|
|
|
|
|
|
#666 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Gelieve indien U voor BUB wil spreken hiertoe een lidkaart te kopenen de beginselverklaringen eervol te onderschrijven, onze waarde voorzitter mr.Hans Van de Cauter zal U dan misschien partijspreekrecht verlenen. De partij kan zich niet toelaten dat leken voor BUB spreken. Dit getuigt tevens niet van nette manieren. |
|
|
|
|
|
|
#667 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
door BUB?? jongens jongens, straks Spirit ook voor de rechter zeker?? |
|
|
|
|
|
|
#668 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#669 | |
|
Schepen
|
Citaat:
En vertkaal geklasseerd...als ze mijn wagen beschadigen en ik roep de politie, wordt dat ook vertikaal geklasseerd. Maar het feit is dat de wagen beschadigd blijft...dus zo onder de indruk ben ik niet hoor... |
|
|
|
|
|
|
#670 |
|
Schepen
|
Hij heeft niet het minste gelijk...U kent de BUB niet
ga vlug eens naar http://www.belgischeunie.be - programma. |
|
|
|
|
|
#671 |
|
Schepen
|
Die onderkruiperige gluiperds, graag voor de rechter met hen, of even voor mij, dan kan ik ze misschien eerst op het goede pad terug brengen...dan is het gerechterlijk aparaat niet overbelast...
|
|
|
|
|
|
#672 |
|
Staatssecretaris
|
Nee nee, want in tegenstelling tot wat velen van jullie denken zijn wij géén economisch-nationalisten.
|
|
|
|
|
|
#673 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ik moet zeggen dat ik blij ben met de opheffing van uw spreekverbod van Hans, u brengt leven in de brouwerij. 8) |
|
|
|
|
|
|
#674 |
|
Schepen
|
U bent best niet werkzaam in de brouwerij, want heu economisch niet interessant zijun...u bent natuurlijk als a-economisch-racist...euh flamingant...niet vatbaar
|
|
|
|
|
|
#675 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#676 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#677 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Deze is eigenlijk ook al om in te kaderen, vooral die laatste zin spreekt boekdelen
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#678 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar toch leuk dat we de fürhers van de bub nog eens in actie hebben kunnen zien.
|
|
|
|
#679 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|