![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kleurlingen mogen zelfs geen getuige zijn op hun huwelijken, remember de ophef toen Laurent een islamitische vriend tot getuige wou nemen.
Laatst gewijzigd door baarle : 23 juni 2006 om 09:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat nu Kim? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er staan toch bijna nooit politici op de gewone propaganda-affiches? Enkel op diegene die reclame maken voor de politicus in kwestie, en dat zijn dan nog enkel de hooggeplaatsten.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het feit dat hij mijn stelling gewoonweg ontwijkt, bevestigt enkel maar mijn gedacht over het VB. Het Vlaams Belang vergelijken met de monarchie, how low can you go... Oh ja, en kopieer nu vooral mijn woorden en vul telkens "monarchie" of "koningshuis" is om weer met een sterke analyse boven te komen die "onweerlegbaar" is.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 23 juni 2006 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bedoelt het peterschap over de kinderen van Laurent? Bij mijn weten was dat een "not done" kwestie bij de publieke opinie, niet bij het koningshuis.
![]() |
#226 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Schandalig.
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedoel je daarmee dat het koningshuis zich ervan bewust is dat de multiculturele boodschap, die ons al jarenlang door de strot wordt geduwd in dit corrupte koninkrijkje, hun eigen populariteit geen goed zou doen?
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grootste partij van het land vergelijken met een familie die zich zelfs nooit verkiesbaar stelde.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Willen ze bij blokwatch dat Waals mens belachelijk maken ?
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 23 juni 2006 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit was evenwel de grootste larie. Peterschap bij een doop is een religieus engagement: men neemt zich immers voor als voogd op te treden indien nodig en erop toe te zien dat het kind opgevoed wordt in de katholieke godsdienst. Hoe kan een moslim daar nu op toezien? Daarenboven is het peterschap steeds voor gedoopten. Een moslim is dat niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het feit dat hij mijn stelling gewoonweg ontwijkt, bevestigt enkel maar mijn gedacht over het VB. Ik ontwijk ze niet : ik geef er antwoord op. Ik kan enkel een vermoeden suggereren (want ik weet niet wat er in de hoofden van het VB-partijbestuur omgaat), en dat vermoeden is dat het VB om dezelfde reden als de Van Saxen Coburgs 'kleuring' weert. Citaat:
Citaat:
Maar het duidelijkst van al is dat je met je gestampvoet duidelijk een soort plaatsvervangende schaamte aan de dag legt omdat je weet dat onze royals er in feite dezelfde houding op na houden als het VB wat de praktijk van in-kleur-brenging betreft. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Minister
|
![]() Ik geloof dat diene beheerder daarvan dees week in den Dag Allemaal staat als ik het goed heb; hij mag het weer eens uitleggen hoe slecht extreem-rechts wel niet is.
![]() |
#235 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Blijkbaar kan u zelf niks verzinnen en maakt u er zich gemakshalve snel vanaf door een paar woordjes te veranderen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#237 | |||||||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Ik heb het ook over politieke perceptie : het koningshuis maakt deel uit van de bestuurlijke organisatie van België en gebruikt een aantal keren per jaar de media om haar zienswijzen kenbaar te maken. Die zienswijze omarmt de nodige portie multiculblabla : alleen het plaatje klopt niet, mits we geen kleurlingen in de koninklijke familie zien en nooit zullen zien. Men kan gerust concluderen dat de royals uit Laken een stuk hypocrieter zijn dan het VB : ze lullen over gekleurde verrijking maar zullen terzelfdertijd nooit of te nimmer toestaan dat een koninklijk telgje bij voorbeeld met een neger trouwt. Beetje fair blijven hé Kim. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mij lijkt het racisme van het VB iets vriendelijker voor het lijfsbehoud dan het racisme dat Leopold chaperonneerde. Hoeveel zwarten heeft deze racist uit de Van Saxen Cobourg dynastie alweer in stukken laten hakken? Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Burger
|
![]() Titel, vandaag in La Dernière Heure:
[SIZE=2]Le Vlaams Belang vole l’image d’une mannequin[/SIZE] Heeft Louis Tobback niet gezegd dat het Vlaams Belang met �*lle middelen moest bestreden worden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even terug on topic, vandaag in de Standaard:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er staat "het typecontract". D.i. een bepaald contractmodel. Niet noodzakelijk het contract dat tussen de Amerikaanse firma en het Vlaams Belang werd afgesloten.
Of hoe men hier weer iets suggereert, wat er niet noodzakelijk is. En als de vrouw in haar contract met de firma liet opnemen dat haar foto's niet voor politieke doeleinden mochten worden gebruikt, dan is de Amerikaanse firma in de fout. Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 24 juni 2006 om 09:33. |
![]() |
![]() |