Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 19 juni 2006, 17:21   #101
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan Bekijk bericht
Geachte,
Met de verantwoordelijkheid voor één verkeerd geplaatste topic (althans volgens uw inzichten) zal het best meevallen.
U weet goed dat het bulkt van dergelijke irrelevante posts. Bovendien treedt u niet eens op wanneer u er expliciet op gewezen wordt.
drosophila is offline  
Oud 19 juni 2006, 17:32   #102
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

deze discussie is echt hillarisch

proficiat Peter, dat je er zo koelbloedig bij blijft
Pelgrim is offline  
Oud 19 juni 2006, 17:34   #103
Peter Johan
Parlementslid

Peter Johan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
U weet goed dat het bulkt van dergelijke irrelevante posts.
Geachte,

Knap van u, dat u weet wat ik weet.

Citaat:
Bovendien treedt u niet eens op wanneer u er expliciet op gewezen wordt.
Inderdaad.
Na expliciet op iets gewezen te zijn, oordeel ik vervolgens of er reden tot ingrijpen is.
Daar ik mijn criteria voor relevantie, waar u uiteraard een feilloos inzicht in bezit, zo weinig mogelijk wil opdringen aan dit discussieforum, gebeurt het af en toe dat ik niet-ingrijpen als minste kwaal verkies.

Peter Johan

Laatst gewijzigd door Peter Johan : 19 juni 2006 om 17:35.
Peter Johan is offline  
Oud 20 juni 2006, 13:01   #104
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U moet écht in de politiek gaan. Met zoveel talent voor het ontwijken van zowel pertinente vragen als verantwoordelijkheid (ook vrijwilligers hebben die) wacht u ongetwijfeld een schitterende carrière.
Bovendien ben ik ervan overtuigd dat alvast één partij u met open armen zal ontvangen...
Lap! Godwin's heeft een tweelingbroer zie ik.

Waren de argumenten op?
Oud 21 juni 2006, 10:53   #105
Piet Hein
Minister

Standaard

Waarom zijn de bananen krom.
Piet Hein is offline  
Oud 21 juni 2006, 15:35   #106
Peter Johan
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piet Hein Bekijk bericht
Waarom zijn de bananen krom.
Geachte,

Bananen zijn krom omdat de Europese commisie dat zo verordent:
Bron: CNN.com
"Notwithstanding the fact that bananas were going to be required to be straight, bananas have remained curved."

Peter Johan

Laatst gewijzigd door Peter Johan : 21 juni 2006 om 15:35.
Peter Johan is offline  
Oud 21 juni 2006, 18:54   #107
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Peter Johan : heb je dat "bananenverhaal" eigenlijk gelezen ? moet je absoluut doen : zal je merken dat onze Drosophila gelijk heeft : je zet het gerucht in de we"reld "alle vreemdelingen zijn crimineel" & je post elke handtassendiefstal op een forum onder "vreemdelingenprobleem" en ziedaar :
het feit is geboren !

Zo ook met het "rechte bananenverhaal" in de relatie met de beoogde perceptie dat in de europese instellingen louter wereldvreemde bureaucraten vertoeven, wier hoofdbezigheid erin bestaat op het einde van de maand hun rijkelijke salaris en onkostenvoorzieningen na te tellen.

Een politiek forum moet wel iets anders te vertellen hebben dan "alle politiekers zijn zakkenvullers" - ook dat zou, volgens mij, een nuttige bezigheid zijn voor de dames en heren van de moderatie.
Oud 21 juni 2006, 19:45   #108
Peter Johan
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
Een politiek forum moet wel iets anders te vertellen hebben dan "alle politiekers zijn zakkenvullers" - ook dat zou, volgens mij, een nuttige bezigheid zijn voor de dames en heren van de moderatie.
Geachte,

Ik omschrijf even de bedoeling en de werkwijze van dit forum:
-De deelnemers vertellen hun politieke verhaal, hun politieke commentaren, hun politieke perceptie, en debateren erover met gelijk- en andersgezinden.
-De moderatie modereert waar het opportuun is.
Citaat:
Peter Johan : heb je dat "bananenverhaal" eigenlijk gelezen ? moet je absoluut doen :
Beschouwt u gerust mijn bananen-reply als een minder geslaagde reactie op een eveneens minder relevante vraag aan de moderatie.
Citaat:
zal je merken dat onze Drosophila gelijk heeft : je zet het gerucht in de we"reld "alle vreemdelingen zijn crimineel" & je post elke handtassendiefstal op een forum onder "vreemdelingenprobleem" en ziedaar :
het feit is geboren !
De hele collectie fait-divers van het genre allochtoon-bijt-autochtoon-en-omgekeerd, wordt gecentraliseerd in een katern, zodat al wie er geen boodschap aan heeft makkelijk deze onderwerpen kan vermijden.
De discussie over de relevantie van dergelijke berichten is er een voor de forumdeelnemers, niet voor de moderatie. Die plaatst ze enkel waar ze qua onderwerp thuishoren wanneer jullie dit nalaten.

Peter Johan
Peter Johan is offline  
Oud 22 juni 2006, 12:51   #109
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan Bekijk bericht
De hele collectie fait-divers van het genre allochtoon-bijt-autochtoon-en-omgekeerd, wordt gecentraliseerd in een katern, zodat al wie er geen boodschap aan heeft makkelijk deze onderwerpen kan vermijden.
Met dat "katern" bedoelt u de rubriek "vreemdelingenbeleid en integratie"? Waarom geeft u het dan geen navenante naam. "fait-divers van het genre allochtoon-bijt-autochtoon-en-omgekeerd", bijvoorbeeld?
drosophila is offline  
Oud 22 juni 2006, 12:57   #110
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Kijk eens aan, alweer een zeer terzake doend topic ("Buschauffeurs staken tegen onveiligheid aan De Ster") zag het licht in ons vuilbakkatern. Het niveau van zattevrienden.nl komt stillaan in zicht. Arm politics.be.

Laatst gewijzigd door drosophila : 22 juni 2006 om 12:59.
drosophila is offline  
Oud 22 juni 2006, 17:29   #111
Peter Johan
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Met dat "katern" bedoelt u de rubriek "vreemdelingenbeleid en integratie"?
Geachte,

Dat hebt u andermaal goed begrepen.
Citaat:
Waarom geeft u het dan geen navenante naam. "fait-divers van het genre allochtoon-bijt-autochtoon-en-omgekeerd", bijvoorbeeld?
Wat betreft de benamingen van de verschillende forum-onderdelen zijn we eerder behoudsgezind, en wijzigen we die niet om de haverklap op aangeven van geïnspireerde forumdeelnemers, om de herkenbaarheid voor de vaste bezoekers niet in het gedrang te brengen.

Peter Johan
Peter Johan is offline  
Oud 22 juni 2006, 18:07   #112
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk eens aan, alweer een zeer terzake doend topic ("Buschauffeurs staken tegen onveiligheid aan De Ster") zag het licht in ons vuilbakkatern. Het niveau van zattevrienden.nl komt stillaan in zicht. Arm politics.be.
Beste, je moet je muis beter in toom houden: die klikt steeds maar dat verdomde subforum aan met veel ergernis voor zijn baasje.
Oud 24 juni 2006, 00:55   #113
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Beste moderators,

In post 58 van Politiek Internationaal - Zionisme is racisme'' ga ik vanaf 'Ten derde...' achteraf gezien te ver tegen Groene Flamingant.

Ik kan het zelf niet meer wijzigen. Zou u dat voor mij willen doen?
Hertog van Gelre is offline  
Oud 24 juni 2006, 11:00   #114
tronca
Staatssecretaris

tronca's schermafbeelding

Standaard

Het is al aangepast. Gelieve dit voortaan wel via een melding te doen, dat vergemakkelijkt de interne communiatie tussen de mods. Bovendien vinden we de post in kwestie ook sneller terug. Melden kan via het rode driehoekje.
tronca is offline  
Oud 24 juni 2006, 14:16   #115
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tronca Bekijk bericht
Het is al aangepast. Gelieve dit voortaan wel via een melding te doen, dat vergemakkelijkt de interne communiatie tussen de mods. Bovendien vinden we de post in kwestie ook sneller terug. Melden kan via het rode driehoekje.
Bedankt.
In eerste instantie deed ik het via het driehoekje maar daar stond dat dat alleen bedoeld was voor overtreding van het forumreglement.
Hertog van Gelre is offline  
Oud 24 juni 2006, 14:34   #116
restons courtois
Parlementslid

restons courtois's schermafbeelding

Standaard

Je ontving een waarschuwing

--------------------------------------------------------------------------------

Beste restons courtois,

Je werd zonet gewaarschuwd n.a.v. één van jouw berichten die strijdig zijn met ons forumreglement.

De reden voor deze waarschuwing is: Persoonlijke aanval / schelden

Voor deze overtreding heb je 4 waarschuwingspunten gekregen.
Deze waarschuwingspunten zullen gedurende 360 dagen aan je account gekoppeld blijven. Na deze periode worden ze automatisch verwijderd.

Het bericht dat aanleiding gaf tot deze waarschuwing:

Warned Post

De moderator die je een waarschuwing gaf, voorzag deze opmerking:
=======================================
Persoonlijke aanval / schelden
=======================================

Je totale waarschuwingsniveau is momenteel: 4 waarschuwingspunten.
Als je het maximum van 10 waarschuwingspunten bereikt zul je 7 dagen geband worden.

Kan de moderatie eens verklaren waar ik in deze post "Persoonlijke aanval / schelden " is: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=104
Ik spreek alleen over Nazi beulen en een analogie utussen deze en het VB; Een persoonlijk mening.
Hoe kan je dat met de "vrije meningsuiting" klaar maken?
>Iemand van de moderatie daar?

Laatst gewijzigd door restons courtois : 24 juni 2006 om 14:35.
restons courtois is offline  
Oud 24 juni 2006, 19:15   #117
Pieter Vandoorne
Coördinator

Pieter Vandoorne's schermafbeelding

Standaard

Beste restons courtois,

U deed net dat beetje meer dan enkel het linken van nazi-beulen aan de partij Vlaams Belang.

U verbond specifieke forumleden aan nazi-beulen. En dat is een persoonlijke aanval.

U heeft totnogtoe enkel voor die ene overtreding een waarschuwing ontvangen, terwijl u er wel meerdere in dezelfde zin maakt in die draad.

Ik zou dan ook ten stelligste adviseren het aantal persoonlijke aanvallen van uw hand te temperen of een permanente uitsluiting zou wel eens snel kunnen volgen.

Mvg,

Pieter Vandoorne.

Laatst gewijzigd door Pieter Vandoorne : 24 juni 2006 om 19:27.
Pieter Vandoorne is offline  
Oud 24 juni 2006, 19:35   #118
restons courtois
Parlementslid

Standaard

Ja maar Nazi beulen doen Imigranten en walen ook aan allerlij zaken "linken".
Ik heb niemand direct aangevallen.
Verder linken 'bepaalde' forumsleden mij ook al met 1000 zaken, waarom kan dit? Het was zelfs Tantist die met die Ausschwitz photo kam om te linken dat ik als duitstalige ook Nazi ben. Denk ik eens.

Ik heb trouwens nog een paar puntjes meer, nog 3 en de vrije meningsuiting is dood hier. VB....

Maar niks persoonlijk tegen jouw beste Pieter, top werk hier.

Laatst gewijzigd door restons courtois : 24 juni 2006 om 19:36.
Oud 25 juni 2006, 11:04   #119
restons courtois
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door restons courtois Bekijk bericht
Ja maar Nazi beulen doen Imigranten en walen ook aan allerlij zaken "linken".
Ik heb niemand direct aangevallen.
Verder linken 'bepaalde' forumsleden mij ook al met 1000 zaken, waarom kan dit? Het was zelfs Tantist die met die Ausschwitz photo kam om te linken dat ik als duitstalige ook Nazi ben. Denk ik eens.

Ik heb trouwens nog een paar puntjes meer, nog 3 en de vrije meningsuiting is dood hier. VB....

Het grappige is trouwens dat er 5 -6 NEP moderatoren op deze forum zijn die je dan ook nooit modereerer ziet. Of een beetje pseudo moderatie. Ik denk dat dit forum en de politics.be-site niet door "vrijwillige" "ex-studentjes" gemaakt werd maar door de vlaamse belang, met belgisch belastingsgeld.
Kan dit niet bewijsen maar de hele zaak is te NEP voor mij. Maar "ex-studentjes" die dit alles alleen gemaakt hebben zijn trots op hun werk en je zie ze dan ook veel meer... hier heb je alleen een "moderatie" die wat selectief (totaaaal selectief) *knipt* en strafpunten verdeld voor "schelden" als het de vlaams borgs goed passt. Maar dan zonder de topic waar dit "schelden dat strafpunten wardig zijn" te lezen, ons ex-studentjes die dan ook zo trots op fun forum zijn.
Ik denk dat is een VB forum, door VB betalt, maat t'is alleen een eigen mening. Vrije meningsuiting weet je wel.

It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame."
Oud 25 juni 2006, 11:46   #120
restons courtois
Parlementslid

Standaard

Hallo lieve moderatie, is er nu een van de 10 'moderatoren' hier of waar zijn jullie eigenlijk?

Ik heb een vragje: waarom is deze topic gesloten: http://forum.politics.be/showthread.php?t=52095&page=8

Het was Meneer Jan van den Berghe die met de Nazis begon.
En waarom kan man eigenlijk niet meer over Nazis spreken, zoals over "Vlamingen", "Walen" en "Allochtonen"?
Waarom is dit forum eigenlijk gesloten??
Zijn er toch veel "ergere" op deze forum?

En hoe komt het dat de moderatie dit leest maar blijkbar nooit in de 'vragen aan de moderatie' topic? Beetje strange, niet?

It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame."
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be