![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben dapper bezig met de ondeugd censuur te bestrijden.
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Haatsites, van welke signatuur ook, moeten ACTIEF bestreden worden. Wie gaat bepalen welke een haatsite is? simpel. Kun jij je vinden in de universele rechten van de mens? Alles wat ertegen ageert betekent een gevaar voor de mensen. Of ben jij niet akkoord met de UVRM? trouwens, die hysterie van sommige rechtsen hier is niet omdat ze consequent zijn en aldus vrijheid van meningsuiting toekennen aan reactionaire islamitische fundamentalisten, ze voelen gewoon aan dat dit de weg openmaakt om hun eigen haatsites op te doeken. Dat is het. Want anders waren zij altijd als de kippen bij om hen te veroordelen en te suggeren dat ze gewikkeld in varkenshuid begraven moesten worden. Dat zeiden zij. Maar nu hun site gesloten wordt, gaan ze op hun achterpoten staan. Dat is hypocriet. Dus doden en in varkenshuid gewikkeld begraven, dat mag. Maar o wee als ze hun site sluiten, dan is het opeens ondemocratisch en dicatoriaal. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet met totalitiare censuurmethodes.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 24 juni 2006 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
een beetje correct blijven, he. Jongen toch, normaal zijn jullie die al te kritische stemmen in de kiem willen smoren en nu beschuldigen jullie mij van dat. Hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En als je het niet weet... tja, ik kan me moeilijk tot uw niveau verlagen om nog met je te kunnen discusieren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() Aan de vrije meningsuiting mogen geen beperkingen gesteld worden.
Ook niet als het gaat om het oproepen tot haat, geweld, doodslag want ook dat is vrije meningsuiting. Ik hoef daar immers geen gehoor aan te geven . Net zoals een regering geen gehoor moet geven aan de grillen en de onnozelheden van haar onderdanen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
je moet nu niets alles doorheen halen en er een soep van maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
censuur is nergens voor nodig en kan alleen maar wrevel en wantrouwen opwekken in een maatschappij Ik zie er trouwens geen positieve kanten aan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door PAJOT : 24 juni 2006 om 10:50. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar dan moet eerst het Vlaams Belang aan de macht zijn en laat ik het aan Gerolf Annemans over om de UVRM te interpreteren.
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
FDW en consoorten ageren tegen de UVRM... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En behoort u dan tot het superieure kamp, dat dan bepaalt wat wel en wat niet gezegd mag worden?
![]() |
![]() |
#117 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
bij uitbreiding ook andere vlaams-nationalisten die niet meteen voor het VB zijn maar toch de voormannen van het VB niet veroordelen om hun uitspraken omdat het VB nu eenmaal zeer dicht bij hen staat en eigenlijk tot dezelfde politieke en maatschappelijke groep behoren. Als jij tot één van die drie groepen behoort, ja, dan bedoel ik ook jou. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een stomme website met kanker vergelijken, lijkt mij anders zowat van het laagst mogelijke allooi. Gewoon onduldbaar kwetsend voor al wie zelf kanker heeft of familie en vrienden in die situatie.
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Met racisme (kanker) en maatschappij (lichaam) is het precies dezelfde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |