![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() We kunnen anders een gok-poll maken? De meerderheid krijgt gelijk...
Het waren: 1) allochtone jongeren 2) autochtoon jongeren Het waren: 1) Vlaams Belangleden 2) Geen Vlaams Belangleden Interactieve media??? We vormen zélf de media, waar gaat dat naar toe...? P.S. Satirisch bedoeld |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is erg wat er is gebeurd los van het feit wie de daders waren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() OK, uit je duim gezogen dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() Kijk eens, de VB doen een "foute" 'rumeur' in de wereld zetten en zijn nu tegen 'dit' aan't discuseeren.
Ze zeggen zelver "Man doodgeslagen door vlaams belangers" om dan te zeveren dat er nog een "onderzoek" is, zeker weer die 'linkie winkies' etc.... Of hoe je zelver de problemen zoeken en maken kan om dan met oplossingen te komen... Dat is de politiek van de vlaamse borgs in het algemeen. Laatst gewijzigd door restons courtois : 24 juni 2006 om 17:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je je pilletjes genomen hebt, kan je misschien dit eens aandachtig proberen lezen: ik heb het nieuws van 18u op Radio 1 gehoord en daar was geen sprake van allochtone jongeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door baarle : 24 juni 2006 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Vreemdeling
|
![]() Alleze, u was de leukste van 't forum. Proficiat!!!
![]() Het kan mij niet schelen indien u het zou hebben over VB'ers of allochtonen of voor mijn part over Marsmannetjes, maar...goh, ik verspil er geen woorden meer aan behalve, denk in het vervolg eerst eens na vooraleer u met één van uw 'grappen' voor de dag komt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() Kijk Startrek.
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Het TV-journaal op één heeft het wel degelijk vermeld: "Getuigen en de buschauffeur hebben verlaard dat het over zes allochtone jongeren zou gaan. Het parket wou dit niet bevestigen"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [SIZE=3]Resistance is futile![/SIZE]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementslid
|
![]()
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Vreemdeling
|
![]() Op het nieuws van één om 18u hebben ze gezegd dat het ging om allochtone jongeren. Maar of het nu zo is of niet naar mijn mening loopt er in de stad Antwerpen 1 en ander grof fout en ja dan weet je op wie je moet stemmen in oktober als je wilt dat ze er is met de grove borstel doorgaan.
Laatst gewijzigd door tooninjo : 24 juni 2006 om 17:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Parlementslid
|
![]() Ik hoop het, kunnen ze dan misschien voor de kinderen in de scholen in Vlaanderen benuten...
Educatie is niet alleen "statistiek-wie-babeld meer-talen" maar ook andere zaken...
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee, hij bedoelt het nieuws van 18u op TV1.
|
![]() |
![]() |