![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als u kon zou u de schuld nog bij het slachtoffer leggen,alee t'is te zien wie het slachtoffer is en wie de daders zijn natuurlijk. Want zo bent u wel he vergevingsgezind als het u past,haatdragend als het u niet past Stap het hier toch af mens,u woorden dragen alleen haat uit. Dat het nu gebeurt door iemand van Links of door iemand van rechts,misdaad is misdaad maar voor u maakt het wel een groot verschil uit nietwaar!
![]() |
![]() |
#103 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Na de mp3-moord heeft kardinaal Danneels ons verweten niet tussenbeide te zijn gekomen.
Blijft de kardinaal nu nog bij dit standpunt? mvg Harald. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het zijn mensen zoals gij die mee verantwoordelijk zijn voor de normvervaging door het minimaliseren van dit soort nutteloos geweldadig gedrag. Mensen zoals gij die de allochtonen in de land tegen beter weten in blijven bepamperen en blijven dromen van de utopische multikul die er NOOIT zal komen. Wat we nodig hebben in dit land is een nieuwe Pieter de Coninck, die het volk kan begeesteren en kan doen inzien dat we moeten opstaan en niet meer onverschillig mogen reageren tegen dit soort moorden ! Het huidige beleid is hier mede verantwoordelijk voor en moet verdwijnen. Er is maar 1 oplossing en dat is NULTOLERANTIE voor de jonge allochtone jongens wiens wandaden met de mantel der liefde worden toegedekt.
![]() |
![]() |
#105 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Daar ben ik inderdaad ook benieuwd naar....
![]() |
#106 |
Burger
|
![]() Het gaat wel degelijk om jonge allochtonen, gaan ze nu ook een witte mars op de been roepen, ik denk het niet, maar in october delen ze de prijzen uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dit is púre doodslag en vereist straf ipv excuses. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron? Ik zag dit nergens in de Standaard staan...
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die hartaanval is het gevolg van de agressie die heeft plaatsgevonden! Doodslag, weet u wel!
![]() |
![]() |
#112 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kaatd amuseert zich kostelijk.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het helpt geen bal, het geeft de overheid een alibi om niets te moeten doen, en het kost ons hopen geld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Welliswaar onopzettelijke doodslag. Het is niet goed te praten maar zeker niet te vergelijken met de terroristische aanslag van de vlaams nationalistische en extreem rechtse HVT die bewust op zoek ging naar weerloze slachtoffers. Maar ja we kunnen mischien al beginnen met dezelfde onzinnige praat te verkopen en het slachtoffer de schuld te geven als toen met de terroristische aanslag in Antwerpen. Misschien moeten we vragen stellen als "had het slachtoffer misschien een hoofddoek aan?", "heeft het slachtoffer niet uitgedaagd?", "wat deed een blanke man op een bus?". ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door baarle : 24 juni 2006 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#118 |
Schepen
|
![]() Onopzettelijk, zoals in 'per ongeluk'? Ik heb hem niet express geslagen, ik was op mijn nagels aan het bijten en plots ging mijn vuist af?
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat de zes jongeren tot doel hadden de man te doden, het was een samenloop van omstandigheden dat serieus verkeerd is uitgedraaid.
![]() |
![]() |
#120 |
Minister
|
![]() Neen onopzettelijk als in een vuist doet om pijn te doen en een wapen om te moorden. Maar daar weet het VB nu alles van. Zij weten nu ook dat een bokshandschoen dodelijk kan zijn. 8)
|
![]() |
![]() |