![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat in dit geval relevant? Hij is alleszins gestorven en de oorzaak was zijn hart.
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() Ongelooflijk hoe laf die maghrebs zijn en vals.
Met "maar" zessen een oudere man in elkaar timmeren, proficiat lafaards. Tegen de flikken een grote bek, en als ze in den bak vliegen rollen de traantjes.Dat ze voor mama moeten zorgen en nog excuses enz... Zielig. Dien turk die neergeschoten is, moest ook niet weglopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Als een flick stop zegt, dan weet je dat ze mogen........... Nu is het weer racisme ![]() Hoelang voor er weer enkelen door het lint gaan?! Want de zomer is net begonnen en ze denken dat ze in hun maghreb landje zitten ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 24 juni 2006 om 22:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Partijlid
|
![]() De vuile stinkende multiculturele hutsepot is nu echt wel serieus aan het overkoken. Vroeg of laat zullen ze dat vuurtje toch eens moeten uitdraaien...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ha, je vindt dan dus ook dat als iemand de hersens wordt ingeslagen en uit onderzoek blijkt dat zijn schedel abnormaal dun was, zulks mag worden aangewend als "verzachtende omstandigheid" voor daders? Weg met de zwakken/kwetsbaren? Schuld door dood?
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() We schopten we sloegen en we stampten (door getuigen verklaart !) maar hij moest niet dood ,dat was onopzettelijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Waarom een discussie over z'n hart!!!!!!!!!!!!!
Laat staan dat die vent nu met verwondingen in het ziekenhuis ligt en dus nog leeft. Dan vind ik dit al meer dan erg genoeg!!!!!! Het is en blijft gespuis die ratten, zoals ze die aziaat(toerist) neermepten om z'n camera te stelen. We zitten hier niet in marokko he. Laatst gewijzigd door colargo : 24 juni 2006 om 22:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
WAAR zeg ik dat de daders niet veroordeeld moeten worden omdat er "verzachtende omstandigheden" meespelen? Het is alleen zo dat er in de grondwet verschillende interpretaties aan gegeven worden en dat men inderdaad kijkt naar de omstandigheden waarin het gebeuren heeft plaatsgevonden.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 24 juni 2006 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=colargo;1774706
Het is en blijft gespuis die ratten, zoals ze die aziaat(toerist) neermepten om z'n camera te stelen. We zitten hier niet in marokko he.[/quote] En toch wanen ze zich hier baas. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
|
![]() Beschuldigen? Ik probeer alleen je denkwijze te volgen.
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar is je dus blijkbaar niet gelukt.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 24 juni 2006 om 22:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ouderen de stuipen op het lijf jagen(niet slaan, wat ze nu wel deden) en kijken of ze dood vallen ![]() Is echt hun niveau Laatst gewijzigd door colargo : 24 juni 2006 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() Ik vrees eerder van iets te wel.
![]() |
#157 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heeft ze foute ideeën? Hing er thuis een sfeer van agressie en respectloosheid? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jongen, hou nou toch eens op met dat arrogant gedoe van "ik heb hier een stelling geplaatst die onweerlegbaar is, ook al is ze totaal niet relevant"
Dus, nogmaals: Ik heb enkel gezegd dat men in België onderscheid maakt tussen onvrijwillige doodslag en doodslag, net zoals men dat doet met moord en moord met voorbedachte rade. Maakt het feit om deze doodslag vrijwillig of onvrijwillig was en het feit of het nu een hartstilstand of een hartaanval was, de feiten minder erg? Absoluut niet! Die zes jongeren hadden hun handen van die man moeten afhouden! Het is een dodelijke afloop geworden en daar moeten ze voor opdraaien! Ben je nu mee?
![]() |
#159 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() --
Laatst gewijzigd door baarle : 24 juni 2006 om 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Om het kort te maken: op het moment dat Jacques Georgin stierf (10 september 1970) , was er nog helemaal geen sprake van het VB. http://www.taalaktiekomitee.org/WAT/wortels.htm Iets minder voortvarendheid in het leggen van verbanden kan geen kwaad. Laatst gewijzigd door baarle : 24 juni 2006 om 22:57. |
||
![]() |
![]() |